جاباما
۱۹۱۲۰
۶۲ نظر
۶۷۶۹
۶۲ نظر
۶۷۶۹
پ

مثل كف‌دسـت بشناسيد...

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

در طول تاريخ، مردم مجذوب و شيفته رمز و رازهاي شخصيت انسان بوده‌اند. در تلاش و كوشش‌ براي يافتن اين‌كه چرا و چگونه انسان‌ها با يكديگر تفاوت دارند

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

برترین ها: در طول تاريخ، مردم مجذوب و شيفته رمز و رازهاي شخصيت انسان بوده‌اند. در تلاش و كوشش‌ براي يافتن اين‌كه چرا و چگونه انسان‌ها با يكديگر تفاوت دارند؛ مردم در ستاره‌ها به‌دنبال جواب بوده‌اند، در تجزيه و تحليل دست‌خط‌ها و دست نوشته‌ها، در مورد مطالعه شكل و شمايل سر و همچنين در مورد خط‌ها و اشكال دست انسان. هر كسي مي‌تواند به دست آدمي نگاه كند و برخي حقايق را از اين نگاه برداشت كند. براي مثال يك دست با تاول‌ها و آبله‌ها و پينه‌هاي موجود به ما مي‌گويد؛ فرد دارنده اين دست كارهاي سخت و زحمات فيزيكي زيادي را انجام مي‌دهد اما برخي از مردم فراتر رفته‌اند و خطوط و اشكال متفاوتي را در كف دست انسان تشخيص و آن‌ها را با ويژگي‌هاي درست شخصيتي انسان ارتباط داده‌اند. متخصصان در مطالعه كف دست، خطوط زيادي را در كف دست انسان تشخيص داده‌اند كه طول، درازا، وضوح و روشني آن‌ها سيماي درست شخصيت را تعيين مي‌كند. در اين شماره ما با خط زندگي آشنا مي‌شويم. در اين شماره از ۱۴ خطي كه روي دست‌تان قرار دارد تنها خط زمين را بررسي مي‌كنيم و در شماره‌هاي بعدي به ترتيب هر كدام از خطوط را بررسي مي‌كنيم.


۱۴ خط كف دست و مفاهيم آن‌ها

خط زمين: سبك زندگي
خط خورشيد: خوش‌بيني
خط آب: احساسات
خط عطارد: برقراري ارتباط
خط آتش: انرژي
خط زهره: لذت و خوشي
خط هوا: تفكر
خط ماه: توانايي روحي و رواني
خط اتصال: تمركز
خطوط مريخ: شجاعت
خطوط مشتري:روحانيت
خط نپتون: احساساتي بودن
خط زحل: تسلا
خط ايكاروس: آزادي


۱۴ خط كف دست و مفاهيم آن‌ها

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خطوط دست به وسيله امواج مغز شما ايجاد مي‌شوند. آن‌ها نقشه ضمير ناخودآگاه شما هستند. تصور كنيد هر يك از اين خطوط رودخانه‌اي در حال حركت هستند. هر چه خطوط عميق‌تر و گسترده‌تر باشند، مي‌توانند قدرت بيشتري را به شما ببخشند. اين به آن معناست كه انرژي آن‌ها در زندگي شما قوي‌تر خواهد بود. به‌عنوان مثال، اگر خط هواي دست شما عميق باشد، بيانگر اين است كه بيشتر وقت خود را صرف تفكر مي‌كنيد.

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

داشتن خط باريك و كم عمق به معناي وجود قدرت اندك در اين نقطه است. اگر خط هواي شما كم عمق و ظاهري به‌نظر برسد، به اين معناست كه به سختي مي‌توانيد روي برنامه‌هاي‌تان متمركز شويد.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد
خط كف دست بايد همانند يك رودخانه آشكار و روشن به‌نظر برسد. اگربه اين صورت باشد بيان مفهوم آن خط آسان خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر خط عطارد شما آشكار باشد، تبادل تفكرات‌تان براي شما آسان خواهد بود.

خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

همچنين خط كف دست شما مي‌تواند همانند رودخانه با قطعات بسيار مسدود و داراي انشعابات متعددي در طول مسير خود باشد. اگر خط كف دست شما به اين صورت است بيان انرژي آن خط مشكل‌تر خواهد بود. به‌عنوان مثال اگر خطوط بسياري خط عطارد را قطع كرده باشند، اين به آن معناست كه در مورد تبادل تفكرات خود تامل مي‌كنيد. اگر همواره خطوط را به‌عنوان رودهاي انرژي مدنظر داريد. ادراك آن‌ها آسان خواهد بود.


با زمين سبك زندگي‌تان را بيابيد

افرادي كه اندكي در كف‌بيني اطلاعاتي دارند اين خط را خط زندگي مي‌نامند اما نام صحيح آن خط زمين است. بعضي افراد فكر مي‌كنند، اين خط بيانگر طول عمر فرد است و اين مسئله صحيح نيست. خط زمين نشان‌دهنده زندگي مورد نظر شماست. (نوعي از زندگي كه دوست داريد) نه طول زندگي.

اگر خط زمين عميق باشد، فرد توانايي برطرف كردن مشكلاتي را كه در طول زندگي با آن‌ها رو‌به‌روست، دارد. شخصي كه خط زمين دست او عميق نيست، در رويارويي با فشارها و مشكلات زندگي احساس دستپاچگي و پريشاني مي‌كند. همچنين به خاطر داشته باشيد كه هرچه اين خط گسترده‌تر و عميق‌تر باشد نيروي فيزيكي شخص بيشتر خواهد بود. باريك‌تر و كم‌عمق‌تر بودن اين خط بيانگر اين است كه شخص مورد نظر نيروي ضعيف فيزيكي دارد. خط زمين هميشه از مركز دست آغاز مي‌شود (در قسمت شست) و به سمت پايين مي‌آيد. قسمتي كه اين خط در آنجا به نقطه پاياني خود مي‌رسد، اهميت بسزايي دارد. خط زمين حول قسمت تويي شست كشيده شده است. اين ناحيه را «كوه زهره» مي‌نامند. اكنون 6 نمونه اصلي خط زمين را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. به نمونه نگاه كنيد و نوع خط زمين خود را بيابيد. به خاطر داشته باشيد كه ابتدا از دست اصلي خود استفاده كنيد.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خط زمين شخص اجتماعي و عاشق بيرون از خانه بودن

اين شكل نشان‌دهنده نوع منحني شكل خط زمين است كه بزرگ و فربه است. اين خط تقريبا به ميان كف دست مي‌رسد. اين به آن معناست كه شما شخصي بسيار اجتماعي و عاشق بيرون از خانه هستيد. به ندرت نسبت به انجام انفرادي كارها تمايل داريد. همچنين كمتر در خانه تنها به سر مي‌بريد. اغلب مايليد در كارهاي بيرون و با دوستان‌تان سر و كار داشته باشيد.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خط زمين شخص خانه‌نشين يا علاقه‌مند به خانه

اين شكل بيانگر نوعي از خط زمين است كه منحني شكل نيست و از قسمت مياني دست دورتر است و نزديك به شست قرار دارد. اين خط بيشتر به شكل خط راست است تا منحني و به اين معناست كه خيلي به بودن در ميان شلوغي و جمعيت تمايل نداريد. آرامش و خلوت را بسيار دوست داريد. گاهي لازم است روابط اجتماعي برقرار كنيد ولي نه خيلي زياد. شما با تعداد اندكي از دوستان خوب‌تان خرسند هستيد.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خط زمين شخص خانواده دوست

اگر خط زمين شما در قسمت تحتاني كوه زهره به نقطه انتهايي خود برسد، متوجه خواهيد شد كه خانه و خانواده اهميت بسزايي براي شما دارد. دوست داريد اتاق خواب‌تان راحت باشد و از تزئين و گذراندن وقت خود در آن لذت مي‌بريد. اغلب از جابه‌جايي خوش‌تان نمي‌آيد. مكاني كه در آن زندگي مي‌كنيد و همسايه‌هاي‌تان براي شما بسيار حائز اهميت هستند. هميشه به دانستن آنچه در پيرامون مي‌گذرد احساس نياز مي‌كنيد و با قدم گذاشتن به سن جواني شايد تمايل به خريد خانه‌اي بزرگ در اطراف شهر در شما ايجاد شود.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خط زمين شخص ماجراجو

اين نوع خط زمين به سمت قسمت ديگر كف دست حركت مي‌كند و كوه ماه به نقطه پاياني خود مي‌رسد. اگر خط كف دست شما به اين شكل است در اين صورت عاشق انواع ماجراجويي و سفر هستيد. ممكن است بيشتر وقت خود را صرف تحقيق كنيد تا بودن در خانه.شايد هم بخواهيد باستان‌شناس يا كاشف شويد. احتمالا از رفتن به سفرهاي طولاني لذت مي‌بريد. مطالعه در مورد اماكن دوردست و تمامي افراد جهان براي شما جالب است.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

خط زمين شخص ناآرام

كوتاه بودن خط زمين بيانگر اين است كه شخص مورد نظر آزادي را بسيار دوست دارد. دارندگان اين خط افرادي ناآرام هستند و از سخت‌كوشي لذت مي‌برند. اگر شما چنين خطي داريد متوجه خواهيد شد كه بيشتراوقات خود را صرف كار براي دستيابي به اهداف‌تان مي‌كنيد. شخصي كه براي حضور در المپيك آموزش بسيار مي‌بيند، مي‌تواند اين خط زمين را داشته باشد. اغلب افرادي كه اين نوع خط كوتاه را دارند بيشتر وقت و انرژي خود را در راه پيروزي به كار مي‌بندند.


خطوط كف دست سبك زندگي شما را نشان مي‌دهد

تغييرات خط زمين با سبك زندگي

اين شكل نشان‌دهنده انفصال در خط زمين است. اين خط نيمي از راه را دور كوه زهره سپري كرده و در آنجا قطع مي‌شود، سپس دوباره از نزديك آن ولي از مكان متفاوتي شروع مي‌شود. هرگاه خط زمين شما منقطع ‌شود به مكان ديگري نقل مكان مي‌كنيد. اگر انفصال آن بزرگ باشد ممكن است جابه‌جايي عظيمي در زندگي خود داشته باشيد به‌صورتي كه كل زندگي شما را تغيير دهد. يعني چيزي مانند جا‌به‌جايي از ساحل شرقي به ساحل غربي. اگر خط زمين شما ۲ يا ۳ انفصال دارد، شما توانايي تفوق بر تغييرات را داريد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rasool

      khob bood.

      پاسخ ها

      • ASHKAN

        man ke chizi nafahmidam vali be hame migam ke in chiz ha alakie

    • laya

      man ke chizi nafahmidam!
      hame mesle ham boodan!!!!!!!!!!!!!

    • jan

      OK

    • nezami.r

      ziad nafahmidam???????????

    • arman

      Daghighan

    • maha

      خطوط دست من که شبیه همشون بود ولی با مورد اخری موافقم.

    • نميگم

      په هه هه!!!
      ببينيد دلم به چيا خوشه!!!
      بابا از كجابفهميم اول اسمه شوهر آيندمون چيه كه ديگه دنبالش نباشيم؟

    • mohammad

      salam vaghean kheyli jaleb bud,age emkan dare manabe bishtari zekr konid

    • arminth

      من که هرچی گشتم این خط زمینو رودستم پیدانکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید زمینی نیستی!!!

    • بدون نام

      man ke chizi nafahmidam

    • saba

      man ke nafahmidam hame mese ham bodan

    • hiva

      این که مث فالگیری میمونه!خودتون این چیزارو باور میکنین؟!!!!!!!!!!!!

    • javad

      ما همشو داریم حالا چه اتفاقی می افته بعدشم درست متوجه نشدم راستی بازم ممنون

    • یه بنده خدا

      من که کف دستم هیچکدوم از این علایم رو نداشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از سربازی معافی.خخخخخ

    • Melody

      jaleb bod

    • بابک

      جالب بود . ممنون از برترین ها که همیشه برتر هست

    • sulmaz

      ziyad jalb nabod

    • مبین

      باتشکرازارسال مطالب شما ولی بایدگفت خطوط اعلام شده آخرین خطوط نبوده مثلا"8یا81 اگرمیشوددرباره اینها هم توضیح دهید.

    • بدون نام

      jaleb bod

    • حامد

      سرکاریه
      حالا همه دارن کف دستشونو نگاه میکنن

      پاسخ ها

      • نسرین 1

        آدم اصلا حوصله ش نمیگیره بخونتش چه برسه به اینکه کف دستشو نگاه کنه

    • Azin

      عکساتون اصلا درست نبود خوشم نیومد از کجا آورده بودین

    • بدون نام

      khobe sargarm mishin ba in chiza

    • بدون نام

      i m so so so sorry for all of u

    • فاروق

      خیلی خوبه.اگی زحمتت نمیشه باز هم برام بزار

    • boshra

      خوبه ولی من که اعتقادی به این چیزا ندارم همش خرافاته

    • مینا

      خوب بود ما بچه که بودیم کف دستمونو نگاه می کردیم که اگه خطوط هشتش به هم چسبیده باشه ازدواجت فامیلیه و اگه از هم باز باشه با غریبه ست چه کار خنده داری بود

    • سید امین حاج اشکان

      اوسکول کردی مارو 8 نفری کف دستمونو اوردیم جلو شبیه هیشکدومشون نبود حالا یا ما آدم نیستیم یا تو خری

      پاسخ ها

      • narges6

        افرين اشي خوشم اومد.مزخرف بود

    • نرگس

      سید امین حاج اشکان جان بهتر نیست یه کم مودبانه تر نظر بدی

    • سما

      مزخرفی بیش نیست /

    • بدون نام

      این دیگه چه بود نفهمیدم

    • احمق

      آخه این چی بود ما خو نفهمیدیم خالی بندا

    • SHABNAM

      ina dg chi budan

    • مری

      من از بچگی فال میگیرم خواب تعبیر میکنم کف بینی هم همینطور . مثلا شاهد یه قتل رو شناختم اما کسی حرفم رو باور نکرد یک سال بعد پلیس گرفتش . مطالبتون خوب بود .

    • mehdi

      كف دست راست من فقط يه 8 داره يعني دست چپ 81 دست راست 8 هست اگه كسي ميدونه چرا اينطوريه بهم بگه

    • مهری

      خوب بود

    • سحری

      ماله من که شبیه هیچکدوم نبود
      سرکاریه عایا؟

    • طاهره

      سلام من کف دستم هر دوتا هشته تا الان جز یه نفر دیگه که از اقوام دورمون بوده کسی رو این مدلی ندیدم.. خواهرام همه 81 18 هستن...
      خواهرم میگه سندرم دانی ها این مدلی ان فقط ولی به خدا من فوق لیسانس دارم البته شوخی میکنه ولی کلا عجیبه کسی هست مثل من باشه یا دیدیه باشه !! نگرانم...

    • شبنم استم از افغانستان

      خط عمر یعنی چی ؟ و در کدام قسمت از دست وجود دارد.

    • فروز

      هنو نخوندم ولی بنظرم جالب باشن!!!چون این چیزا کلأ جالبن..

    • هانی

      دوستم کف دستش خیلی عجیبه اصلا این مدلی نیس. این سایته هم ک کف دست خودمو هم ک ب این تابلوییه خطاش چیزخاصی دربارش نگفته بود ولی کف دست دوستم خطای پر رنگش تیکه تیکه شده.!!!!

    • سمیرا

      من که چیزی نفهمیدم

    • هادی

      اشغاله اصلا به اینجور چرت وپرتا گوش نکنید

    • دکتر مورچه

      خیلی نفهمیدم

    • محمد

      اقا واسه من هر دو تا دستم 111 هس
      این داستانش چیه...
      نه 18. نه81
      همه از هم جدا هستن

    • بدون نام

      کف دست فقط یک 8 داره

    • بدون نام

      خط عمر تو دست راست ١٨ نوشته شده هشتش هرچقدر كشيده باشه اون خط عمره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله

    • ب تو ربطی نداره

      د اخه این دری وریا چیه؟
      خط زمین و اب و هوا و اتش؟
      مگه ما آواتاریم مرد حسابی؟ی چیز بنویس واقعا مفید باشه و درضمن کامل باشه
      شرمنده تند حرف زدما

    • شیوا

      خیلی عالی بود
      لطفا اگه کسی دوست نداره وارد اینجور سایتا نشه نیازی به توهین کردن نیست

      پاسخ ها

      • لاییییییک

        لاییییییییییک

      • چه میدونم وقت گیر اوردی؟؟؟؟

        لایییییک

    • عارف

      همش الکیه وخرافاته

    • وحید

      به نظرم بد نیست ینی بی ارتباط نیست با اتفاق هایی که روزمره داره برامون رخ میده!

    • بدون نام

      به نظرم الکی نیست
      همون طور که اطلاع دارین اثر انگشت که شامل خطوط است و هر انسانی اثر انگشت مخصوص خودش را دارد
      پس خطوط کف دست هم مختص هر فرد است و شاید نمادی باشد از خصوصیات خاص هر فرد همین طور که جدیدا روانشناسی شخصیت از روی انگشتان انجام میشود

    • Maryam

      Khodayi khodetonam fahmidin chi goftin hala ma be kenar

    • عزرائیل

      با دیدن این خطوطی که هیچ دلیل علمی‌نداره چه‌چیزی رو میخوایین کسب کنید؟!
      من دو تا پاراگراف خوندم مابقیش تو نظرات سیر‌میکردم .وقت خرافه پسندی تمام شده

    • cc

      13 تا خط دیگه چی شد ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج