اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۰۰
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

فکرش را هم نمی کنید!

۷+۱ اشتباه رايج در ظاهر شما

خيلي اعتماد‌به‌نفس داريد؟ فكر مي‌كنيد هميشه در هر جمعي قرار بگيريد يكي از خوش‌پوش‌ترين‌ها هستيد؟ شايد هم از آن‌هايي هستيد كه هميشه وقت زيادي براي انتخاب لباس‌هاي‌تان مي‌گذاريد، اما آن‌طور كه بايد و شايد مورد ستايش و تشويق ديگران قرار نمي‌گيريد.

7+1 اشتباه رايج در ظاهر شما

7+1 اشتباه رايج در ظاهر شما

خيلي اعتماد‌به‌نفس داريد؟ فكر مي‌كنيد هميشه در هر جمعي قرار بگيريد يكي از خوش‌پوش‌ترين‌ها هستيد؟ شايد هم از آن‌هايي هستيد كه هميشه وقت زيادي براي انتخاب لباس‌هاي‌تان مي‌گذاريد، اما آن‌طور كه بايد و شايد مورد ستايش و تشويق ديگران قرار نمي‌گيريد. پس مطمئن باشيد، يك جاي كار ايراد دارد؛ ايراد نه از سليقه شماست، نه از سليقه ديگران. قطعا شما جايي اشتباه مي‌كنيد كه بايد هرچه سريع‌تر بفهميد. اين گزارش، 1+7 اشتباه رايج در ظاهر آدم‌ها را لو مي‌دهد؛ اشتباهاتي كه به طور معمول و با يك سر چرخاندن در دور و اطراف‌تان به چشم‌‌تان مي‌آيد. حالا نمي‌خواهد در محيط كار دنبال ظاهرهاي پراشتباه بگرديد! «سيب‌سبز» اين شماره را بخوانيد كه رازهايي را لو مي‌دهد.


فصل‌ها را بشناسيد!

همانطور كه «هركسي را بهركاري ساختند»، هر پارچه‌اي را هم مناسب فصلي ساخته‌اند. يكي از مهم‌ترين اشتباه آدم‌ها اين است كه در انتخاب پارچه لباس‌هاي‌شان در فصل، دچار سردرگمي هستند. درست است كه بعضي از مخمل‌ها واقعا نازك و سبك هستند، اما به دليل اين‌كه در ظاهر، هميشه مخمل‌ها، پارچه‌هاي زمستاني هستند، ظاهر شما را دچار اشكال مي‌كنند. همان‌طور كه اگر شما در زمستان يك شلوارنخي پا كنيد، ممكن است خيلي غيرعادي به نظر برسد. در صورتي كه شما زير آن يك جوراب شلواري گرم پوشيده‌ايد. پس يادتان باشد، پارچه‌هايي كه به عنوان پارچه‌هاي فصل شناخته شده‌اند، در همان فصل بپوشيد تا ديگران احساس نكنند شما در ظاهرتان ايرادي داريد.


چهارخانه با توپ توپي؟ هرگز!

بعضي آدم‌ها فكر مي‌كنند هرقدر لباس‌شان شلوغ‌تر و پرطرح‌تر باشد، نشان از سليقه بهترشان است؟ نخير، براي هماهنگ كردن لباس، بايد يادتان باشد كه نهايتا مي‌توانيد از 2 طرح مختلف استفاده كنيد. (آن هم به زور!) وقتي يكي از لباس‌هاي شما (مثلا مانتوي‌تان) چهارخانه است، ديگر لازم نيست، روسري گلدار هم سر كنيد و يك كيف پارچه‌اي توپ‌توپي دست بگيريد. مگر اين‌كه علاقه داشته باشيد آدم‌ها با ديدن‌تان ياد قفسه‌هاي رنگارنگ پارچه‌فروشي‌ها بيفتند! پس فراموش نكنيد، از لباس‌هايي استفاده كنيد كه تنها يك طرح معين دارند مثلا گلدار باشند، آن هم فقط در يك قسمت. همين.


مراقب كمدها باشيد

شما مجبور نيستيد، همه لباس‌هاي داخل كمدتان را به هم بريزيد تا وقتي دنبال يك كت تابستانه مي‌گرديد، دست‌تان به يك كت نيمه‌پشمي بخورد! وقتي شما لباس‌هاي فصل‌هاي گرم و سرد را از هم جدا كنيد، كمتر پيش مي‌آيد كه يك‌دفعه تصميم بگيريد در چله زمستان،‌ يك پيراهن لينن تن كنيد آن هم با يك كت چرم و خزدار. وقتي بخش‌هاي مختلف لباس شما به لحاظ فصلي و ميزان گرمي و سردي، هماهنگي نداشته باشد، ديگران و حتي خودتان خيلي زود حس خواهيد كرد كه يك جاي كار مي‌لنگد. پس لطفا مراقب كمدهاي‌تان باشيد.


هميشه به اتاق پرو برويد!

شما از آن آدم‌ها هستيد كه سايزتان كاملا مشخص است؟ يعني به طور كامل از سايز شلوار خودتان مطمئن هستيد؟ بسيار خب، اما لطفا هميشه قبل از خريد شلوار، آن را پرو كنيد. شايد سايز شما مشخص باشد، اما سايز و كوپ شلوارهاي مارك‌هاي مختلف با هم فرق دارند. حالا ممكن است همه شلوارهاي سايز 40 تن شما بروند، اما خيلي وقت‌ها ظاهرتان را خراب مي‌كنند. اگر شلوارها دقيقا با گودي كمر، قدپا، دورشكم و... شما هماهنگي نداشته باشند، ظاهرتان خيلي وحشتناك مي‌شود، باور كنيد. پس يكي ديگر از اشتباهات شما در ظاهرتان، پرو نكردن شلوارهاست.


اشتباه نه، افتضاح!

خانم‌ها و آقايان خوش‌پوش قطعا خودشان مي‌دانند، اما شرمنده،‌ صندل، نوعي پاپوش است براي روزهاي گرم كه جلوباز است، دورتادور پا را نمي‌گيرد‌، خلاصه خنك است و مي‌گذارد هوا در آن بچرخد تا پاي شما در گرما عرق‌سوز نشود. پس ديگر جوراب پوشيدن‌تان چه صيغه‌اي است؟! يكي از بزرگ‌ترين اشتباهات در ظاهر آدم‌ها اين است كه با صندل‌هاي‌شان،‌ جوراب پا مي‌كنند. تقريبا مي‌شود گفت كه چنين حركتي، اشتباه نيست، افتضاح است!


وقتي دست خشك‌كن محبوب شد!

همه‌چيز در ظاهرتان خوب است. همه رنگ‌بندي، طرح‌ها و تركيب‌ها درست هستند، اما باز هم انگار يك چيزي كم است. ما مي‌دانيم اوضاع از چه قرار است. فقط كافي است بخش كوچكي از يكي از لباس‌هاي شما، چروك باشد يا يك لكه كوچك، گوشه‌اي جا‌خوش كرده باشد تا همه‌چيز به هم بريزد. دوستان عزيز، چاره خوش‌پوشي شما خيلي راحت است. يك اتو و يك ميز اتو بخريد، همين. اگر در مسافرت هم هستيد و به اتو دسترسي نداريد، حرص نخوريد. جاي چروك را كمي خيس كنيد. از دست‌تان به عنوان كفي اتو استفاده كنيد و از سشوار به جاي منبع گرما! تازه اگر سشوار هم نداشتيد، مهم نيست، دست خشك‌كن سرويس‌هاي بهداشتي رستوران‌ها و فروشگاه‌ها در خدمت شما هستند!


انگشتريكي كمه، دو تا زياده!

خانم‌ها بايد بدانند‌، زيورآلات تنها وقتي زيبايي دارند كه درست انتخاب شوند. يك خانم شيك‌پوش، نهايتا ۲ انگشتر دست مي‌كند. آن هم در هر دست، يكي؛ اگر هم النگو دارد، ديگر بي‌خيال دستبند مي‌شود. اگر گوشواره‌هايش خيلي بلند يا بزرگ هستند، گردنبند را فراموش مي‌كند و در محافل رسمي و غيرخودماني هيچ‌وقت خلخال به پا نمي‌بندد. اگر قرار باشد شما همه زيورآلات‌تان را با هم ببنديد واقعا تبديل به يك مجسمه خنده‌دار مي‌شويد. درضمن يادتان باشد، حلقه و ساعت شما هستند كه تعيين مي‌كنند بقيه جواهرات و زيورآلات‌تان چه رنگ و چه سبكي باشند.
در ضمن وقتي لباس طرح‌دار مي‌پوشيد، از زيورآلات ريزتر و كمتري استفاده كنيد. شلوغي كه زيورآلات به ظاهر شما مي‌دهند، بيشتر به ريخت‌و‌پاش تعبير مي‌شوند و در نظر ديگران ظاهرتان را به هم مي‌ريزد.


شما را از روي كفش ها قضاوت مي كنند!

آقايان محترم توجه! خيلي از خانم‌ها به طور خودآگاه يا ناخودآگاه در مورد شخصيت شما از روي كفش‌هاي‌تان قضاوت مي‌كنند. به طور كل آدم‌ها را از روي كفش‌هاي‌شان مي‌شود تا حدودي تجزيه و تحليل كرد. كفش‌ها نقطه پاياني ظاهر شما هستند. هميشه آدم‌ها از سر تا پا را ورانداز مي‌كنند. يعني نگاهي عمودي به ظاهر دارند.
به دليل اين‌كه كفش‌ها در آخرين مرحله هستند، توجه بيشتري را به خود جلب مي‌كنند. پس يادتان باشد، كفش‌هايي درست انتخاب كنيد، تميز نگه‌شان داريد و نگذاريد تغييرشكل دهند. يكي از اشتباهات رايج در ظاهر (به‌خصوص براي مردان) پوشيدن كفش‌هاي نامتناسب با ظاهرشان است.
اگر روزي در يك مهماني شلوارجين با كفش رسمي برق انداخته مردانه پا كرده بوديد، از نگاه ناجور آدم‌ها يكه نخوريد. آن آدم‌ها ممكن است نفهمند كه ايراد از كجاست. اما مي‌دانند كه پاي يك عيب و ايرادي در ظاهر شما در ميان است. در ضمن براي يك فرد شيك‌پوش (چه خانم و چه آقا) خيلي مهم است، كفش‌هايي پا كند كه تغيير شكل نداده‌اند و به اصطلاح دفرمه نشده‌اند. كفش‌هايي كه شبيه پاهاي خودتان شده‌اند، ديگر بايد به زباله‌دان تاريخ سپرده شوند.

باز نشر اختصاصی: B artarinha.ir

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شمال

      اينا برا اروپايي هاست نه ايروني
      آخه اونا اصلا توجه به لباساشون نميكنن مگر مهماني هاشون...
      ولي ايروني ها خيلي دقت تو لباساشون دارن

    • ferial

      kheili jaleb bud , mamnuun

    • مهرداد چلبی

      سلام، واقعا همینطوره، بارها تجربه کرده ایم.
      از شما سپاسگذارم که این مطالب ارزنده رو عنوان می کنید.

    • sara

      قسمت آخر يعني كفش آقايون رو واقعا موافقم
      چون خودم از جمله كساني هستم كه به كفش آقايون توجه ميكنم!!!!

    • بدون نام

      خیلی خوب بودممنون*خداخیرتون بده

    • مدیر

      بد نبود،
      ولی فکر کنم اکثراً اینا رو میدونن!!!

    • رزگار

      خیلی عالی بود ، ممنونم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج