جاباما
۲۱۴۸۷۸
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

می خواهیم سری بزنیم به زیباترین بخش دکوراسیون منزل شما... بله درست حدس زدید! گل های داخل گلدان های شما. اگر از آن دسته افرادی هستید که در گوشه و کنار منزل تان گلدان های گل طبیعی دیده می شوند، حتما از خواندن این مطلب لذت می برید.

وب سایت چیدانه - فاطمه افشاریان: می خواهیم سری بزنیم به زیباترین بخش دکوراسیون منزل شما... بله درست حدس زدید! گل های داخل گلدان های شما. اگر از آن دسته افرادی هستید که در گوشه و کنار منزل تان گلدان های گل طبیعی دیده می شوند، حتما از خواندن این مطلب لذت می برید یا بالعکس اگر جای گل های رنگارنگ در خانه تان کم است و می خواهید آن را پر کنید خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم.

گل ها به دکوراسیون داخلی رنگ و زندگی می بخشند. اما گل آرایی بیش از خریدن یک دسته گل از گل فروش است و بین دسته گل خریداری شده ای که در گلدانش چپانده شده با گل هایی که به زیبایی آراسته شده اند تفاوت آشکاری است. اگر می خواهید منزل تان همیشه پر از رنگ و بو و با طراوت باشد، می ارزد که زمان و هزینه تان را برای انتخاب دقیق گل های زیبا صرف کنید. پس با ما همراه باشید...

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

انتخاب گل های خاص و زیبا مناسب دکوراسیون منزل شما

۱. از حد معمول خود فراتر بروید. برای انتخاب گل های زیبا به گل فروشی های خاص بروید. شاید بخش پرورش گیاهان و باغبانی در اهالی فن ما در این زمینه برایتان مفید باشند.

۲. رنگ بسیار مهم است. گل ها نه تنها حس سرزندگی و شادابی ایجاد می کنند، بلکه به فضاهای یکنواخت رنگ و کنتراست نیز اضافه می کنند.

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۳. هنگام انتخاب گل ها، سراغ گل و گیاهان غیرمعمولی بروید. رزها و شمعدانی ها زیبا هستند اما زیاد استفاده می شوند. شاخه های در حال جوانه زدن، برگ های کلم و چمن با رنگ فضاها را شاخص می کنند اما کمتر رایج هستند.

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۴. گل آرایی های ساده ایجاد کنید. سعی کنید اغلب از دو گونه ی گیاهی استفاده کنید - یکی به عنوان ترکیب رنگی و دیگری به عنوان پرکننده. قبل از درست کردن دسته ی گل بیشتر برگ ها را را جدا کنید. گل فروش های متبحر با انجام این کار تفاوت زیادی ایجاد می کنند. آیا با شیوه ی نگهداری گل ها آشنا هستید؟

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۵. تمام فضا را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب گل برای یک فضای مشخص، مبلمان، رنگ ها و چشم اندازهای بیرونی را در نظر بگیرید. هم چنین در یک فضا انواع گل ها را ترکیب کنید، اما سعی کنید در کل خانه یک دست به نظر آیند.

۶. ببینید می خواهید در فضا چه احساسی داشته باشید. برای هر فضا باید از گل هایی استفاده کرد که برای آن محیط مناسب باشد.

۷. گل ها را زود بخرید. بیشتر عمده فروشی ها، گل هایشان را وقتی که هنوز غنچه هستند می فروشند. بهتر است چند روز قبل از مهمانی های خاص تان گل ها را تهیه کنید، چون بیشتر گل ها دو تا سه روز زمان می برد تا شکوفا شوند.

گل آرایی در طراحی دکوراسیون منزل

یکی از مشهورترین و آسان ترین گل آرایی ها مدل دور چین است. این نوع گل آرایی نسبتا آسان و سریع است و در عین حال تازگی گل ها را حفظ می کند. هم چنین این شیوه هنگامی که از دو گونه ی گیاهی استفاده می کنیم کاربردی است.

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۱. گل آرایی را شروع کنید. گل هایتان (با ساقه ی تمیز) را در کنار هم قرار دهید و برای شروع همه را به یک اندازه ببرید. شما می توانید آنها را شل یا چسبیده به هم بچینید. آنها را خارج از گلدان مرتب کنید و ساقه ها را تا جایی ببرید که شکوفه ها نزدیک دهانه ی گلدان قرار گیرند. ضمنا شما می توانید گلدان گل تان را خودتان بسازید!

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۲. آب گلدان را تازه نگه دارید. آب تمیز برای گلدان های تمیز یک التزام است، بنابراین فراموش نکنید آب آن را مدام عوض کنید. زیاد نگران پژمرده شدن گل هایتان نباشید، اغلب گل های تازه از ۳ تا ۱۰ روز دوام دارند و بعد از آن می توانند دوباره آراسته شوند.

شادابی منزل با گل آرایی های زیبا و ساده

۳. جذابیت ایجاد کنید. یک لکه ی نارنجی به این اتاق خواب خاکستری و آبی سرد، کنتراست و عمق می دهد. مدل ساده ی دورچین باعث می شود حس نکنیم این رنگ مزاحم است. این آرایش هم چنین به خوبی برای روی میزهای ناهارخوری جواب می دهد چون خط دید را می شکند.

۴. از نور طبیعی بهره ببرید. سعی کنید گل هایتان را در فضاهایی قرار دهید که نور خورشید در آن باشد. نور طبیعی باعث افزایش طول عمر گل می شود و معمولا رنگ و نوع گل را خیلی بهتر نشان می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج