adexo3
۲۲۲۸۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

گفت و گو با الکس فریسر، جوان ترین وبلاگ نویس جهان

الکس در سال ۲۰۰۹، یعنی زمانی که تنها ۱۵ سال داشت از مهارت خود در زمینه طراحی وب استفاده کرد و Bloguission.com را طراحی کرد. مطالب جالب و مفید این وبلاگ باعث شده است تعداد کاربران این سایت روز به روز بیشتر شود.

گفت و گو با الکس فریسر، جوان ترین وبلاگ نویس جهان

برترین ها: الکس در سال 2009، یعنی زمانی که تنها 15 سال داشت از مهارت خود در زمینه طراحی وب استفاده کرد و Bloguission.com را طراحی کرد. به گزارش برترین ها این سایت شامل موضوعاتی در مورد وبلاگ نویسی است و در حال حاضر یکی از موفق ترین وبلاگ های جهان محسوب می شود. مطالب جالب و مفید Bloguission.com باعث شده است تعداد کاربران این سایت روز به روز بیشتر شود.

الکس و دوست 24 ساله اش، سث ویت، در حال حاضر به مردم سراسر جهان کمک می کنند تا وبلاگ های خود را بهتر و سودمندتر کنند. الکس در دبیرستان نیوجرسی درس می خواند، با خانواده اش زندگی می کند و از بازی پینگ پونگ و گردش و تفریح لذت می برد.

گفت و گو با الکس فریسر، جوان ترین وبلاگ نویس جهان

چه چیزهایی انگیزه شما را در طول مسیر موفقیتتان بیشتر یا کمتر کرده اند ؟

پدر من مشوق اصلی من بوده است. او در فلوریدا زندگی می کند و صاحب دو رستوران است. مسلماً وبلاگ نویسی با شغل او هیچ سنخیتی ندارد ولی وقتی می بینم او رئیس خودش است واقعاً دلم می خواهد مثل او باشم.

این روزها اکثر مردم نوجوان ها را بچه های تنبلی می دانند که هیچ هدفی در زندگیشان ندارند. من اصلاً نمی خواهم این طور باشم . دوست دارم عمیق تر به چیزها نگاه کنم و اصلاً یک جا نشستن و تنبلی را دوست ندارم. به نظر من باید در جوانی تلاش کافی کرد و بعدها از نتیجه آن استفاده کرد. من قبلاً در رستوران پدرم کار کرده ام و می دانم کارهای فیزیکی چقدر سخت است.

چگونه بین کار خود و سایر اولویت های زندگی تعادل برقرار می کنید؟

مدرسه یکی از اولویت های مهم زندگی من است. به نظر من اگر کسی در مدرسه موفق نباشد در زندگی هم موفق نخواهد بود. اما گاهی هم وقتی به موفقیت Bloguission.com فکر می کنم احساس می کنم که شاید مدرسه نباید اولویت اول من باشد.

البته بعضی وقت ها آنقدر درگیر وبلاگم هستم که نمی توانم به بعضی از به تکالیف مدرسه ام برسم. اما می دانم که اگر بخواهم همچنان در کار خود موفق باشم باید به مدرسه هم اهمیت بدهم. من مدرسه را دوست دارم و اصلاً دوست ندارم آن را رها کنم.

من همیشه سعی کرده ام بین کارهای مدرسه و شغلم تعادل برقرار کنم. به عنوان مثال از تجارب وبلاگ نویسی که دارم برای انجام پروژه های مدرسه استفاده می کنم.

چیز دیگری هست که بخواهید اضافه کنید؟

اگر می خواهید در مورد من بیشتر بدانید به Bloguission.com مراجعه کنید. در این سایت می توانید راجع به شخصیت من، تفکرات من و ایده های جالب وبلاگ نویسی بخوانید و حتی با سایر کاربران چت کنید. من یک وبلاگ شخصی تر هم دارم که Asnio.com نام دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غلی

      سلام
      لطفا با عرفان زردهی بزرگترین وبلاگ نویس نوجوان ایران نیز مصاحبه ای داشته باشید

    • ابوالفضل احمدی

      خودم هم سایت دارم هم وبلاگ که 12 سالمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج