۲۳۲۶۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

خانه کد بانوی اردیبهشت چگونه باید باشد ؟

اگر از شلوغي‌ و آلودگي شهر و ديارتان خسته شده‌ايد و به‌دنبال كمي آسودگي و آرامش مي‌گرديد، بسته پيشنهادي جالبي براي شما داريم تا در مدت زمان كوتاهي خانه يا آپارتمان خود را به يك باغچه باصفا و سرسبز تبديل كرده

خانه کد بانوی اردیبهشت چگونه باید باشد ؟

خانه کد بانوی اردیبهشت چگونه باید باشد ؟

برترین ها: اگر از شلوغي‌ و آلودگي شهر و ديارتان خسته شده‌ايد و به‌دنبال كمي آسودگي و آرامش مي‌گرديد، بسته پيشنهادي جالبي براي شما داريم تا در مدت زمان كوتاهي خانه يا آپارتمان خود را به يك باغچه باصفا و سرسبز تبديل كرده و در طول روز از شادابي و نشاط حاكم بر آن لذت ببريد. براي اين منظور كافي است با ما همراه باشيد و قدم به قدم به توصيه ما عمل كنيد.


به ارتفاع توجه كنيد

براي انتخاب گياه آپارتماني حتما به ارتفاع و اندازه گياهان توجه كنيد. به‌عنوان مثال توجه كنيد كه يك گياه چقدر رشد مي‌كند و در نهايت ارتفاع ساقه آن به چه حدي مي‌رسد. لازم است در اين زمينه مطالعه كنيد و از يك متخصص گياه شناس مشورت بگيريد تا بتوانيد گياهاني را براي آپارتمان‌تان انتخاب كنيد كه به لحاظ ارتفاع، هارموني زيبايي را در گوشه اتاق نشيمن‌تان ايجاد كنند. براي انتخاب گياهان به رنگ و شكل برگ‌هاي آن‌ها دقت كرده و سعي كنيد در كنار گياهاني كه برگ‌هاي نوك تيز و كشيده دارند از گياهاني كه برگ‌هاي گرد و بي‌زاويه دارند نيز استفاده كنيد.


جوان‌ترها را بخريد

اگر تصميم داريد براي خريد به سراغ گياهان آپارتماني برويد؛ توصيه ما اين است كه پيش از هر چيز به شادابي و درخشندگي برگ‌هاي گياه دقت كنيد. براي اين كار لازم است پشت و روي برگ‌ها را به دقت نگاه كنيد تا از سلامت برگ‌ها و گياهي كه انتخاب مي‌كنيد مطمئن شويد. پس از آن به سراغ ساقه گياه برويد و از ستبري، استقامت و سلامت آن مطمئن شويد. هميشه گياهاني را براي خريد انتخاب كنيد كه جوان و تازه هستند. اين گياهان اگر چه حساس بوده و نياز به مراقبت بيشتري دارند اما خيلي سريع با فضاي خانه شما انس مي‌گيرند و نمايي زيبا و سرسبز به خانه شما مي‌بخشند؛ نمايي كه هربار به آن نگاه مي‌كنيد از تنش‌ها و استرس‌هاي روز كاري خود فاصله مي‌گيريد و احساس آرامش مي‌كنيد.


گلدان‌هاي سفالي يا پلاستيكي

حتما همه شما موافقيد كه گلدان‌هاي سفالي لعاب دار در مقايسه با گلدان‌هاي پلاستيكي يا گلدان‌هاي سفالي بدون لعاب ظاهر شكيل‌تر و بهتري دارند. بنابراين بهتر است در اين زمينه خسيس نباشيد و براي زيبايي بيشتر خانه و آپارتمان خود به سراغ گلدان‌هاي سفالي لعاب‌دار برويد. اين گلدان‌ها علاوه‌بر اين‌كه نماي آپارتمان شما را زيبا مي‌كنند، خانه مناسب تري براي گياهان شما محسوب مي‌شوند. تنها نكته‌اي كه بايد در اين زمينه به آن توجه كنيد اين است كه از سوراخ بودن ته گلدان‌هاي سفالي مطمئن شويد تا آب اضافي از گلدان خارج شود. جمع شدن آب اضافي در گلدان موجب از بين رفتن ريشه و در نهايت از دست دادن گياه مي‌شود.


گياه شانس را به خانه‌تان ببريد

حتما در ميان گياهاني كه براي خانه‌تان انتخاب مي‌كنيد، چند شاخه گياه بامبو نيز درنظر بگيريد. بهتر است اين گياه را به‌صورت فرد تهيه كنيد. به‌عنوان مثال ۳ يا ۵ شاخه از آن را در يكي از زاويه‌هاي خانه‌تان جايي كه نزديك به پنجره است قرار دهيد. اين گياه شادي، نشاط و شانس را به خانه‌تان مي‌آورد و خواهيد ديد كه چگونه موجب افزايش نشاط و شادابي فضاي خانه و بهتر شدن روابط ميان اعضاي خانواده مي‌شود. توصيه ما به شما اين است كه براي اين گياه جاي به‌خصوصي را درنظر بگيريد و از تغيير دادن فضاي آن پرهيز كنيد.


شمعداني؛ رنگين كمان خانه شماست

اگر تصميم داريد در ميان سرسبزي گياهان موجود در آپارتمان‌تان يك رنگين‌كمان 7 رنگ و زيبا داشته باشيد؛ بهتر است سراغ گل‌هاي شمعداني برويد. اين گياه يكي از زيباترين گل‌ها و گياهاني است كه مي‌تواند در فصل تابستان جلوه خاصي به خانه‌تان ببخشد. گل‌هاي زرد، قرمز، صورتي و بنفش اين گياه به آپارتمان شما جلوه مي‌دهد و تصويري از ايام كودكي و نوجواني را براي شما و مهمانان‌تان ايجاد مي‌كند. شمعداني از جمله گياهاني است كه نياز به آبياري دقيق و مرتب دارد. اين گياه به‌ويژه در فصل تابستان در مقايسه با ديگر فصل‌ها بيشتر نياز به آبياري دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج