adexo3
۲۳۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

در دنياي چيني‌هاي مدرن چه مي‌گذرد؟

برند رزنتال برندي قديمي‌ و مشهور در زمينه توليد چيني است كه چيني‌هايي از جنس بونچاينا كه از استخوان درست مي‌شوند را توليد كرده و با شهرتي كه دارد نظر تمامي مشكل‌پسند‌ان دنيا را جلب كرده است.

در دنياي چيني‌هاي مدرن چه مي‌گذرد؟

در دنياي چيني‌هاي مدرن چه مي‌گذرد؟

برند رزنتال برندي قديمي‌ و مشهور در زمينه توليد چيني است كه چيني‌هايي از جنس بونچاينا كه از استخوان درست مي‌شوند را توليد كرده و با شهرتي كه دارد نظر تمامي مشكل‌پسند‌ان دنيا را جلب كرده است. در تشريفاتي‌ترين مراسم‌هاي خاص در همه دنيا از اين چيني‌ها استفاده شده و لاين‌ها و رنگ‌هاي مختلف آن هوش از سر تمام طرفداران اجناسش مي‌برد. از چند سال پيش تا به حال برد معروف ورساچه طرح‌هاي منحصربه‌فر د و زيباي خودش را با همكاري رزنتال روي اين چيني‌هاي نفيس چاپ كرده و با استفاده از موادهاي نفيس مثل آب‌طلاي عيار بالا زينت داده است.


در دنياي چيني‌هاي مدرن چه مي‌گذرد؟

برندهاي مختلفي در دنيا وجود دارند كه علاوه بر طراحي عطرهاي مختلف، لباس، كيف و كفش بخش جديدي براي دكور داخلي خانه تاسيس كرده اند كه سرويس‌هاي چيني غذاخوري نيز يكي از ابزار دكور خانگي و پذيرايي هستند كه بسيار جلب توجه مي‌كنند،‌ عناصري از اين سرويس‌ها مثل قاب عكس و گلدان براي دكور خانه و جزئيات ديگر آن‌ها مثل بشقاب‌ها، سوپ‌خوري و سرويس‌هاي چاي‌خوري براي پذيرايي استفاده مي‌شود.


آنچه در عكس‌هاي اين صفحه مي‌بينيد توليدات جديد كارخانه رزنتال از بخش مربوط به طراحي استوديوهاي ورساچه است كه به تازگي رونمايي شده. در اين دو سرويس همانطور كه مي‌بينيد از رنگ‌هاي سفيد، طلايي و بنفش استفاده شده است.

درعكس بالا مشخص است كه در اين رونمايي تمام پذيرايي با شيريني‌هاي ماكارون بنفش بوده كه هماهنگي رنگي بسيار زيادي با سرويس دارد. اين مژده را به طرفداران اين اجناس خاص خواهيم داد كه تا تيرماه در ايران مي‌توانند از آن‌ها بازديد و خريداري كنند.

تنوع بالاي اشكال مختلف ظروف و امكان خريداري تكي آن‌ها از مزايايي است كه براي علاقه‌مندان در نظر گرفته شده و به راحتي مي‌توانند بنا به احتياج خود از تعداد مشخصي ظروف خريداري كرده و حتي بخش‌هاي مختلف از سرويس‌هاي مختلف را استفاده كرده و آن‌ها را با هم هماهنگ كنند. سرويس طلايي كه در صفحه مقابل مي‌بينيد قابل هماهنگي با تمام سرويس‌هاي طراحي‌شده از اين برند است كه روي آن‌ها نيز آب طلا به كار رفته و مرتبط با رنگ طلايي آن‌ها هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج