۲۴۳۱۶۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

۷ استارت آپی که مشکلات بزرگ را حل کردند

آیا می خواهید به عنوان استارت آپ، رشد سریع و موفقیت بلافاصله را تجربه کنید؟ پس باید محصولی جدید عرضه کنید. مطمئنا کسب و کارها می توانند با دنبال کردن اصول امتحان شده و حقیقت صنعت شان خوب کار کنند.

7 استارت آپی که مشکلات بزرگ را حل کردند



مجله پنجره خلاقیت - ترجمه شادی حسن پور: آیا می خواهید به عنوان استارت آپ، رشد سریع و موفقیت بلافاصله را تجربه کنید؟ پس باید محصولی جدید عرضه کنید. مطمئنا کسب و کارها می توانند با دنبال کردن اصول امتحان شده و حقیقت صنعت شان خوب کار کنند. اما در این شرایط رقابتی دنیا شما نیازمند محصولی واقعا منحصر به فرد و بزرگ هستید تا توجه مشتریان را جلب و از جای خود بلند کنید.

7 استارت آپی که مشکلات بزرگ را حل کردند

در این جا هفت کسب و کاری که تنها با ایجاد موجی از حل مشکلات بزرگ، رشدی سریع را تجربه کردند، معرفی کرده ایم.

۱- Import.io

مشکل: صفحات وب پر از اطلاعات هستند اما برداشت آن اطلاعات اغلب به صورت دستی و همیشه زمان بر است.

راه حل: وارد سایت Import.io شوید. این سایت ابزاری ست که به شما اجازه می دهد به اطلاعات وب سایت ها ناخنکی بزنید و آن را در کمتر از یک دقیقه در قالب یک جدول سازماندهی شده یا API استاندارد بگنجانید و برای این کار نیازی به کدگذاری یا آموزش خاصی نیست. طبق گفته سایت، این ابزار می تواند برای هرچیزی مانند اطلاعات شخصی پروژه ها تا تولید اپلیکیشن، روزنامه نگاری براساس داده، جمعیت های داده محور، تحلیل های رقابتی و خیلی چیزهای دیگر استفاده می شود.

۲- IFTTT (اگر این آن گاه آن)

مشکل: خیلی از دستگاه های به اینترنت متصل هستند اما هیچ چیز وجود ندارد که آن دستگاه ها را به یکدیگر ارتباط دهد.

راه حل: برنامه IFTTT (اگر این آن گاه آن) به شما اجازه می دهد تا اعمال مشخصی را که به صورت خودکار در ادامه اجرای مرحله اول اتفاق می افتند، برنامه ریزی کنند. این برنامه به سرعت تبدیل به یک نیروگاه شد و همه روزه عملکردهای اضافی را با افزودن دستگاه های بیشتر را اضافه کرد. اکنون این برنامه ۲۳ آلترناتیو جایگزین را پشتیبانی می کند و شامل دستگاه هایی نظیر چراغ Hue bulbs فیلیپس، محصولات Nest و هاب Revolv smart home می شود، فرمان های برنامه IFTTT شامل همه چیز از قبیل به اشتراک گذاری در شبکه اجتماعی یا روشن شدن خودکار چراغ های خانه به محض رسیدن تان می شوند.

۳- When I Work

مشکل: بیشتر مالکین کسب و کار که کارمندان شان را به صورت ساعتی مدیریت می کنند، هنوز برای برنامه ریزی های کاری از نرم افزارهایی نظیر اکسل یا بدتر، از قلم و کاغذ استفاده می کنند. این روش برای برنامه ریزی و ارتباط با کارمندان روش بهینه ای نیست.

راه حل: برنامه When I Work اپلیکیشنی برای برنامه ریزی و رسیدگی به امور کارمندان است که می توانید زمان زیادی را برای مالکین کسب و کار حفظ کند. این برنامه از ترکیب نوآورانه ای از تکنولوژی های ارتباط جمعی، شامل وب، اپ های موبایل، پیامک، رسانه های اجتماعی و ایمیل استفاده می کند تا گروه ها را بهینه تر، پاسخگوتر و آماده تر کند. مدیران با این اپلیکیشن می توانند برنامه بنویسند و کارمندان در عرض چند ثانیه و از طریق گوشی هوشمندشان درخواست مرخصی یا جابجایی شیفت کنند.

7 استارت آپی که مشکلات بزرگ را حل کردند

۴- Fastly

مشکل: زمانی که سایت های خبری نیاز به به روزرسانی مطالب شان دارند، نسخه های قبلی جز همان جا و در اینترنت معلق می مانند. این مشکل باعث ایجاد ابهام و غیرحرفه ای به نظر رسیدن سازمان ها می شود.

راه حل: به Fastly بروید تا به سرعت محتوای جدید پخش کنید و در همان لحظه اطلاعات قدیمی و از تاریخ گذشته را به همراه حافظه کُش ها پاک کنید. این شرکت از قبل مشتری های کلاس بالایی مانند پینترست و گاریدن دارد. تنها عامل متفاوت کننده ای که Fastly از آن بهره می برد سرعت بالایی که این به روز رسانی ها انجام می شوند. تا هم اکنون، تکنولوژی نوآورانه این شرکت بیش از پنجاه میلیون دلار سرمایه برای شان به ارمغان آورده است.

۵- Zimoerium

مشکل: امنیت گوشی های موبایل دغدغه ساز شده است و بیشتر محصولات امنیتی تنها روی «قفل کردن» گوشی به منظور جلوگیری از استفاده بی اجازه متمرکز شده اند.

راه حل: رویکرد منحصر به فرد Zimoerium امن سازی داده هایی است که از طریق دستگاه انتقال یا در آن ذخیره شده است. این کار باعث امن شدن دستگاه هایی می شود که در اختیار کارمندان است و آسیب پذیری اطلاعات کسب و کار را در برابر هکرها یا دیگر حمله های خارجی کاهش می دهد. این شرکت همچنین بازرسی هایی امنیتی به منظور ارزیابی میزان خطر شبکه یک سازمان ارائه و به آنها اجازه می دهد تا قبل از وقوع حمله هکرها اقدامات امنیتی انجام شوند.

۶- Zenpayroll

مشکل: زمانی که بحث زیرساخت ها و ابزارهای منابع انسانی پیش می آید، شرکت های کوچک اغلب با حفظ رابطه خوب با کسب و کارهای بزرگ تر مشکل پیدا می کنند.

راه حل: Zenpayroll به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا با روشی ساده و مقرون به صرفه برای مدیریت تمام جوانب پردازش حقوق و دستمزد، زمین بازی را هم سطح کنند. Zenpayroll از محاسبات مالیاتی گرفته تا پرداخت و سپرده های مستقیم به شرکت های کوچک کمک می کند تا کارآمدی شان را مانند شرکت های بزرگ تر ارتقا دهند و هم چنین مزایایی نظیر حذف ارتقای یک ساله و قیمت گذاری درست نیز ارائه می دهد. درنتیجه، تعجبی ندارد که Zenpayroll در دنیای راه حل های نرم افزاری برای شرکت های کوچک غوغا به پا کرده است .

7 استارت آپی که مشکلات بزرگ را حل کردند

۷- FirstJob

مشکل: تابلوی اعلانات شغلی به مدتی چنان طولانی وجود داشته که آگهی های موقعیت شغلی و آگهی های افرای که به دنبال شغل می گردند، یکسان به نظر می رسد. هیچ راهی نیست که واقعا بفهمیم کسی که آن آگهی های متنی یکنواخت یا رزومه را نوشته، چه کسی است.

راه حل: FirstJob به افراد جویای کار اجازه می دهد تا پروفایل های جذاب و رنگارنگ با عکس های ویژه تدارک ببینند. سمت های شغلی که در آن سایت ارائه می شوند به طور اختصاصی روی کارجویان جوان متمرکز هستند و اطلاعاتی در مورد شرکت درخواست کننده، مانند محیط کار، پیش نیازها و سبک دفتر کار ارائه می دهند. این سایت با بیش از ۱.۳ میلیون کاربر ایده تابلوی اعلانات شغلی را به سبکی دیگر تبدیل می کند!

شرکت ها برای رشد سریع و رسیدن به موفقیت واقعی باید مشکلی عمده پیدا کنند و آن را به شکلی جدید حل کنند. این هفت شرکت دقیقا این کار را انجام می دهند؛ امواجی در صنعت ایجاد می کنند و در نتیجه پاداش موفقیت خود را می گیرند.

آیا شرکت های دیگری را می شناسید که مشکلات بزرگ را به شیوه ای جدید حل کنند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج