۲۶۳۶۵۷
۲ نظر
۵۱۵۱
۲ نظر
۵۱۵۱
پ

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه

بیانسه، یکی دیگر از سلبریتی های سیاه پوست دنیای هالیوود به شمار می‌رود که سرویس جواهرات گوشواره و دستبند معروفی دارد و همواره تلاش می‌کند تا تناسب رنگ پوستش با طرح جواهراتی که انتخاب می‌کند، همراستا باشد.

برترین ها: دوباره، یک خواننده سیاه پوست آمریکایی، وارد سرویس چهره‌های برترین ها شد تا همچون روال هفته‌های گذشته، کلکسیون طلا و جواهرات یکی دیگر از هنرمندان مشهور دنیای معاصر را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. همراه ما باشید.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(گوشواره‌هایی که با سنگ‌های قیمتی ظریف کاری شده، انتخاب اول بیانسه هست)

امروز قصد داریم تا سرویس چهره‌های برترین ها را به مروری بر کلکسیون طلا و جواهرات خانم بیانسه، خواننده و بازیگر سیاه پوست و سرشناس هالیوود اختصاص دهیم. صحبت از فردی که بیش از 160 میلیون مطلب از وی در اینترنت ایندکس شده، کار آسانی نیست. چهره کاریزماتیک بیانسه و تاثیرگذاری آثار موسیقیایی‌اش در دنیای پاپ به قدری گسترده بوده که این چهره هنری ایشان را به یک سلبریتی فعال در عرصه فشن نیز مبدل کرده است. در مقایسه با سلبریتی های زن هالیوود، می‌شود به صراحت ادعا کرد که یکی از جواهر بازترین سلبریتی های پرده نقره ای، همین خانم بیانسه می‌باشد. ب

ر کسی پوشیده نیست که بیانسه روابط نزدیکی با کاخ سفید دارد و حتی برای تولد باراک اوباما، رییس جمهور سیاه پوست ایالات متحده، به صورت اختصاصی 30 دقیقه به اجرای کنسرت پرداخت. حتی زمزمه‌هایی مبنی بر رابطه مخفیانه بیانسه و باراک اوباما منتشر شده بود که ظاهراً در دوستی میشل و بیانسه تاثیری نداشته است. اگر چه چنین روابطی در دنیای روسای جمهور غربی، دور از انتظار نیست وقتی که به نیکولا سارکوزی و ژاک شیراک، روسای جمهور اسبق فرانسه و رهبران قبلی احزاب بریتانیا نگاه می‌کنیم.

البته آمریکا نشان داده است که روسای جمهورش حتی در زندگی شخصی و خصوصی نیز جنجال آفرین هستند و یکی از جنجال‌ترین روسای جمهور آمریکا نیز، بیل کلینتون هست که رسوایی مونیکا لوینسکی را در دهه نود میلادی سبب شد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و شعف رییس جمهور آمریکا، باراک اوباما)

اما درباره بیانسه! بعضی ها این چهره سرشناس را به خوبی نمی‌شناسند.

بیانسه جیزل نولز Beyoncé Giselle Knowles) (زاده ۴ سپتامبر ۱۹۸۱)، خواننده و هنرپیشه آمریکایی سبک آر اند بی است. 11 فیلم سینمایی و 8 آلبوم معروف، از جمله فعالیت‌های هنری بیانسه در 15 سال اخیر هست. مجله فوربس و تایم، همواره خانم بیانسه را در فهرست 100 زن تاثیرگذار سال از سال 2013 تا 2015 معرفی کرده‌اند. سایت رسمی بیانسه در آدرس beyonce.com قرار دارد که اطلاعات کاملی درباره زندگی، آثار و فعالیت‌های ایشان ارائه می‌کند.

علاقه بیانسه به جواهرات به قدری هست که حتی در صفحه نخست پرتال رسمی ایشان در وب، تصاویر متعددی از ایشان با کلکسیون جواهراتش که بیش تر با گردن بند و گوشواره همراه هست، بارگذاری شده است. البته در این پرتال، امکان سفارش طرح‌هایی از کلکسیون طلا و جواهرات خانم بیانسه نیز در اختیار مخاطبان قرار گرفته است که جالب توجه می‌باشد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(تصویری از بیانسه و گوشواره دو تکه برلیان)

کم تر صفحه رسمی یک سلبریتی، صفحه نخست پرتال را به انتشار ده ها تصویر که بارگذاری بالایی را بر سایت تحمیل و لود آن را با تأخیر مواجه می‌کند، اختصاص می‌دهد. موضوعی که در پرتال خانم بیانسه مشاهده می‌شود.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(تصویر ایندکس پرتال رسمی بیانسه)

بیانسه یک توییتر باز حرفه ای هست و در این شبکه نیز، مخاطبان بسیاری دارد که در http://www.twitter.com/beyonce قابل مشاهده می‌باشد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(نگاه خلاقانه بیانسه به استفاده از طلا و جواهرات، وی را سفیر خوبی برای برندها کرده است)

بیانسه همیشه خواننده جنجالی و اصطلاحاً روی بورس هست. می‌خواهد با انتشار آیه قرآن بر روی صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام باشد، می‌خواهد با پوشیدن کفش 200 هزار پوندی با جواهرات جهت حضور در یک کلیپ باشد. بیانسه سی و چهار ساله، امروز با بیش از 250 میلیون دلار دارایی، همچون پاریس هیلتون، مدونا و حتی تیلور سویفت و سلنا گومز، یکی از میلیونرهای جوان هالیوود به شمار می‌رود. البته، او همیشه خبر ساز هست.

از طرفی، خانم بیانسه را باید یک عاشق واقعی طلا و جواهرات دانست که سفیر تبلیغاتی برند لوران شوارتز (Lorraine Schwartz) نیز می‌باشد و خیلی ها این برند را با نام بیانسه می‌شناسند. صفحه رسمی این جواهر ساز مشهور را که ۳۲۰ هزار مخاطب دارد در نشانی اینستاگرامی به آدرس https://instagram.com/lorraineschwartz دنبال کنید.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(حلقه‌های ۱۰ میلیون دلاری برند لوران شوراتز در دستان بیانسه در مراسم Grammy در سال ۲۰۱۴)

بیانسه کفش‌های گران قیمت چند صد هزار دلاری بسیار دارد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(گوشواره و حلقه جذاب جنس الماس)

صفحه شخصی بیانسه در اینستاگرام، بارها خیلی ها را شگفت زده کرده است. هم از انتشار تصاویر کنسرت ها و نوع استایل و لباسی که در مراسم هنری بر تن می‌کند، و هم پست‌های جالبی که هر از گاهی منتشر می‌کند و در صدر اخبار مجلات مد و سبک زندگی قرار می‌گیرد. یکی از آن ها، خیلی برای ملکه سیاه پوست موسیقی پاپ، خاص بود.

ماجرا مربوط به عکاس و دوست بیانسه Yosra el-Essawy می‌باشد که اصلیتی مصری داشته و عکاس تور جهانی بیانسه هست. Yosra el-Essawy بخاطر درگیری با سرطان مری مدتی پیش پس از طی یک دوره بیماری سخت از دنیا می‌رود و به همین جهت بیانسه این آیات سوره مبارکه الانشراح را منتشر کرده است که در رسانه ها بازتاب زیادی یافت.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(تصویر اینستاگرام بیانسه و انتشار آیه قران به مناسبت درگذشت یکی از دوستانش)

برای اطلاع از آخرین تصاویر بیانسه و در جریان بودن از زندگی خصوصی ایشان، صفحه وی در اینستاگرام به نشانی https://instagram.com/beyonce مرجع خوبی هست. این صفحه، یکی از پر بیننده‌ترین صفحات در شبکه اینستا گرام هست و قریب به 48 میلیون مخاطب دارد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(تصویر صفحه شخصی بیانسه در اینستاگرام)

بیش از 1180 پست توسط بیانسه در دو سال اخیر در این آدرس منتشر شده که جدیدترینش مربوط به عکس مشترک با میشل اوباما، همسر رییس جمهور کنونی آمریکا می‌باشد. هشتگ 62 میلیون دختر، به عنوان ابزار تبلیغاتی این عکس معرفی شده است که بیش از 850 هزار بار مورد لایک مخاطبان خانم بیانسه قرار گرفت. این هشتگ برای دریافت کمک‌های مردمی به 62 میلیون دختر بچه ای هست که در آفریقا از رفتن به مدرسه بخاطر مشکلاتی مالی بازمانده‌اند.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(تصویر بیانسه و میشل اوباما)

یکی از جدیدترین خبرهای جواهراتی از بیانسه، خرید 200 هزار پوندی اخیر وی عنوان شد که در واقع یکی از جنجالی‌ترین خبرهایی هست که از کلکسیون جواهرات سلبریتی ها منتشر می‌شد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(گزارش نشریه بیرمنگهام از خرید کفش ۲۰۰ هزار پوندی ظریف کاری شده با طلا و جواهر از Jewllery Quarter)
منبع: birminghammail.co.uk - شهریور 94

کفش‌های طلایی مخصوص یکی از کلیپ‌های ویدئویی بیانسه در بیرمنگهام انگلیس ساخته شده است و در مجلات فشن، بازتاب بسیاری پیدا کرد. تصویر بزرگ تر را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(کفش ۲۰۰ هزار پوندی برای یک کلیپ)

وی حتی با کفش‌هایی از جواهرات نیز در کلیپ ترانه‌هایش حاضر شده که تا کنون خواننده ای چنین ترکیبی را در لباس پوشیدن انتخاب نکرده است. تقریباً هیچ چیز در دنیا برای بیانسه گرانقیمت نیست، این خواننده پس از مطالعه یک مقاله در رابطه با کفش‌های فانتزی «بورگتزی» با طراحش تماس گرفته و پیشنهاد خود را مطرح کرده است.

کریستوفر شلیس (Christopher Shellis) طراح و بنیانگذار برند بورگتزی تجربه آشنایی با بیانسه را چنین توصیف کرد: «بیانسه اوج و نهایت یک مشتری فانتزی است. اگر بخواهید یک نفر مخلوقات طراحی شده توسط شما را به دنیا معرفی کند، هیچ کس در دنیا بهتر از بیانسه نیست». کریس پیش از این نیز با طراحی‌های باورنکردنی خود و استفاده از پلاتین و طلای هجده عیار و استفاده از دوهزار الماس در کفش دنیای طراحی را تکان داده است.

او می‌گوید که بعد از بیست و پنج سال کفش‌های بیانسه یا همان «Princess Constellation» بهترین کار طراحی‌اش است، این کفش‌ها تاج جواهرنشان کفش‌های پاشنه‌بلند است و مانند یک جگوار دهه شصت نسخه E ماندگار و جاودان است». این کفش‌های منحصربفرد از 1290 قطعه سنگ قیمتی تشکیل شده است. این کفش‌های حیرت‌انگیز با الهام از آهنگ سال 1986 پل سایمون با نام «الماس بر کف کفش‌های او» طراحی شده است. بیانسه این کفش‌های گرانقیمت را در موزیک ویدیوی خود به پا کرد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(کریس شلی، مسئول جواهر فروشی House of Borgezie: بیانسه عاشق فانتزی هست)

این کفش الماس نشان دارای یک هزار و 310 عدد الماس که وزن آن تا 65 قیراط هم می‌رسد و کفی طلای سفید 18 عیار می‌باشد که توسط طراح بریتانیایی 'کریستوفر مایکل شلیز' از'Princess Constellation stilettos' طراحی شده و هزار سال گارانتی دارد!!

چند سال پیش هم بیانسه با خرید کفشی 80 هزار دلاری که از پوست چند حیوان مختلف تهیه شده بود اعتراض افراد زیادی را برانگیخت که چرا برای تهیه یک کفش چند حیوان باید کشته شوند؟!

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه

بیانسه همواره در مراسم گرمی، با شوی طلا و جواهراتش خبر ساز می‌شود. حضور وی در مراسم هنری در این سطح، بهترین فرصت برای شکار دوربین‌های نشریات و پرتال‌های فعال در زمینه fashion و life style هست.

او برنده بهترین اجرای R & B در آهنگ Drunk in Love شد که به این مراسم راه یافت. در این مراسم، وی با در دست داشتن ۶ حلقه انگشتری الماس و زمرد و گوشواره زمرد کلمبیا در تیتر خبری مجله PEOPLE قرار گرفت. انگشتر ها از طلای ۱۸ عیار استفاده شده و گوشواره او از ۸۰ قیراط نگین زمرد در ساخت آن به کار رفته است.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و سرویس حلقه‌های تلفیق الماس و سنگ‌های قیمتی در مراسم گرمی)

معمولاً انگشترهای وی، قیراط بالایی دارد و حتی انگشتری که در زیر مشاهده می‌کنید، زمرد 50 قیراطی می‌باشد که 120 هزار پوند ارزش گذاری شده است. بسیاری، بیانسه را معتاد جواهرات می‌دانند و البته رنگ پوست ایشان نیز در جلوه بخشی به طلا و جواهراتی که بر تن می‌کند، تأثیر زیادی دارد. با این مقدمه جالب، نگاهی داریم بر کلکسیون جواهرات بیانسه.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و نگین انگشتر زمرد ۵۰ قیراطی)

ناگفته پیداست که خانم لوریان شوارتز، طراح برخی از جواهراتی هست که بیانسه در مراسم مختلف از جمله Germmy، بر تن کرده است.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره الماس با سنگ‌های قیمتی سیاه رنگ طرح شوارتز)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(گزارش نشریه US magazine درباره گوشواره و حلقه‌های ۱۰ میلیون دلاری بیانسه در مراسم Grammy)
طراح لباس سفید: Michael Costello - برند طلا: Lorraine Schwartz

قضیه پوشیدن جواهرات چند میلیون دلاری، در مراسم گرمی سال بعد یعنی در ۲۰۱۵ نیز تکرار شد.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و جواهرات ۱۵۰ قیراطی به ارزش ۱۰ میلیون دلار در گرمی ۲۰۱۵)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و حلقه‌های سه تایی الماس و زمرد - برند Lorraine Schwartz)

در ادامه نگاهی داریم به کلکسیون طلا و جواهرات ملکه سیاه پوست موسیقی پاپ.

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(ارزش ۱۰ میلیون دلاری این حلقه‌های کوکتیل الماس ظریف کاری شده، بازتاب رسانه ای داشت)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و طراح جواهراتش - لوریان شوارتز - ۲۰۱۴)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و ژست تبلیغاتی با دستبند و گوشواره‌هایی با سنگ قیمتی - نیویورک - نوامبر ۲۰۱۴)
مراسم Topshop Topman New York City
برند: Lorraine Schwartz

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و حلقه نامزدی‌اش با Jay-Z که از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و ۱۲۷ قیراط می‌باشد)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و کلاه حصیری و گردن بند طلا - ایتالیا - جولای ۲۰۱۴)

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و لباس طرح دوزی شده با تور و گوشواره ست شده بدلی - آگوست - کالیفرنیا)
مراسم MTV Video Music Awards at The Forum
برند: Lorraine Schwartz

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه خندان با گردن بند بلند از جنس نقره - نیویورک - مارچ ۲۰۱۲)
در حال خروج از رستوران Nobu
برند: Lanvin

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه باردار و گوشواره‌های طلایی حلقوی - نوامبر ۲۰۱۱- نیویورک)
مراسم Live at Roseland

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(دستبند جذاب سیاه و سفید بیانسه- فوریه ۲۰۱۳- نیویورک)
مراسم 55th Annual GRAMMY Awards

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و آرایش برنزی و گل میخ‌هایی از جنس الماس - نیویورک - سپتامبر ۲۰۱۱)
مراسم Beyonce Pulse fragrance launch at Penthouse

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گردن بند جذاب خاص تلفیقی از طلا و نقره ظریف کاری شده در نخستین شوی بیانسه)
لندن 2011 - مراسم House of Dereon

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و استایل شال و کت آبی رنگ و گوشواره حلقوی فلزی - اکتبر ۲۰۱۱)
هنگام ورود به Times Square شهر نیویورک

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و لباس سفید و گردن بند ست شده جذاب با سنگ‌های قیمتی)
سپتامبر 2011- مراسم 'Pulse'

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره کریستالی حلقوی - فوریه ۲۰۱۰- نیویورک)
برند لباس: Rafael Cennamo- مراسم Macy's Herald Square

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره حلقوی از جنس الماس - نوامبر ۲۰۱۰ -نیویورک)
مراسم Lorraine Schwartz's "2BHAPPY" jewelry collection
برند: Lorraine Schwartz's

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و دستبند شیک از جنس الماس ظریف کاری شده و گوشواره نقره ای -
مراسم کلکسیون Lorraine Schwartz's "2BHAPPY" jewelry collection
برند: Lorraine Schwartz

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه خندان و گوشواره از جنس کریستال‌های آبرنگی- جولای ۲۰۱۱)
برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره طلایی طرح مثلث با سنگ‌های قیمتی ظریف کاری شده - فوریه ۲۰۱۰)
مراسم 52nd Annual GRAMMY Awards

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره الماس و مروارید - لندن ۲۰۰۶)
مراسم Emporio Armani One Night Only Fashion show

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره طلا - نوامبر ۲۰۰۸)
جهت حضور در مراسم Los Angeles premiere of 'Cadillac Records'

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره از جنس الماس - دسامبر ۲۰۰۸)
مراسم 40 Principales Awards 2008 at Palacio de los Deportes

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره الماس خوشه ای جذاب - فوریه ۲۰۰۵ - کالیفرنیا)
مراسم 77th Annual Academy Awards - Arrivals.Kodak Theatre

جذاب‌ ترین کلکسیون جواهرات بیانسه
(بیانسه و گوشواره دو حلقه ای با سنگ‌های قیمتی - پاریس - دسامبر ۲۰۰۸)

اگر علاقمند هستید تا درباره فیلم ها و آلبوم‌های خانم بیانسه اطلاعاتی کسب کنید، توصیه می‌کنیم جدول زیر را در نظر داشته باشند.

فهرست فیلم‌هایی که بیانسه ایفای نقش کرد

• ( Carmen: A Hip Hopera ( 2001
• ( Austin Powers in Goldmember ( ۲۰۰۲
• ( The Fighting Temptations ( 2003
• ( The Pink Panther ( ۲۰۰۶
• ( Dreamgirls ( 2006
• ( Cadillac Records ( ۲۰۰۸
• ( Wow! Wow! Wubbzy!: Wubb Idol ( 2009
• ( Obsessed ( ۲۰۰۹)
• ( Life Is But a Dream ( 2013
• ( Epic ( ۲۰۱۳

فهرست آلبوم‌های بیانسه

• ۲۰۰۳ - Dangerously in Love
• ۲۰۰۶ - روز تولد B'Day
• ۲۰۰۷ - B'Day Deluxe Edition
• ۲۰۰۸ - I Am... Sasha Fierce
• ۲۰۰۹ - Revolution
• ۲۰۰۹ - Beyonce's Singles collection 2009
• ۲۰۱۱ - ۴
• ۲۰۱۳ -Beyonce

اگر خیلی علاقمند به موسیقی پاپ و اجراهای خانم بیانسه هستید، توصیه می‌کنیم ترانه‌های زیر را نیز دانلود کرده و گوش کنید.

• I Got That
• Work It Out
• '03 Bonnie & Clyde
• Sexy Little Thug
• Crazy in love
• What's It Gonna Be
• Baby Boy
• Fighting Temptation
• Me, Myself and I
• Summertime (Beyonce song)|Summertime
• Dangerously in Love ۲
• Naughty Girl
• Check on It
• Deja Vu (singel Beyoncé Knowles)|Déjà vu
• One Night Only
• Ring the Alarm
• Irreplaceable
• Upgrade U
• Listen (song)|Listen
• Hollywood (Jay-Z song)|Hollywood
• Beautiful Liar
• Suga mama

با سرویس چهره ها، به دنیای فشن و جواهرات سلبریتی های امروز، نزدیک تر شوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      اگه الان بهم نمی گید مگه خودت چه شکلی هستی؟!!! به نظرم اصلا قیافش خوب نیست.

    • بدون نام

      منم همین نظر رو دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج