۲۶۷۴۳۳
۵۰۵۴
۵۰۵۴
پ

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

محبوب‌ترين مدل مو براي آقايان به سن و علايق آنها بر مي‌گردد. از مدل موهایي كه سوپراستارها يا فوتباليست‌ها دارند تا مدل موهايي كه به تازگي در ژورنال‌هاي مختلف به چشم مي‌خورند، همه آمده‌اند تا دنياي ساكت مد را براي آقايان تغيير دهند.

مجله زندگی ایده آل - ستی مولایی: محبوب‌ترين مدل مو براي آقايان به سن و علايق آنها بر مي‌گردد. از مدل موهایي كه سوپراستارها يا فوتباليست‌ها دارند تا مدل موهايي كه به تازگي در ژورنال‌هاي مختلف به چشم مي‌خورند، همه و همه آمده‌اند تا دنياي ساكت مد را براي آقايان تغيير دهند. در رده‌هاي سني نوجوانان تنوع را بيشتر مي‌توانيد ببينيد و با بالارفتن سن، آقايان مدل‌هاي كلاسيك‌تر را ترجيح مي‌دهند. ما در اینجا جديدترين مدل‌هاي مردانه را براي شما جمع كرده ایم.

موهاي كوتاه و شلوغ با خط ريش بلند

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

اين مدل مو براي موهايي با جنس لطيف و لخت بسيار مناسب است و با كمي رسيدگي روزانه مي‌توانيد مدل موي دلخواه خودتان را داشته باشيد. براي حالت دادن به اين مدل از حركات نامنظم و بي‌هدف دست در مو استفاده كنيد. همچنين مي‌توانيد از سشوار براي صاف كردن موها و حالت دادن بهتر استفاده كنيد؛ اين كار باعث مي‌شود تا مو لخت‌تر به نظر بیاید. در اين مدل مو، چتري‌ها مي‌توانند روي پيشاني بيايند و خط ريش كمي بلندتر از حد معمول آن است.


متعادل

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

اين مدل مو براي آقاياني در رده سني ۳۰ تا ۴۰ سال بسيار مناسب است. اندازه مو داراي تعادل خاصي است؛ نه آنقدر كوتاه كه سفيدي كف سر پيدا شود و نه آنقدر بلند كه شلوغ و نامرتب باشد. اين مدل مو را مي‌توانيد به راحتي درست كنيد و زياد وقت شما را نمي‌گيرد.


مثبت اما جذاب

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

اين مدل مو اولين حسي كه به ديگران منتقل مي‌كند، نظم و ترتیب است؛ مدل مويي كه هميشه و در هر سني مناسب است و در يك سال اخير هم به مدل مويي محبوب و پرطرفدار تبديل شده است. از اين مدل مو مي‌توانيد براي موقعيت‌هاي رسمي يا حتي براي داشتن ملاقات‌هاي كاري استفاده كنيد. براي حالت دادن به اين مدل مو در خانه به وقت بيشتري احتياج داريد و بهتر است از يك شانه ريز براي باز كردن فرق و ايجاد حالت موجي كمك بگيريد. البته از مواد نگه‌دارنده هم حتما كمك بگيرید چون اين مدل مو به‌خودي‌خود ثابت باقي نمي‌ماند.


به سبك فوتباليست‌ها

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

اين مدل مو محبوب نوجوانان و جوانان است و با نام مدل فوتباليست‌ها شناخته مي‌شود چون ستاره‌هاي دنياي فوتبال مثل كريستين رونالدو هم اين مدل مو را دارند. در اين مدل، موهاي اطراف سر كوتاه هستند و موهاي بالاي سر ارتفاع بيشتري دارند كه به سمت بالا حالت داده شده‌اند.


فشن شده‌ها

محبوب ترین مدل موهای مردان امروزی

اين مدل مو نيازمند اين است كه تراكم موها در كناره‌هاي سر بسيار كم و بالاي سر موها بيشتر باشد؛ البته اگر اين مدل را از آرايشگرتان بخواهيد، اين كار را براي شما انجام مي‌دهد. براي حالت دادن به اين مدل در خانه كمي ژل روي كف دست بزنيد، انگشت‌ها را داخل مو ببريد و به سمت بالا بكشيد. باتوجه به حجم موهاي‌تان، اين كار را بايد چند بار تكرار كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج