۲۷۷۶۵۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

راز جوانی با آرایش

اشتباهاتی در استفاده از كرم پودر كه شما را پیرتر نشان می دهد. در اینجا نكاتی درباره كرم پودرها گفته می‌شود كه به شما یاد می‌دهد از چه نوع كرم پودری دوری كنید، چه نوع كرم پودری بخرید و چگونه از آن استفاده كنید.

مجله زندگی ایده آل - شیما قنبری: كرم پودری كه شما برای پوست خود استفاده می‌كنید زمینه اصلی ساختن چهره‌ای زیباست. اگر كرم پودر خوبی استفاده نكنید یا آن را درست روی صورت خود نمالید یعنی زمینه آرایش خود را از پایه غلط بنا كرده‌اید و به نتیجه دلخواه‌تان نمی‌رسید.

در چنین شرایطی آرایش نكردن بهتر از ایجاد یك زمینه نادرست روی پوست است؛ درست مثل همان ضرب‌المثل قدیمی: « خشت اول چون نهد معمار كج، تا ثریا می‌رود دیوار كج». بارزترین نتیجه چنین اتفاقی هم پیرتر به‌نظر رسیدن چهره شماست. در اینجا نكاتی درباره كرم پودرها گفته می‌شود كه به شما یاد می‌دهد از چه نوع كرم پودری دوری كنید، چه نوع كرم پودری بخرید و چگونه از آن استفاده كنید.

راز جوانی با آرایش

گام اول، پایه زیبایی

چهار محصولی كه پوست شما را پیرتر نشان می‌دهد

پودرها: پودرها به دلیل خشك بودن به‌طور آشكارا باعث به وجود آمدن چین و چروك در پوست صورت می‌شوند. (پودرهایی كه از مواد معدنی تشكیل شده‌اند چربی سطحی پوست را جذب می‌كنند).

پنكیك‌ها: پنكیك‌‌ها دارای رنگدانه‌های متمركزی هستند و به صورت پودر فشرده درآمده‌اند. این محصولات بیش از حد ضخیم هستند و باعث ترك خوردن كرم پودر روی پوست می‌شوند كه به پوست، ظاهری فرسوده می‌دهد.

الكل‌ها: الكل یك عنصر خشك‌كننده است و پوست را خشك و حساس می‌كند. هرقدر پوست شما خشك‌تر باشد چین و چروك بیشتری در آن ایجاد می‌شود و درنتیجه پیرتر به نظر می‌رسد.

پارابن‌ها: پارابن‌ها به‌عنوان نگه‌دارنده لوازم آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ولی براساس مطالعات انجام شده، متیل پارابن واكنش عكس دارد؛ در مقابل اشعه UVB از پوست محافظت نمی‌كند و باعث پیری پوست و از بین رفتن غیر قابل بازگشت DNA می‌شود.

باید‌های استفاده از كرم پودر:

- برای مالیدن كرم پودر از برس (قلم موی كرم پودر) استفاده كنید زیرا باعث می‌شود كه كرم پودر را صاف و یكدست روی صورت پخش كنید و از كمترین مقدار، بیشترین استفاده را داشته باشید.

- هنگام استفاده از كرم پودر مقدار كمی از آن را برداشته، اول روی پیشانی، گونه‌ها و بعد روی بینی و چانه خود بمالید.

- برای خرید كرم پودر، رنگی كه با پوست‌تان هماهنگ باشد انتخاب كنید. كرم پودر‌های مختلف را تست كنید تا هماهنگ‌ترین رنگ را كه بهترین گزینه برای شماست پیدا كنید.

راز جوانی با آرایش

نباید‌های استفاده از كرم پودر:

- برای استفاده از كرم پودر نباید حجم زیادی از آن را یكباره روی پوست صورت خود بمالید.

- برای مالیدن كرم پودر نباید از انگشت خود استفاده كنید چون پوست‌تان به صورت صاف و یكدست نشان داده نمی‌شود و درست كردن آن بسیار كار مشكلی است.

- از كرم پودری كه زمینه رنگی زرد و طوسی دارد استفاده نكنید زیرا وقتی آن راروی پوست می‌مالید، انگار روی صورت خود ماسك زده‌اید و حالتی غیرطبیعی دارد.

سه كرم پودر‌ عالی برای پوست شما:

MAYBELLINE - FIT ME: این كرم پودر یك انتخاب خوب برای پوست‌های نرمال تا خشك است. پوشش‌دهی مناسب و آبرسانی از ویژگی‌های آن محسوب می‌شود؛

حدود قیمت: ۴۳ هزار تومان.

MAC - STUDIO FIX FLUID: این كرم پودر پوشش مات و طبیعی دارد. درون آن ضدآفتاب با SPF۱۵ استفاده شده و به كاهش چین و چروك كمك می‌كند؛

حدود قیمت: ۱۵۰هزار تومان.

GUERLAIN -TENUE DE PERFECTION: این كرم پودر مناسب انواع پوست به‌خصوص پوست‌های چرب است. بافت سبك و ابریشمی دارد و در عین حال پوشش كامل و مخملی می‌دهد؛

حدود قیمت: ۲۱۴ هزار تومان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج