adexo3
۲۸۴۷۰۵
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

معرفی برند این مطلب مروری دارد بر مانتوهای زمستانی! دیر یا زود باید منتظر طرح‌های تازه و متفاوت زمستان طراحانی باشیم كه سعی می‌كنند هویت ایرانی را در پوشش‌های بانوان زنده كنند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: معرفی برند این مطلب مروری دارد بر مانتوهای زمستانی! دیر یا زود باید منتظر طرح‌های تازه و متفاوت زمستان طراحانی باشیم كه سعی می‌كنند هویت ایرانی را در پوشش‌های بانوان زنده كنند. ما سراغ طرح‌های برند «ماه سی» رفتیم. برند ماه سی با طراحی محجوبه مقدسی به دنبال كیفیت‌گرایی و حقیقت ناب پارچه‌هاست و به همین دلیل تمام تلاشش را می‌كند تا مانتوهایی با كیفیت و دوخت عالی به شما بدهد. برای او كاراكتر لباس اهمیت دارد و طبق رنگ و مدل مانتو از نقاشی برای زیباتر كردن كارهایش كمك می‌گیرد.

محجوبه مقدسی، متولد ۱۳۵۹،دارای مدرك لیسانس طراحی فرش و فوق لیسانس نقاشی است اما سر از طراحی لباس درآورده است. بعد از اتمام تحصیلات تصمیم می‌گیرد به دنبال علاقه خود برود و برای خود كسب و كاری داشته باشد. او در سال ۱۳۹۲ كار خود را در طراحی لباس و شال شروع كرد. محجوبه مقدسی به این حرفه بیزینسی نگاه نمی‌كند و بیشتر ارزش هنری این كار برایش اهمیت دارد.وقتی كه شروع به كار می‌كند با لذت آن را انجام می‌دهد و به این فكر نمی‌كند كه این كار چقدر برایش به صرفه است.

در این مانتو قبل از هرچیز رنگ كرم - نسكافه‌ای آن با حاشیه‌های خردلی به چشم می‌آید. پارچه این مانتو گونی بافت است كه با نقاشی متفاوت به شكل مانتویی متفاوت درآمده است. در كنار این ویژگی‌ها باید به برش‌های عمودی این مانتو هم اشاره كرد كه نه تنها شما را چاق نشان نمی‌هد، بلكه چاقی‌های شما را هم می‌پوشاند.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

مدل جلوی مانتو و همچنین نقاشی‌های هنرمندانه به قدری زیبا و پرجلوه است كه نیازی به رنگ دیگر دراین ست نیست. شال قهوه‌ای ساده انتخاب مناسب محجوبه مقدسی شده تا هارمونی لازم با رنگ مانتو را داشته باشد.


اگر به جای تیپ‌های خیلی رسمی، یك ست اسپرت درعین حال شیك را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتوی سفید بروید. این مانتو از پارچه گونی بافت دوخته شده كه برش آن عمودی است. خاص‌ترین بخش این مانتو، نقاشی‌هایی با رنگ‌های سبز، قرمز و نارنجی است كه طراحی این نمونه را متفاوت كرده و با رنگ‌آمیزی كه دارد، مناسب فصل زمستان است.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

این مانتوی سفید را با شلوار یا دامن بلند سبز یشمی ست كنید چون در حاشیه‌های مانتو از رنگ سبز استفاده شده؛ بهتر است برای شلوار یا دامن هم از این رنگ استفاده كنید تا زیبایی ست شما بیشتر به چشم بیاید. شال به كار رفته در این ست، یكی از رنگ‌های به كار رفته در ست شماست كه چون شلوار یا دامن را رنگ سبز انتخاب كرده‌اید، بهتر است برای شال هم از رنگ سبز استفاده كنید.


تركیب شاد سرخابی و آبی در این مانتو، آن را تبدیل به مانتویی گیرا و جذاب كرده است اما برای حفظ این زیبایی لازم است سراغ رنگ دیگری نروید و در زیر مانتو و همچنین برای شلوار از همین رنگ‌ها استفاده كنید. پیشنهاد طراح، رنگ آبی و استفاده از شلوار راستا برای این مانتو كلاسیك است. در انتخاب شال، كفش و كیف هم به حفظ رنگ اصلی كار دقت كنید.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!


اگر به جای تیپ‌های خیلی كلاسیك، یك ست فانتزی را ترجیح می‌دهید، سراغ یكی از این مانتوهای ضخیم بروید كه امسال بازار گرمی پیدا كرده‌اند. این مانتو از پارچه گونی بافت دوخته شده و برشی راستا دارد. تركیب رنگ سبز و بنفش آن را تبدیل به نمونه‌ای فانتزی كرده است.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

این مانتوی سبز و بنفش را با یك شلوار بنفش ست كنید؛ یك شلوار بنفش راستا بهترین شلواری است كه می‌توانید همراه این مانتو بپوشید. پس ترجیحا شلوارتان بنفش باشد تا هماهنگی‌اش با رنگ مانتو حفظ شود.

انتخاب روسری بنفش علاوه بر هماهنگی با این ست، وقتی كنار رنگ سبز قرار می‌گیرد، تعادل و تناسب رنگی لازم در پوشش را هم ایجاد می‌كند.


پارچه گونی بافت و طراحی غیررسمی این نمونه باعث شده كه مانتوی راحتی برای خانم‌هایی باشد كه به رنگ روشن علاقه دارند. همنشینی دو رنگ كرم و سبز در این مانتو، هماهنگی خوبی ایجاد كرده است.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

بد نیست با انتخاب یك شلوار تیره، نوعی تضاد در لباس خود ایجاد كنید تا تیپ شما زیبایی بیشتری داشته باشد. یك شلوار مشكی انتخاب خوبی برای همراهی با این مانتو است. با چنین مانتویی بهتر است شلوار هم در فرم تنگ باشد.

پیشنهاد ما به شما برای این مانتو یك كفش مشكی ساده است كه هارمونی زیبایی را با مانتوی كرم ایجاد می‌كند و اندام شما را كشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.


سادگی، زیبایی و متفاوت بودن؛ همه این سه عنصر یكجا در این مانتو جمع شده‌اند. استفاده از رنگ صورتی این مانتو را از سادگی محض خارج كرده است. جنس این مانتو از پارچه گونی بافت است كه با نقاشی‌های خاص زیباتر شده است.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

برای حفظ ملایمت و لطافت زنانه موجود در این ست برای كامل كردن ست خود از رنگ‌های ملایم مثل شال، شلوار خاكستری و. . . استفاده كنید.


رنگ ملایم این مانتوی گونی بافت با نقش‌های ساده بیش از هر چیز جلب‌توجه می‌كند و به خاطر رنگ‌آمیزی كه دارد انتخاب هوشمندانه‌ای برای دورهمی‌های دوستانه در زمستان است.

مانتوهای زمستانی با هویت ایرانی!

حالا وقت آن رسیده كه با انتخاب شلوار زرشكی تفاوت در تیپ‌تان ایجاد كنید. البته می‌توانید از تمام رنگ‌های موجود در نقاشی روی مانتو برای متفاوت كردن كار كمك بگیرید.

رنگ مكملی كه برای بقیه ست خود انتخاب كرده‌اید باید در سایر گزینه‌ها هم مورد توجه قرار دهید و به دلیل داشتن نقاشی روی مانتو، ست را شلوغ نكنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من حرفی ندارم

    • بدون نام

      چقد زشتتتت من خوشم نیومد

    • سیما

      کاش قد مانتوها بلندتر بود

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخ
      اینا چی بود!!!!!!!!!!

    • شيرازي

      به نظرتون اسم اينا مانتو هست؟
      اينا كت هستن

    • الف

      کاش یه کمی پارچه بیشتر داشتین و حداقل مانتوها تا روی زانو بود. اینا همشون کتن تقریبا.

    • سیما

      با این مدلاتون هویت ایران و زیرسوال میبرین چیه اینا آخه فکرنکنم به جز مانکنا کسی تنشون کنه اینا را

    • بدون نام

      قشنگ بود ولي به نظرم زشت به نظر مياد، چون تو تن مدل كيپ نشده و شلوارها رو هم بد انتخاب كردند.خوش دوخت نيست ولي طرح پارچه اش قشنگه

    • بدون نام

      به نظرم كارهاي زيبا و خاصي هستن فقط كاش تو انتخاب مدل بيشتر دقت ميكرديد

    • سلام

      وا .... اینا دیگه چی بود ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج