۲۸۸۴۷۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها

همه ما به زیبایی چشم‌های‌مان اهمیت فراوانی می‌دهیم. دقیقا به همین دلیل است كه ریمل به بخش جدانشدنی و البته روزمره زندگی ‌ما خانم‌ها تبدیل شده است.

مجله زندگی ایده آل: همه ما به زیبایی چشم‌های‌مان اهمیت فراوانی می‌دهیم. دقیقا به همین دلیل است كه ریمل به بخش جدانشدنی و البته روزمره زندگی ‌ما خانم‌ها تبدیل شده است. هرچند این روزها انتخاب یك ریمل خوب چندان كار ساده‌ای نیست چون در داروخانه‌ها و مغازه‌های لوازم آرایشی مجموعه‌ای از برندهای مختلف حسابی شما را سرگردان می‌كند اما حواس‌تان باشد كه باید ریمل خود را به گونه‌ای انتخاب كنید كه با مژه‌های‌تان سازگاری داشته باشد.

انتخاب نادرست ریمل می‌تواند مژ‌‌ه‌های شما را كم كند و باعث ریزش‌شان شود اما مسلما انتخاب یك ریمل خوب می‌تواند هم چشمان شما را زیباتر كند و هم به سلامت چشم‌ آسیبی نرساند. این شما و این هم ریمل‌های جدید بازار با برندهای مختلف.

مك ریملی تولید كرده كه بیشتر مورد استفاده افرادی است كه زیاد حوصله ندارند برای مژه‌های خود وقت بگذارند یا دوست دارند با یك حركت، مژه‌هایی زیبا داشته باشند. این ریمل به دلیل شكل برسش می‌تواند محبوبیت بیشتری داشته باشد. برس این ریمل طوری طراحی شده كه از هر جهت تمام مژه‌های ریز و درشت را می‌پوشاند؛ علاوه بر اینكه میله برس به صورت شما برخورد نمی‌كند.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها


ریمل‌های رنگی دیور، امروزه طرفداران بسیاری پیدا كرده است. معمولا این ریمل‌ها را با رنگ آرایش و حتی رنگ لباس ست می‌كنند. برخی از این ریمل‌ها ضدآب هستند كه باید حتما با محلول چشم پاك‌كن از روی مژ‌ها زدوده شوند. این ریمل‌های رنگی دیور، در چند رنگ شاد به‌صورت مات و اكلیلی موجود است.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها


شاید ریملی كه هم مژه‌ها را پوشش داده و هم چشم‌های‌تان را درشت و سیاه نشان دهد، شما را از یك آرایش كامل و ناپایدار بی‌نیاز كند. ریمل دابل اكستنشن اورآل یكی از معروف‌ترین ریمل‌های موجود در بازار است كه مثل همه ریمل‌های دیگر مژه‌های‌تان را بلندتر و تیره‌تر جلوه می‌دهد. این ریمل، به ریملی دو مرحله‌ای معروف است كه حاوی فیبرهای طبیعی جهت تقویت و رشد مژه‌هاست.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها


و اما طرفداران ریمل به‌خوبی می‌دانند كه پله نهایی آرایش چشم، ریمل است. ریمل به دو صورت معمولی و ضدآب موجود است؛ البته امروزه ریمل‌های حجم‌دهنده، پركننده و بلندكننده مژه در انواع برندها در بازار موجودند. این ریمل LANCOME حجم‌دهنده مناسب مژه‌های كم و كوتاه است.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها


اگر دوست دارید چشم‌های نافذتری داشته باشید، این پیشنهاد را جدی بگیرید؛ استفاده از ریمل maybelline این ویژگی را تا حدودی به چشم‌های شما می‌بخشد. وقتی به مژه‌های خود نگاه می‌كنید از شكل جدید آنها لذت می‌برید. شما با این ریمل كه دارای برسی منحصر به فرد است، می‌توانید یك تغییر ویژه روی مژ‌ه‌های خود انجام دهید؛ البته این فقط یك پیشنهاد است.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها


بله اشتباه نكردید؛ 1001 مژه. ریمل 1001 مژه بورژوا محصولی متفاوت در بین همه ریمل‌های دنیاست كه با آن مژه‌هایی حجیم‌تر و بلندتر خواهید داشت. بورژوا با نوآوری‌ای كه در طراحی برس ریمل جدید خود ایجاد كرده موجب آغشته شدن تك‌تك مژه‌ها به ریمل شده و مژه‌ها را حجیم‌تر و بلندتر می‌كند. برس بی‌نظیر بورژوا با طرح دو مارپیچی و تركه‌های نازكش حتی به مژه‌های ‌ریزی كه در گوشه داخلی و بیرونی چشم هستند نیز می‌رسد.

سریع، آسان و بی‌دردسر با این ریمل‌ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Maybelline اشغاله یعنی حیف پولی که بهش بدید من از من حیلی اهل ریمل نیستم ولی دو سال پیش یه لانکوم خریدم عالی بود این مارک رو چند ماه پیش برای جشن عروسی خواهرم از لوازم ارایش سفیر ولیعصر گرفتم افتضاح بود حیف پولم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج