اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۴۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

در رنگ‌هاي بچگانه شيرجه بزنيد!

همان‌طور كه رنگ‌ها، قضاوت آدم‌هاي ديگر را در مورد ما تكميل مي‌كنند، با سفر به دنياي رنگ‌ها و بازكردن پاي آن‌ها به ظاهرمان مي‌توانيم پاي شادي، تنوع و صدالبته شيك‌پوشي و زيبايي را هم به زندگي‌مان بازكنيم.

در رنگ‌هاي بچگانه شيرجه بزنيد!
در رنگ‌هاي بچگانه شيرجه بزنيد!
باور كنيد هر‌كدام از رنگ‌هاي زيباي خدا، حال شما را دگرگون مي‌كنند. هر رنگي براي خودش تاثيري شگرف در روحيه آدم‌ها دارد. همان‌طور كه رنگ‌ها، قضاوت آدم‌هاي ديگر را در مورد ما تكميل مي‌كنند، با سفر به دنياي رنگ‌ها و بازكردن پاي آن‌ها به ظاهرمان مي‌توانيم پاي شادي، تنوع و صدالبته شيك‌پوشي و زيبايي را هم به زندگي‌مان بازكنيم. با رنگ‌هاي مهم و اصيل و اثرات‌شان آشنا شويد و بگذاريد كمي حال و هواي‌تان عوض شود.


بزرگداشت كمد بچگي‌مان‌!

چشم‌هاي‌تان را ببنديد. خودتان را در يك دشت بزرگ تصور كنيد؛ دشتي كه سراسر پوشيده شده از علف‌هاي سبز، آسمان آبي بالاي سرتان مي‌درخشد، خورشيد زرد، سرومر و گنده به شما لبخند مي‌زند، گل‌هاي قرمز و نارنجي، جابه‌جا روي دشت پهن شده‌اند، كلاغ‌هاي سياه پرواز مي‌كنند و تكه‌هاي سفيد ابر، در دل آسمان دل‌تان را برده‌اند. درست عين يك نقاشي كودكانه، از همان‌ها كه وقتي بچه بوديم مي‌كشيديم. دل‌مان مي‌خواست مامان به در يخچال بزند يا براي‌مان پست كند به برنامه كودك و پشتش براي‌مان بنويسد و بگويد چند ساله از كجا! اگر گفتيد مشخصه اين روياي ما شايد بهتر باشد بگويم اين نقاشي كودكانه چيست؟ «رنگ» بله، رنگ كليد اصلي معمايي است كه اين روزها براي يك زندگي شاد به آن نياز داريم. رنگ‌ها در همه جاي زندگي ما پخش شده‌اند.
در خانه، در زندگي‌‌مان، در محل كارمان، در اتوبان‌هاي شهر، لابه‌لاي همه تبليغات و از همه مهم‌تر در لباس‌هاي‌مان، همين حالا بگذاريد با شما شرط ببندم كه اگر قرار باشد كمد لباس‌هاي بچگي‌تان را با كمد لباس‌هاي الان، ‌مقايسه كنيد، چيزي كم مي‌آوريد كه همان كليد معماست. ما‌ هرقدر بزرگ‌تر مي‌شويم، بيشتر از دنياي رنگ‌ها فاصله مي‌گيريم. خيلي وقت‌ها يادمان مي‌رود كه قرمز وجود دارد. خيلي وقت‌ها آبي تندوتيز را از لباس‌هاي‌مان حذف مي‌كنيم. زرد را ديگر دوست نداريم و سبز را مي‌گذاريم براي وقتي كه مي‌خواهيم كمي تنوع‌طلب باشيم، اما راستش را بخواهيد كمد لباس‌هاي بچگي ما خيلي خيلي (‌و باز هم تاكيد مي‌كنم خيلي) دوست ‌داشتني‌تر، ديدني‌تر و حتي مهربان‌تر از كمد‌هاي اين روزهاي ما بود؛ روزهايي كه با رنگ‌ها آشتي بوديم و بي‌پروا مي‌گذاشتيم به زندگي‌مان نور و زيبايي دهند. اين شماره را بزرگداشتي حساب كنيد براي تمام رنگ‌هايي كه فراموش كرده‌ايم. براي تمام قرمز‌ها، آبي‌ها و زرد‌هاي فريبنده‌اي كه جايي براي آن‌ها در ظاهرمان باز نكرديم. پرونده ظاهر آراسته اين شماره را دريچه‌اي بدانيد به دنياي رنگ‌ها براي آشتي با تمام آن‌ها. بگذاريد مثل همان دشت رويايي، مثل همان نقاشي‌هاي عزيز كودكي، رنگ‌ها به ظاهرمان برگردند. كمي با حال و هواي رنگ‌ها دم‌خور شويد تا دست‌تان بيايد كه دنياي رنگ‌ها، آنقدر هيجان‌انگيز و آن‌قدر زيباست كه بايد با تمام انرژي در آن شيرجه بزنيم. اگر در كمدتان رنگين‌كماني از رنگ‌ها داريد، من را هم بي‌خبر نگذاريد.


زرد نازنين

زرد يك رنگ گرم و شاد است. اين رنگ با تمام وجود‌، نور را منعكس مي‌كند و براي همين است كه استفاده بيش‌ازحد آن‌‌، چشم را اذيت مي‌كند‌ البته اين را هم بدانيد، زرد سوخت‌وساز بدن‌تان را افزايش مي‌دهد. يعني با استفاده از زرد نازنين در ديدتان ممكن است لاغر هم بشويد! زرد و بنفش، زرد و مشكي، زرد و قهوه‌اي، زرد و سرمه‌اي و...
باز هم از تركيب‌هاي زيباي زرد بگوييم؟


قرمز عاشق

هيجان خودتان را مي‌توانيد با قرمز، به اوج برسانيد. قرمز، نشانه عشق و حرارت است. رنگي هيجان‌انگيز كه باعث مي‌شود ديگران شما را فردي جسور، با اعتماد‌به‌‌نفس و صد‌البته شيطان و شلوغ تصور كنند. رنگ قرمز در كنار همه رنگ‌ها زيباست. مثل سبز چمني، آبي نفتي، مشكي، خاكستري و سفيد يخي، حالا اين ديگر سليقه شماست كه مي‌خواهيد كدام تركيب را امتحان كنيد.


آبي بي‌پايان

آرامش را بايد از رنگ آبي آموخت. وقت‌هايي كه خيلي سرتان شلوغ است، وقت‌هايي كه احتياج به تمدد اعصاب داريد، وقت‌هايي كه خسته هستيد و... آبي را به ظاهرتان اضافه كنيد. رنگ آبي، آرامش و در عين حال وقار خاصي به افراد مي‌دهد. همين باعث مي‌شود، احساس خيلي خوبي به شما دست دهد. آبي را با سفيد، صورتي، مشكي و حتي رنگ سرد خاكستري تركيب كنيد و لذت ببريد.


سبز دوست داشتني

مي‌گويند رنگ سبز، رنگ متعادل است؛ رنگي كه هم كاملا شاد است و هم در عين حال، كاملا سنگين. اگر مدت‌هاست كه سبز را امتحان نكرده‌ايد، بهتر است هر چه سريع‌تر به ظاهرتان اضافه‌اش كنيد تا هم خودتان كمي به آرامش برسيد و هم ديگران با ديدن شما، يادي از طبيعت كنند. رنگ سبز، نزديك‌ترين رنگ به طبيعتي بكر است و براي همين شما را فردي اصيل نشان مي‌دهد. با سبز، رنگ‌هايي مثل قهوه‌اي، كرم و حتي طلايي را امتحان كنيد؛ ضرر نمي‌كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج