اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

کسب وکار کفن و دفن دیجیتال!!

ایده کسب و کار جدید با حادثه ای غم انگیز به ذهن بلیستو رسیده است و اصلا شباهتی به اتفاقی که به خلق اینستاگرام یا دیگر شرکت های کوچک موفق حوزه تکنولوژی انجامیده است، ندارد.

کسب وکار کفن و دفن دیجیتال!!

کسب و کار: دفتر ای فیونرال در طبقه بیست و یکم برجی در کلیولند است، دفتری که هیچ نشانی از کسب و کار غم انگیزش ندارد و روحیه ای جوان و پویا در آن جریان دارد. وقتی از نگهبانی که در راهرو می بینیم سراغ دفتر ای فیونرال را می گیریم، نگهبان به شوخی پاسخ می دهد: «این روزها دیگر اول همه چیز یک ای (نشان از بیزینس اینترنتی) می چسبانند.»

ایده کسب و کار جدید با حادثه ای غم انگیز به ذهن بلیستو رسیده است و اصلا شباهتی به اتفاقی که به خلق اینستاگرام یا دیگر شرکت های کوچک موفق حوزه تکنولوژی انجامیده است، ندارد.

کسب وکار کفن و دفن دیجیتال!!

وقتی پسر عموی او درگذشت، خانواده سریعا دست به کار یافتن شرکتی برای خدمات کفن و دفن و پذیرایی از میهمانان مراسم سوگواری شد اما بلیستو می گوید، این کار بسیار سخت بود: «ما فکر کردیم که برای این کار هم باید جایی مثل انجیز لیست (خدمات ارائه فهرستی از کسب و کارهای گوناگون در طبقه بندی های مختلف) وجود داشته باشد، و وب سایت هایی چون فیونرال هوم یا مشابه آن را یافتیم اما در تمام این وب سایت ها تنها با مشتی شماره تلفن روبرو شدیم. نمی دانستیم که هر یک از این شرکت ها چه نوع خدماتی ارائه می کنند، کیفیت خدماتشان در چه سطحی است و چه هزینه ای دریافت می کنند.»

بلیستو می گوید، بعدازظهر خاکسپاری با همسرش به رستورانی رفته که از طریق سایت یلپ پیدایش کرده بودند، و جالب است که برای رستورانی که فوقش ۴۰ دلار در آن هزینه خواهند کرد، اینقدر امکانات جست و جو و مقایسه در اختیار مشتری است.

برایان چایکین، شریک بنیانگذار بلیستو می گوید: «با کمی تحقیق دریافتیم که خدمات کفن و دفن و مراسم سوگواری بالاترین قیمت را در میان خدمات مختلف هزینه بری دارد که هر خانواده ای در زندگی اش به آنها برمی خورد؛ البته پس از هزینه خرید خودرو و خانه.»

کسب وکار کفن و دفن دیجیتال!!

اما با این وجود باز هم این بازاری است که جوان های بیست و چند ساله علاقه چندانی به حضور در آن ندارند. وقتی میلیون ها فرصت برای طراحی و توسعه اپلیکیشن های جذاب و پولساز پیش رو داریم چرا باید سراغ کفن و دفن برویم؟ و در نهایت محل درآمدمان از غم و اندوه مردم باشد.

خانه های کفن ودفن قوانین خاصی دارند، و طبق قانون آمریکا این شرکت ها باید قیمت های خود را به هر کسی که بپرسد ارائه دهند اما اینکه قیمت ها و خدمات شما در دسترس عموم باشد، با اینکه در اینترنت در دسترس عموم قرار گیرد، فرق زیادی دارد.

برای این کار بلیستو و شریکش باید به کار سخت و طاقت فرسای تهیه فهرستی کاربردی از قیمت های مختلف شرکت ها و ریز خدمات و کیفیت خدمات آنها می پرداختند. مشکل بعدی دیگر هم تبلیغ کار و تشویق کاربران برای استفاده از این خدمات بود.

کسب وکار کفن و دفن دیجیتال!!

آنها دریافتند که بیمارستان ها و آسایشگاه ها بهترین جا برای تبلیغ کسب و کار جدیدشان هستند. کارکنان این موسسات نمی توانند یک شرکت خاص خدمات کفن و دفن و سوگواری را پیشنهاد و تبلیغ کنند اما می توانند وب سایتی مثل ای فیونرال را که خدمات مختلف این شرکت ها را در خود جمع کرده است، پیشنهاد کنند.

چایکین می گوید: «ما شوق و علاقه بسیاری داریم که این بازار را برای مشتریان خود شفاف سازی کنیم. این کسب و کار شفافیت لازم را ندارد و اطلاعات آن به راحتی در دسترس عموم قرار نمی گیرد و صدها سال هم هست که به همین صورت مانده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mory

      چه جالب اتفاقا توی کلاس بیزینس پلن ما بچه ها داشتن روی تاسیس یه شرکت کفن ودفن توی تهران کار میکردن. نمیدونم چی شد نتیجه اش. حالا این اینترنتی هست.جالبه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج