۳۳۲۲۹۰
۵۱۲۹
۵۱۲۹
پ

انفجار بینی ممنوع!

باور كنید بینی‌تان در سرنوشت شما نقشی ندارد

در بعضی از كشورها گاهی اوقات افرادی كه قصد دارند جراحی زیبایی انجام دهند قبل از مراجعه به جراح زیبایی خودشان را به مطب روانشناس می‌رسانند. چرا؟ به این دلیل كه نیت و هدف‌شان از جراحی به‌طور ریشه‌ای بررسی شود.

مجله زندگی ایده آل: در بعضی از كشورها گاهی اوقات افرادی كه قصد دارند جراحی زیبایی انجام دهند قبل از مراجعه به جراح زیبایی خودشان را به مطب روانشناس می‌رسانند. چرا؟ به این دلیل كه نیت و هدف‌شان از جراحی به‌طور ریشه‌ای بررسی شود. چون این احتمال وجود دارد كه شاید شخص تصویر بدنی خوبی از خودش نداشته یا به عبارت ساده‌تر خودش را دوست نداشته باشد. اگر این موضوع واقعیت داشته باشد، فرد حتی بعد از جراحی هم نمی‌تواند با خودش كنار بیاید یا به فكر جراحی‌های زیبایی بعدی است تا تصویر بهتری از خودش داشته باشد. به هر حال اگر فكر می‌كنید بینی بزرگی دارید و تنها راه‌حل برای شما جراحی زیبایی است، همین‌جا فرصت خوبی است كه قبل از عمل كمی فكر كنید. شاید با خواندن این مطلب نظر شما درباره بینی‌تان تغییر كند و آن را بیشتر دوست داشته باشید.

باور كنید بینی‌تان در سرنوشت شما نقشی ندارد

چرا بینی‌تان را دوست ندارید؟

كمی فكر كنید و از خودتان بپرسید به چه دلیل از بینی‌تان ناراضی هستید؟ زیادی كشیده یا بلند است؟ گوشتی است یا نوك پهنی دارد؟ پره‌های بزرگ دارد؟ به هر حال اول از همه باید بدانید كدام ویژگی این بینی برای شما عذاب‌آور شده كه هر روز وقتی خودتان را در آینه می‌بینید، ناراحت و نگران می‌شوید.

تناسب صورت‌تان را بسنجید

در مرحله بعد تناسب چهره‌تان را با دقت بیشتری زیر ذره‌بین ببرید. به این فكر كنید اگر به‌طور مثال بینی‌تان كوچك‌تر بود، سایر اعضای صورت‌تان بزرگ‌تر به نظر نمی‌رسید؟ گاهی جراحان زیبایی هم به این نكته مهم توجه نمی‌كنند و برای چهره‌های بزرگ بینی‌های عروسكی می‌تراشند.

باور كنید بینی‌تان در سرنوشت شما نقشی ندارد

شاید این‌طور رویابافی می‌كنید كه اگر مثلا بینی‌تان سربالا‌تر بود، شانس در خانه‌تان را می‌زد و شاهزاده‌ای با اسب سفیدش پاشنه در خانه را از جا درمی‌آورد! این تخیلات را كنار بگذارید. واقعیت این است كه بینی شما در اتفاقات زندگی‌تان هیچ نقشی ندارد و تنها به این دلیل آزارتان می‌دهد كه خودتان این‌طور می‌خواهید.

همه آدم‌های مشهور و موفق بینی قلمی ندارند!

به آدم‌های اطراف‌تان و به‌ویژه بینی‌های‌شان بیشتر دقت كنید. بعد از كمی دقت متوجه می‌شوید وضعیت بینی بعضی‌ها از شما به مراتب بدتر است و بعضی‌ها هم بینی‌هایی با اشكال نامتعارف دارند اما به این موضوع توجه نمی‌كنند. بعد به این نتیجه می‌رسید كه چرا تا به حال به این موضوع دقت نكرده بودید! پس ببینید، شما به بینی دیگران توجه نمی‌كنید و به‌طور حتم خیلی از آدم‌ها هم به بینی شما اهمیتی نمی‌دهند و خودتان این موضوع را بیش از حد بزرگ می‌كنید. خیلی از افراد جذاب بینی‌های بزرگی دارند كه به چشم كسی نمی‌آید؛ حتی ورزشكاران شناخته شده یا تمام ثروتمندان و مشاهیر هم بینی‌های خوش‌فرم و خوش‌تراش ندارند.

به جای بینی به موضوع دیگری فكر كنید

هر وقت تصمیم گرفتید جلوی آینه بروید و به بینی‌تان گیر دهید، به سرعت مشغله تازه‌ای برای ذهن‌تان بتراشید. بینی‌تان را فراموش كنید و از این بینی دغدغه ذهنی نسازید. به دنبال اجزایی از صورت‌تان باشید كه دوست‌شان دارید، آنها را محور توجه قرار دهید و اینقدر به ظاهرتان فكر نكنید. بهترین كار این است كه مدام جلوی آینه نباشید و از آن هر چه بیشتر فاصله بگیرید. در این صورت بینی بزرگ شما به مشكل پیچیده و بغرنج زندگی‌تان تبدیل نمی‌شود.

اعتماد به نفس حرف اول را می‌زند

البته داشتن اعتماد به نفس چیزی است كه یك شبه به‌دست نمی‌آید. اگر در این زمینه كمبود دارید، لازم است برای بالابردن اعتماد به نفس‌تان تلاش كنید. مطالعه كنید و در صورت لزوم از مشاوره با روانشناس كمك بگیرید. كارهایی را انجام دهید كه با كمك آنها احساس خوبی پیدا می‌كنید. در نتیجه با گذشت زمان دیدگاه شما نسبت به بینی‌تان تغییر می‌كند. در مجموع سعی كنید خودتان را به خاطر آنچه هستید، بپذیرید و به نظر دیگران درباره خودتان توجهی نكنید. شاید وقتی بینی‌تان را دوست ندارید، این پیشنهاد كمی دشوار باشد اما آن را به دفعات تمرین كنید تا خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و از زندگی لذت ببرید. این راهم بدانید كه ورزش اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد.

باور كنید بینی‌تان در سرنوشت شما نقشی ندارد

با داشتن بینی بزرگ كمتر سرما می‌خورید

بسیار از محققان برای اینكه ثابت كنند داشتن بینی بزرگ چندان هم بد نیست، تحقیقات زیادی را در این زمینه انجام داده و در نهایت به نتایج خوب و امیدوار‌كننده‌ای رسیده‌اند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید نتیجه تحقیقات پژوهشگران نشان می‌دهد بینی‌های بزرگ نسبت به سایر بینی‌ها هفت درصد آلودگی‌های كمتری را به داخل ریه می‌فرستند. علاوه بر این بینی‌های بزرگ فیلتر قوی‌تری دارند كه از ورود باكتری‌ها و ویروس‌ها به بدن جلوگیری می‌كند و در نتیجه این ویروس‌ها و آلودگی‌ها به داخل دهان وارد نمی‌شوند. به این ترتیب احتمال بروز سرماخوردگی كمتر می‌شود.

از آسم و حساسیت فصلی دور می‌مانید

یكی از محاسن داشتن بینی بزرگ این است كه این بینی مانند یك سد بزرگ و عظیم از ورود گرد و غبار و باكتری‌ها به بدن و همچنین تب‌های ناشی از آلرژی پیشگیری می‌كند. درواقع این بینی‌ها به افراد كمك می‌كند كه عفونت‌های كمتری به بدن‌شان وارد شود. بدین ترتیب احتمال ابتلا به بیماری‌های مزمنی مانند آسم هم كاهش می‌یابد. پس این موضوع هم دلیل خوبی است كه به بینی بزرگ‌تان افتخار كنید و در فكر جراحی بینی نباشید چون حالا می‌دانید با كمك این بینی ویروس، باكتری و عوامل آلرژی‌زای كمتری به بدن شما وارد می‌شود. هر وقت از چهره‌تان خسته شدید این مزیت سلامتی‌تان را بیشتر مد نظر داشته باشید!

ورزش كنید و غذاهای سالم بخورید

جنبه‌های دیگر زندگی‌تان را تقویت كنید و رشد و پیشرفت را هدف زندگی‌تان قرار دهید. علاوه بر این حتما ورزش كنید، غذاهای خوب و مقوی بخورید و به خودتان بیشتر برسید. اگر نمی‌توانید بینی‌تان را تغییر دهید، احساس‌تان را نسبت به بدن‌تان عوض كنید. در صورتی كه فكر می‌كنید با بینی بزرگ فردی«زشت» هستید، این تفكر را دور بریزید. می‌توانید یك بدن متناسب داشته باشید و از توجه به خودتان راضی باشید.

ركورددار گینس چه كسی است؟

فكر می‌كنید بزرگ‌ترین بینی دنیا روی صورت كدام آدم قرار دارد و این فرد كجا زندگی می‌كند؟ جای دوری نمی‌رویم. این آدم با بینی بزرگش در نزدیكی ما زندگی می‌كند. او «مهمت اوزیورك» از اهالی تركیه است كه كارشناسان گینس اندازه بینی‌اش را ۸. ۸ سانتی‌متر به ثبت رسانده‌اند.

باور كنید بینی‌تان در سرنوشت شما نقشی ندارد

این اندازه، فاصله پل بینی تا نوك آن است. البته این ركورد در ۱۸ مارس ۲۰۱۲ و در شهر رم ایتالیا انجام شده و به نام این فرد تركیه‌ای به ثبت رسیده است. این فرد به زندگی عادی‌اش ادامه می‌دهد و نه‌تنها از داشتن بینی‌ای به این بزرگی ناراحت نیست، بلكه به آن افتخار می‌كند و اندازه بینی‌اش را در كتاب گینس هم به ثبت رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج