۳۳۹۳۵
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

لباس شما پیام‌ رسان شماست

هرکاری رنگ و لباسی دارد!

برای یك قرار كاری مهم باید لباس چه رنگی بپوشید؟ برای اولین قرار با نامزدتان بهتر است لباستان چه رنگی باشد؟ اگر احساس افسردگی دارید چه رنگی را نپوشید؟ پاسخ همه این سؤالات را در این مطلب پیدا كنید.

هرکاری رنگ و لباسی دارد!

مجله ایده آل: برای یك قرار كاری مهم باید لباس چه رنگی بپوشید؟ برای اولین قرار با نامزدتان بهتر است لباستان چه رنگی باشد؟ اگر احساس افسردگی دارید چه رنگی را نپوشید؟ پاسخ همه این سؤالات را در این مطلب پیدا كنید.

رنگ‌هایی كه انتخاب می‌كنیم تا دور و برمان باشد خیلی بیشتر از چیزی كه فكرش رامی‌كنیم، روی رفتار و افكار ما تاثیر می‌گذارند. در مجموع رنگ‌ها معنایی وسیع‌تر از یك تحریك بصری صرف دارند. بعضی منابع ادعا می‌كنند ما بیش از آنكه رنگ‌ها را ببینیم آنها را حس می‌كنیم. شاید دلیل تلاش فراوان طراحان لباس و دكوراسیون در زمینه استفاده از رنگ‌ها همین است. آنها از رنگ‌‌ها برای تولید انرژی، آرامش، الهام و... در طرح‌های خود بهره می‌گیرند.شما هم می‌توانید طراح خود باشید. لباس‌های خود را با رنگ‌ها تنظیم كنید و بعد ببینید كه چه اتفاقی درونتان رخ می‌دهد!

هرکاری رنگ و لباسی دارد!


راهنمایی ایده‌آل برای شما

اینها پیشنهادهایی سازنده هستند برای شما كه در كمدتان را باز می‌كنید و بی‌هدف لباسی را انتخاب می‌كنید. بعد از خواندن این مطلب شما می‌دانید كه وقتی به سراغ كمدتان رفتید، اول با یك مكث كوچك حال خودتان را تحلیل كنید و بعد متناسب با آن لباس مناسب را بیرون بیاورید.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

قرمز

قرار ملاقات عاشقانه‌ای كه شاید شما را چاق كند

دوست دارید توجه كسی را به خودتان جلب كنید؟ قرمز رنگ مناسب شماست. رنگ قرمز توجه‌ها را به سمت پوشنده لباس قرمز جلب می‌كند. همچنین این رنگ ارتباط قوی‌ای با احساسات و شور و شوق فرد دارد. شما می‌توانید با استفاده از این رنگ قرار ملاقات خود را با نامزدتان هیجان‌انگیزتر كنید ولی مراقب باشید. در مورد این رنگ همچنین گفته شده كه می‌تواند اشتها و میل‌ را نسبت به تنقلات و غذاهای مضر بیشتر كند! پس اگر دوست دارید تغذیه سالمی داشته باشید، با هوشیاری از این رنگ لباس استفاده كنید.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

نارنجی

پرانرژی شوید، اما با آرامش

نارنجی هم مثل قرمز توجه را جلب و انرژی را جذب می‌كند ولی برخلاف قرمز تند و پرشور، این رنگ آرامش بیشتری به فرد می‌دهد. البته این رنگ روی هر رنگ پوستی به خوبی نمی‌نشیند، ولی همچنان رنگ زیبا و پرطرفداری به حساب می‌آید. نارنجی به شما روحیه‌ای مثبت و پرانرژی می‌بخشد.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

زرد

یك روز بد را به روزی خوب بدل كنید

سایه‌های خورشیدی این رنگ بهترین گزینه برای تسكین دادن حال شما در یك روز بد است. اگر روحیه‌تان ضعیف‌شده و احساس ناتوانی می‌كنید، رنگ زرد می‌تواند شما را به هیجان بیاورد و حالتان را خوب كند. رنگ زرد با هوش و ذكاوت و الهام‌پذیری نیز رابطه مستقیمی دارد. مثلا پوشیدن این رنگ در روز امتحان می‌تواند جواب‌های زیادی را به ذهنتان بیاورد.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!


سیاه

نیرویتان را به دیگران القا كنید

اگر برای ارتقای كارتان یا یك مصاحبه كاری قرار ملاقات دارید، مشكی بپوشید. این رنگ، نیرو، قدرت، جدیت و مسئولیت‌پذیری را در شما ظاهر می‌كند كه رئیس‌تان به دنبالش است. خارج از دفتر كار نیز رنگ مشكی می‌تواند از شما یك فرد قدرتمند بسازد. پس اگر آدم خجالتی‌ای هستید كه دوست دارید مهم به نظر برسید، این رنگ می‌تواند حقه خوبی باشد.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

سبز

به رنگ طبیعت

تاثیرات این رنگ برای آرامش و خونسردی شماست. زیرا این رنگ همواره یادآور طبیعت و آرامش جاری در آن خواهد بود. به همین دلیل است كه رنگ سبز در فصل بهار پرطرفدارترین رنگ است. این رنگ همچنان طراوت را به همراه دارد و گفته شده كه پوشیدن لباس‌هایی با این رنگ و دیده شدنش در كاهش میزان تنش و اضطراب افراد تاثیر زیادی دارد.اگر در مشكلات كاری یا امتحان‌های آخر ترم خود غرق شده‌اید و اضطراب دارید، اضافه كردن این رنگ به لباس‌هایتان می‌تواند شما را آرام‌تر نگه دارد.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

بنفش

اگر سر دو راهی هستید

این رنگ خیلی پیچیده است. بنفش به عنوان رنگ خلاقیت و تجملی شناخته می‌شود. بنفش نیز مثل قرمز رنگ مهیجی است كه می‌تواند سطح انرژی شما را به سرعت بالا ببرد. از این رنگ همچنان به عنوان رنگ خلاقیت و الهام یاد می‌شود. پس اگر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و نمی‌توانید تصمیم قطعی بگیرید، رنگ بنفش استفاده کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد!


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

صورتی

اگر می‌خواهید رمانتیك باشید

همه این رنگ را به عنوان رنگ مورد علاقه دختران می‌شناسیم، ولی این رنگ ارتباط زیادی با احساسات رمانتیك و شادی هم دارد. پس اگر به یك گالن انرژی نیاز دارید، صورتی نپوشید! به دلیل ارتباط آن با احساسات درونی، این رنگ می‌تواند گزینه خوبی برای یك قرار ملاقات نیز باشد. اگر به شدت به دنبال ترقی و پیشرفت در كاری هستید، این رنگ می‌تواند كمك‌تان كند.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

آبی

غمگین‌ها آبی نپوشند

آبی رنگ آرامش و صلح است و در عین حال رنگ سردی و خنكی. اگر اضطراب آزارتان می‌دهد آبی می‌تواند به شما كمك كند اما اگر ناراحت و غمگین هستید از این رنگ دوری كنید! چون این رنگ به صورت ناخودآگاه روی شما تاثیر می‌گذارد و شما را غمگین‌تر می‌كند.تحقیقات همچنان نشان داده‌اند كه این رنگ می‌تواند خلاقیت را نیز افزایش دهد. پس اگر برای پروژه هنری خود دنبال ایده می‌گردید، پوشیدن این رنگ می‌تواند برایتان مفید باشد.


هرکاری رنگ و لباسی دارد!

سفید

برای آنكه به آرامش درونی برسید

در یك روز سرد زمستانی دلتان برای تابستان تنگ می‌شود. خب، سفید بپوشید! سفید نور را انعكاس می‌دهد و روزهای آفتابی تابستان را به یاد می‌آورد. این رنگ با صلح، آرامش، بی‌گناهی، سادگی و تمیزی ارتباط وسیعی دارد. در ژاپن رنگ سفید برای گل و لباس بازماندگان به معنای مرگ فردی است. وقتی دوست دارید همه رنگ‌ها را كنار بگذارید و به یك آرامش درونی برسید، سفید بپوشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • neda

      خیلی خوب بود ممنونم از راهنمایتون.
      خیلی استفاده کردم مرسییییییییییییییییییییییی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        koshti khodeto

    • پویا نت

      مرسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج