۳۵۶۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
۴ نظر
۵۰۲۳
پ

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند

دیگر لازم نیست شوفاژهای قدیمی و بی‌رنگ و روی خانه خود را با گذاشتن مبل یا هر وسیله دیگری در جلوی آنها پنهان کنید. رادیاتورها امروزه فقط وسیله‌ای گرمایشی به حساب نمی‌آیند و مانند تابلوهای نقاشی، نقشی اساسی در دکور خانه ایفا می‌کنند.



این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند

مجله ایده آل : دیگر لازم نیست شوفاژهای قدیمی و بی‌رنگ و روی خانه خود را با گذاشتن مبل یا هر وسیله دیگری در جلوی آنها پنهان کنید. رادیاتورها امروزه فقط وسیله‌ای گرمایشی به حساب نمی‌آیند و مانند تابلوهای نقاشی، نقشی اساسی در دکور خانه ایفا می‌کنند. مدرن یا کلاسیک، دکور خانه‌تان هرطور که باشد، تنوع این رادیاتورهای زیبا به شما اجازه می‌دهد مناسب‌ترین مدل را برای کامل کردن این دکور انتخاب کنید. تمامی این رادیاتورها از جنس کربن استیل هستند و هر کدام از آنها را که بپسندید، می‌توانید در مدل افقی یا عمودی انتخاب کنید؛ علاوه بر این برای گرمایی چندبرابر، آنها را با یک یا 2 ردیف مسیر گردش آب اضافه سفارش دهید. قیمت این رادیاتورها از 600 تا 5000 یورو متغیر است و تمامی آنها 5 سال گارانتی دارند.

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


گرما در دل شاخه‌های پاییزی

اگر دکور خانه‌تان را اسپرت انتخاب کرده‌اید، فلورا انتخابی ایده‌آل برای شما به حساب می‌آید. این رادیاتور مدرن و اسپرت حس طبیعت را تداعی می‌کند و یادآور شاخه‌های زیبای درختان است. یکی از نکات مثبت در این رادیاتور، تنوع رنگ آن است. دکور شما هر رنگی که باشد به طور حتم یکی از رنگ‌های فلورا با آن جور درمی‌آید و زیبایی اتاق را دوچندان می‌کند. بدنه این رادیاتور در رنگ‌های سفید و مشکی و همچنین طرح روی آن در انواع رنگ‌ها موجود است.


آینه‌ای از جنس طلا

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


شاید اولین‌بار با دیدن این رادیاتور آن را با یک آینه اشتباه بگیرید اما با نزدیک شدن به آن، حرارتی که از این آینه زیبا ساطع می‌شود شما را به شک خواهد انداخت و با دقت بیشتر متوجه می‌شوید که یک رادیاتور است. این وسیله زیبا بهترین انتخاب برای دکورهای مدرن به شمار می‌آید. علاوه براین پوشیده شدن سطح آن با 2‌‌میکرون طلای 24 عیار جلوه‌ای کلاسیک نیز به آن می‌بخشد. البته این رادیاتور را می‌توانید در رنگ نقره‌ای براق و انواع رنگ‌های مات سفارش دهید.


مدرن و کارآمد

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


اولین چیزی که در این رادیاتور توجه شما را به خود جلب می‌کند، طراحی جالب و دوست‌داشتنی آن است. طراحی و شکافی که در بدنه‌اش وجود دارد به نوعی به آن جان می‌بخشد و در عین حال کارآمد هم محسوب می‌شود. برای مثال اگر در حمام یا دستشویی از آن استفاده کنید، می‌توانید حوله‌های خود را برای خشک شدن روی شکاف آن بیندازید. این رادیاتور یک نمونه عالی از رادیاتورهای مدرن است و می‌توانید آن را در رنگ‌های مختلف سفارش دهید.


این کندو داغ است!

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


طراحی این رادیاتور زیبا از کندوی عسل الهام گرفته شده است. شیرینی عسل و گرمای مطلوب، 2 مفهومی هستند که با قرار گرفتن در کنار هم احساس خاصی از آرامش را تداعی كرده و زیبایی این رادیاتور را دوچندان می‌کنند. همچنین برجسته بودن خانه‌های شش‌ضلعی و رنگ‌های هم‌خانواده مختلفی که در آن به کار رفته است، حالتی سه‌بعدی به آن می‌بخشد. البته اگر اهل رنگ‌های تند و شاد هستید، رنگ قرمز آتشین آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رنگ طوسی آن نیز برای محیط‌های رسمی و اداری مناسب‌تر است.


مهتابی رمانتیک

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


تفاوت این رادیاتور با مدل‌های دیگر در نورانی بودنش است! دورتادور بدنه این رادیاتور را حلقه‌های مواج شیشه مانندی پوشانده است که با کشیدن دست بر کنار آن، خط‌های لابه‌لای این شیشه روشن شده و فضای اتاق را مهتابی می‌کنند. برای خاموش کردن هم تنها کافی است یک بار دیگر آن را آرام لمس کنید. علاوه براین دیمر موجود در آن به شما امکان کم یا زیاد کردن نور را می‌دهد. Shine یک‌رادیاتور زیبا و خاص و در عین حال هوشمند و مدرن است. اگر دوست دارید شب‌های زمستانی خود را با نوری ملایم و گرمایی آرامش‌بخش بگذرانید، این رادیاتور بهترین گزینه برای شماست. همچنین رنگ بدنه آن را می‌توانید سفید یا مشکی سفارش دهید.


رودخانه‌ای از گرما

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


همان‌طور که از اسم آن برمی‌آید، طراحی این رادیاتور الهام‌گرفته از جریان آب در رودخانه است. اگر اهل طبیعت هستید و در عین حال به مدرن بودن علاقه دارید، این رادیاتور بهترین انتخاب برای دکور خانه شماست. بدنه موج‌دار آن و گرمای مطلوبی که دارد شما را ساعت‌ها در کنار خود نگه می‌دارد! اگر می‌خواهید حس رودخانه بیشتر برایتان تداعی شود، رنگ آبی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رادیاتور را می‌توانید در انواع رنگ‌ها به صورت تک‌رنگ یا ترکیبی سفارش دهید.


هیجان داغ

این رادیاتورها، دکوراسیون خانه شما هستند


رنگ‌های به کار رفته در این رادیاتور آنقدر زنده و زیباست که با دیدن آن انگار نقطه‌ای در مغزتان روشن می‌شود و حس و حال‌تان را عوض می‌کند! اگر اهل هنر و طراحی هستید، این رادیاتور برای شما بهترین انتخاب است، زیرا هربار به آن نگاه ‌کنید قوه تخیل و خلاقیت‌تان برانگیخته می‌شود. اگر در رنگ‌آمیزی دیوار و محیطی که رادیاتور را آنجا قرار می‌دهید از رنگ‌های خنثی و سرد مانند طوسی و سفید استفاده شده باشد، زیبایی آن بیشتر به چشم می‌آید. طراح این تابلوی زیبا و گرم، کریم رشید، یکی از برجسته‌ترین طراحان دنیای هنر است. این رادیاتور را می‌توانید در مدل‌ها و رنگ‌های دیگر نیز سفارش دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار جالب بود
      امیدوارم در ایران هم تولید شه

    • بدون نام

      دیگه با این رادیاتورها کی میره تو غار ......... !

    • الي

      خيلي زيبا بودن و لي مجله جان اصلن اين رادياتورهاي زيبا تو ايران وجود داره كه اگه مسي بخواد اونارو سفارش بده ؟

    • بهار ایرانمهر

      مجله!!! یه ایراد خیلی بزرگ داری!!
      14 ماهه که من همراه تو ام.. اما کیفیت بیشتر مطالبت پایینه
      نمایش وحشی گریهای اسپانیاییها!!!
      کامل تایپ نکردن نزاع با گرگ!!
      بحث بیهوده راجع به گلشیفته و بیقیدیهاش وخیلی موارد دیگه
      این ملت و مردم نیاز به دریافت حقایق دارن ، نه نمایش آرزوهای سایر ملل!!!
      خنده های صمیمیت کوو؟
      سخنان بزرگان تموم ملل و ادیانت کوو؟
      کالاها رو حتما با قیمتشون معرفی کن!! چه کیفو ادکلون باشه چه شومینه و داریاتور!!! واسه مخاطبت بیشتر از اینها ارزش قائل شو!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج