۳۶۲۲۴۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!

سارا بنگر ۶ ماه در لیست انتظار برای انتخاب آپارتمانی در مجموعة لاندن تریس گاردنز شهر نیویورک بود. این مجتمع شاخص،‌ که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شده و یک بلاک کامل از خیابان چلسی را اشغال کرده است، اقامتگاه افراد مشهوری بوده است

برترین ها: باورتان نمی‌شود چه افراد مشهوری در این ساختمان زندگی کرده‌اند.سارا بنگر ۶ ماه در لیست انتظار برای انتخاب آپارتمانی در مجموعة لاندن تریس گاردنز شهر نیویورک بود. این مجتمع شاخص،‌ که در سال ۱۹۳۰ تاسیس شده و یک بلاک کامل از خیابان چلسی را اشغال کرده است، اقامتگاه افراد مشهوری همچون آنی لیبوویتز (Annie Leibovits)، چلسی کلینتون (Chelsea Clinton) و تیم گان (Tim Gunn) بوده است.
سارا در نهایت توانست یک سوئیت کوچک در طبقه بالا با تختی به شکل خانه آلاچیقی را بگیرد. سارا می‌گوید: مزیتش برای من اینست که دفتر کارم در طبقه پایین است. سارا در طبقه همکف این مجتمع دفتر طراحی داخلی دارد و لوازم خانگی خود را که از سراسر جهان الهام گرفته‌اند در آنجا طراحی می‌کند.

رویکرد او در این خانه زیبا بر اساس همان فلسفه‌ای است که در پروژه‌های مشتریانش به کار می‌برد. او بر این باور بود که چه در خانه‌ای کوهستانی زندگی کنید یا ویلایی ساحلی، مهم این است آنجا که زندگی می‌کنید و آنطور که زندگی می‌کنید بازتاب‌کننده خود شما و شخصیتتان باشد. سارا بخشی از دوران کودکی خود را در خانه پدری‌اش در ترکیه گذرانده است و به خوبی بر این موضوع واقف است.
در واقع، فضای محدود و کوچک خلاقیت او را سرکوب نکرده است و او همچنان در آن دوران اتاق محدود خود را به بهترین شکل با مجموعه‌ای از فرش‌ها و منسوجات که از سواحل یونان یا مراکش خریداری کرده بود زیبا می‌ساخت. ساختار آپارتمان کنونی او شامل دیوارهایی به رنگ گرم خاک رس زیبا است که می‌تواند یادآور ساردینیای مدیترانه یا شاید پروونس فرانسه باشد. او می‌گوید: اینطوری آدم می‌تواند در هر جای این دنیا زندگی کند، به نظر من این بی‌مرزی و آپارتمان را بزرگ نشان می‌دهد. در اینجا به بهترین نکات سارا بنگر در طراحی اشاره می‌کنیم که بسیار باارزش هستند:

اجزا و چیدمان زیبا و هوشمندانه‌ای برای فضای خانه انتخاب کنید

سارا در سفری با مادرش به بازار دست‌فروشان پاریس رفت و فرفورژه‌‌های آهنی و کنسولی از سنگ مرمر را از آنجا خرید که ساخت سال ۱۹۴۰ بود. او می‌گوید: اندازه آن‌ها بسیار جمع‌و‌جور و مناسب بود اما من بسیار علاقه‌مند به طراحی اسلیمی، دکو و گوتیک نیز بودم. این وسایل به نوعی مجسمه‌های عتیقه نیز هستند و جنبه زیبایی‌شناختی دارند.

از هنر برای تلفیق استفاده کنید

به عقیده سارا بنگر، هنر معاصر در استفاده از عناصر قومی تعادلی به وجود آورده است. بالای کنسول، یک جفت عکس سیاه و سفید از استانبول قرار دارد که یکی از دوستانش آن‌ها را گرفته است. نقاشی آبستره با ترکیب رنگی آبی از ورونیک گمبیر نیز فضا را دل‌نشین‌تر کرده است.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!

در طراحی به بداهه‌سازی درونی و ذوق خود توجه کنید

میزی پوشیده از ابریشم‌های رنگی عتیقه در کنار مجموعه‌ای از کتاب‌های هنری در آن آپارتمان قرار دارد. سارا می‌گوید: من کولاژ کاغذ و رنگ پلاتریک تورن را دوست دارم و عاشق استفاده از عناصر لایه‌ای و تاثیرات آن در کار طراحی‌ام هستم.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!
مبلمان خانه را چندکاره کنید

سارا بنگر طراحی پارچه مبل را به عمق ۴۲ اینچ یعنی دو برابر اندازه واقعی انتخاب کرد تادر صورت لزوم به تختی برای مهمان تبدیل شود. سارا از تنه منبت‌کاری‌شده هندی در قرن ۱۹ به عنوان میز مخصوص قهوه و محلی برای پنهان کردن مجلات و عکس‌ها استفاده کرد. بالش‌های گلیمی تیره محصول فروشگاه سارا بنگر و دست‌بافت هستند و صنعت‌گران زن ترکیه آن‌ها را تولید کرده‌اند.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!

الگویی زیبا به دیوارها بدهید و طرحی زیبا برای آن‌ها داشته باشید

کاشی‌اهی سرامیکی ترکی که به عنوان دکور بر روی دیوارها نصب شده‌اند، طرح‌های نمادین زیبا و متنوعی داشتند. بنگر در این باره می‌گوید: این کاشی‌ها سنگ کوارتز هستند که بسیار شفابخش است. رنگ اتاق .07 خشتی به رنگ خاک رس است.

در خانه فضاهای جدا بسازید

یک فرش ترک می‌تواند تا گوشه ناهارخوری اتاق نشمین را گرم و روشن نگه دارد. بنگر می‌گوید: فرش مناسب قسمت ناهارخوری خود را محلی گرم‌تر برای غذاخوردن نشان می‌دهد.

فضا را روشن و نورگیر کنید

بنگر عاشق رنگ‌ها و طرح‌هاست. اما احساس می‌کند پنجره نیز نقش مهمی در طراحی و هدایت نور ایفا می‌کند. پنجره پرنقش‌ونگار اتاق را شلوغ جلوه می‌دهد. نور خورشید از شیشه سفید به فضا سادگی می‌بخشد.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!
فضاهای سرگرم‌کننده ایجاد کنید

از آنجا که فضا در یک سوئیت کوچک در منهتن اولویت اول است، گاه او مهمانی‌هایی کم‌جمعیتی برپا می‌کند: نوشیدنی و مزه (لقمه‌های کوچک به سبک ترکیه) روی میز با طرح کاشی چیده می‌شود و صندلی‌های فرانسوی متعلق به دهه 1940 را برای نشستن مهمانان بیشتر انتخاب کرده است.

فضا را بزرگ‌تر جلوه دهید

در آشپزخانه، کنسولی 66 اینچی با سطحی از کاشی فضای اضافی برای خوراکی مهمانی‌ها فراهم می‌کند. تشکچه صندلی‌های دهه 50 از پارچه آفریقایی دوخته شده است و فرش‌ها متعلق به دوره ونتیج مراکش هستند.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!

کمی نور مصنوعی طراحی کنید

سارا می‌گوید: هیچ پنجره‌ای در فضای خواب وجود ندارد اما نقش و طرح روی دیوارها روشن ۰۱ است و سبب می‌شود فرد آفتاب مدیترانه‌ای را احساس کند و خود را در حال آفتاب‌گیری در آنجا تصور کند. روتختی‌های پشمی دست دوز و بالش گلیمی و پشمی و موهر همگی محصول فروشگاه سارا بنگر هستند. آثار هنری دست‌ساز آبی‌رنگ در اصل در هند بخشی از دیوارها هستند و هدیه‌ای از طرف طراح‌شان جان روبشا هستند که دوست و مشتری ساراست.
جهانگردان شیفته این آپارتمان خواهند شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زیبا نیست... هرچی دم دستش بوده همه جا چسبونده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج