adexo3
۳۷۵۵۱۳
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

دست نگاه دارید؛ بطری‌ها را دور نیندازید. شما بدون اینكه بخواهید به طبیعت صدمه‌ای بزنید می‌توانید با بطری‌های بازیافتی، وسایل كاربردی و متنوعی درست كنید. پس هر چه زودتر دست به كار شوید. در این صفحه‌ها چند پیشنهاد ویژه برای استفاده از این بطری‌های دوست داشتنی وجود دارد؛ پس وقت را از دست ندهید.

مجله زندگی ایده آل: دست نگاه دارید؛ بطری‌ها را دور نیندازید. شما بدون اینكه بخواهید به طبیعت صدمه‌ای بزنید می‌توانید با بطری‌های بازیافتی، وسایل كاربردی و متنوعی درست كنید. پس هر چه زودتر دست به كار شوید. در این صفحه‌ها چند پیشنهاد ویژه برای استفاده از این بطری‌های دوست داشتنی وجود دارد؛ پس وقت را از دست ندهید.
بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

گلدان‌های بافتنی

اگر بطری و شیشه‌ اضافی در خانه دارید فقط كافی است؛ دستی بر سر و روی‌شان بكشید تا به یك گلدان زیبا و رنگی تبدیل شوند. با استفاده از كاموای باریك و رنگی دست به كار شوید و دور گلدان را با سلیقه خودتان كانوا بپیچید تا در عین سادگی یك گلدان با سلیقه خودتان داشته باشید. با این كار شما در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی خواهید کرد.
جا شكلاتی

با استفاده از یك بطری نوشابه جایی برای شكلات‌های‌تان درست كنید. انتهای یك شیشه نوشابه را با یك كاتر یا چاقو مطابق عکس برش دهید؛ سپس با یك اسپری رنگی آن را به رنگ دلخواه‌تان درآورده و در گوشه‌ای بگذارید تا خشك شود. سپس شكلات‌های‌تان را در یك تلق پیچیده، با یك روبان رنگی آن را ببندید و درون جای شكلاتی خلاقانه خود قرار دهید.
بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

آناناس‌های شیشه‌ای

شیشه‌های سس، مربا و خیارشور را بعد از استفاده تبدیل به یك كار هنری زیبا بكنید. در ابتدا اسپری زردرنگ را برداشته و شیشه‌ها را رنگ كنید؛ سپس با یك ماژیك مشكی روی شیشه‌ها طرح بزنید و با استفاده از فوم‌های رنگی یا پارچه‌های ضخیم، برگ درست كرده و روی در قوطی‌ها آنها را بچسبانید.

جایی برای دان خوردن

گنجشك‌ها در سرما و گرما دنبال دانه هستند تا بتوانند زندگی كنند؛ چرا ما كار را برای‌شان راحت‌تر نكنیم. در هر خانه‌ای قطعا بطری‌های آب معدنی و قاشق‌های یك بار مصرف پیدا می‌شود. با كمك این دو وسیله مكانی برای دان خوردن گنجشك‌ها درست كنید؛ فقط كافی است با استفاده از یك قیچی یا كاتر روی بدنه بطری را برش داده و از آنها قاشق‌های یك بار مصرف را رد كنید تا دانه‌های كه درون بطری است در قسمت گود قاشق آمده و خوردن دانه‌ها را برای گنجشك‌ها راحت‌تر كند.
بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

جا قاشقی خلاقانه

شیشه‌های خیارشور و ترشیجات را دور نیندازید؛ آنها را با رنگ و طرح دلخواه‌تان طراحی و در گوشه ای از كابینت به عنوان دكور یا جای قاشق و چنگال به صورت كاربردی در آشپزخانه استفاده كنید. با این كار آشپزخانه‌تان را زیباتر كرده‌، یك جای زیبا برای قاشق و چنگال‌های‌تان پیدا خواهید کرد.
كنسرو گلدان

قوطی كنسرو‌ها را دور نیندازید؛ فقط كافی است كه لیبل دور قوطی را كنده و با یك كاغذ كادو زیبای رنگی یا طرح‌دار با چسب حرارتی آن را بپوشانید. از این گلدان‌ها می‌توان در چند كاربرد مختلف استفاده كرد. به عنوان جامدادی یا یك كاردستی زیبا.
بطری ها؛ این آشغال ‌های دوست‌ داشتنی

بطری برای آبیاری

اگر در این روزهای تابستانی قصد سفر دارید گلدان‌های‌تان را از یاد نبرید؛ آنها هم در این هوای گرم به آب كافی نیاز دارند. شما می‌توانید با استفاده از یك بطری پلاستیكی نوشابه برای چند روز گلدان‌های‌تان را آبیاری كنید. فقط كافی است بطری را آب كرده و سر آن را داخل خاك گلدان فرو كنید تا به اندازه چند روز آبیاری شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج