۳۹۶۰۷۳
۷ نظر
۵۲۱۲
۷ نظر
۵۲۱۲
پ

با این تاج های صدفی بدرخشید

چلسی شیلز، گلفروش ۲۷ ساله اهل ملبورن، تاج گل می ساخت تا اینکه ایده ساخت تاج با صدف به ذهنش رسید. او دو سال پیش ساخت تاج های صدفی را به عنوان یک سرگرمی شخصی آغاز کرد اما کم کم اعتماد به نفسش بیشتر شد و از سال پیش تاج های پری دریایی خیره کننده اش را رونمایی کرد.

برترین ها: صدف ها لطافت و زیبایی خاصی دارند اما آیا تا به حال به تاج ساخته شده با صدف فکر کرده اید؟ چلسی شیلز، گلفروش ۲۷ ساله اهل ملبورن، تاج گل می ساخت تا اینکه ایده ساخت تاج با صدف به ذهنش رسید.
او دو سال پیش ساخت تاج های صدفی را به عنوان یک سرگرمی شخصی آغاز کرد اما کم کم اعتماد به نفسش بیشتر شد و از سال پیش تاج های پری دریایی خیره کننده اش را رونمایی کرد که مورد توجه همه مردم دنیا قرار گرفت. چه در فستیوال ها، چه در مهمانی یا حتی گرفتن عکس می توان از این تاج های زیبا استفاده کرد، آنها اکسسوری های فوق العاده ای هستند برای اینکه هرجا هستید احساس کنید یک پری دریایی واقعی هستید.
با این تاج های صدفی بدرخشید

این تاج به راستی چشمگیر است. صدف های رنگی در کنار چشمان آبی رنگ، ترکیب زیبایی را ساخته اند. به نظر ما این تاج با موهای رنگی جلوه بیشتری دارد، نظر شما چیست؟
با این تاج های صدفی بدرخشید
این تاج صورتی رنگ ما را یاد دوران کودکی مان می اندازد. درست کردن آن نیز ساده است. کافی است صدف های رنگی و زیبا را کنار هم روی تلی بچینید سپس ما بین آنها را با مروارید و منجق پر کنید تا به زیبایی بدرخشد.
با این تاج های صدفی بدرخشید
این تاج جزو یکی از بهترین تاج ها در فستیوال پاییزه بوده است. رنگ بنفش، سبز و آبی تیره آن در کنار رنگ های طبیعی چون قهوه ای، مشکی و کرم صدف ها زیبایی آن را تکمیل کرده است. با وجود آویزهایی به شکل ماه، رمزآلودگی این تاج بیشتر می شود.
با این تاج های صدفی بدرخشید
چه کسی با رنگ های رنگین کمانی محسور نمی شود؟ رنگ صورتی و آبی غالب در این تاج، بهترین انتخابی است که طراح آن می توانسته داشته باشد، از آن جهت که می توانید آن را با هر رنگ لباسی که دلتان می خواهد، ست کنید.
با این تاج های صدفی بدرخشید
اگر رنگ ساده تاج قبلی را دوست نداشتید و تاج های رنگی و شلوغ تر را ترجیح می دهید، ما این مدل تاج را به شما پیشنهاد می دهیم. این تاج در نور خورشید به زیبایی خواهد درخشید.
با این تاج های صدفی بدرخشید
اگر عاشق سادگی هستید، این تاج به سبک مینیمالیست بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. کریستال هایی که در روی این تاج قرار دارد و تا وسط پیشانی تان می آید، برق چشم های شما را بیشتر می کند. با پوشیدن این تاج با لباسی به رنگ سفید، چون فرشته ای، خواهید درخشید.
با این تاج های صدفی بدرخشید
رنگ های زمینی و گرم هم می توانند انتخاب خوبی برای تاج های صدفی باشند. این تاج، با رنگ های طبیعی خود که عاری از هر گونه رنگ فانتزی است، این فرصت را به شما می دهد تا طبیعی تر به نظر برسید. پیشنهاد می کنیم که چشم هایتان را مدل دودی آرایش کنید و لب هایتان را به رنگ طبیعی، تا بهترین باشید.
با این تاج های صدفی بدرخشید
محبوبیت این تاج به این علت است که حس اقیانوس و ساحل را منتقل می کند. رنگ ساده آبی آن نیز این احساس را تشدید می کند. مدل چیده شدن صدف ها نیز کاملا متفاوت از دیگر مدل هاست. اگر می خواهید طبیعی به نظر برسید، این تاج بهترین انتخاب برای شماست.
با این تاج های صدفی بدرخشید
خاص بودن این تاج توجه ما را به خود جلب کرد. دو رنگ غالب مشکی و نقره ای آن، با آرایش تیره شما را منحصر بفردترین خواهد کرد.
با این تاج های صدفی بدرخشید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمین

      اییییییییی

      پاسخ ها

      • پریسا

        واقعا ایییی! خیلی زشت بودن!

    • بدون نام

      خاص بودن. من دوست داشتم. ممتاسفانه ما مردم ایران خلاقیت رو نمی پسندیم

    • محدثه

      این الان مثلا چه خلاقیتی داشت
      خلاقیتشون بخوره تو سرشون

    • نسرین

      فوق العاده بود منم میخوام

    • Love

      من که عاشق شون شدم

    • فرحناز

      اصلا برای ما زیبا نبود برای انها قشنگ هرکی یه ثلیقه ای داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج