جاباما
۴۰۵۲۹۸
۳ نظر
۵۱۹۶
۳ نظر
۵۱۹۶
پ

نکاتی که در اولین قرار ملاقات باید رعایت کنید

اگر هنوز مجرد هستید و می خواهید برای اولین بار سر قرار با خانم مورد علاقه تان بروید، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین باشید. اگر نکاتی که در این مطلب برایتان آورده ایم را رعایت کنید، حتما دل طرف مقابل تان را به دست خواهید آورد.

برترین ها: اگر هنوز مجرد هستید و می خواهید برای اولین بار سر قرار با خانم مورد علاقه تان بروید، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین باشید. اگر نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم را رعایت کنید، حتما دل طرف مقابل تان را به دست خواهید آورد.

نکاتی که در اولین قرار ملاقات باید رعایت کنید

اعتماد به نفس داشته باشید
طبیعی است که شما در قرار ملاقات اول تان، کمی عصبی و نگران باشید اما باید سعی کنید که اعتماد به نفس خود را بالا نگه دارید.
هنگام صحبت کردن با طرف مقابل تان آرامش خود را حفظ کنید و موضوعاتی را برای صحبت کردن انتخاب کنید که هم نسبت به آنها احساس راحتی می کنید و هم اطلاعات تان در موردشان کامل است، اما مراقب باشید که در این راه زیاده روی نکنید. به عنوان مثال هیچ کس دوست ندارد در مورد کتابی که تنها شما به آن علاقه دارید، ساعت ها حرف بشوند. پس اعتدال را در هر کاری رعایت کنید.

شاید به نظر ساده باشد اما انتخاب فردی که مشترکات زیادی با شما داشته باشد، اصلا کار ساده ای نیست. اما در هر شرایطی سعی کنید که خود واقعی تان باشید و هیچگاه به غیر خود تظاهر نکنید.
جشم هایتان را به او بدوزید
یادتان باشد که قرار ملاقات شما فرصتی برای شناخت و جذب کردن طرف مقابل تان است، بنابراین شما باید تمام تمرکزتان را به او بدهید. از او در مورد خودش سوال کنید و سوالات او را با حوصله پاسخ دهید و به شدت از نگاه کردن مدام به تلفن همراه یا اطراف تان بپرهیزید. در غیر این صورت طرف مقابل تان احساس خواهد کرد که به او اهمیت نمی دهید.
ساده باشید
اگر برای اولین بار می خواهید فردی را به مکانی دعوت کنید، پیشنهاد می کنیم که مکانی را انتخاب کنید که به خوبی می شناسید و از کیفیت فضا یا حتی غذاهایی که سرو می شوند، اطمینان کامل داشته باشید تا شرمنده طرف مقابل تان نشوید. به علاوه مکان قرار ملاقات تان باید برای هر دویتان مناسب و راحت باشد. به عنوان مثال اگر رستورانی را انتخاب کرده اید که به شما نزدیک است و به راحت و بدون ترافیک می توانید به آنجا بروید، باید به فکر طرف مقابل تان هم باشید تا در رسیدن به آنجا دچار مشکل نشود.
این نکته را هم خاطر نشان کنیم که اگر قرار ملاقات اول و دوم تان در اواسط هفته بوده، حتما قرار سوم را در تعطیلات آخر هفته بگذارید زیرا ممکن است این سوتفاهم برای طرف مقابل تان بوجود آید که شما آخر هفته ها سرتان به کار خودتان یا با دوستان تان گرم است و او را فراموش کرده اید.
آماده باشید
حتما شما هم شنیده اید که دیدار اول بیشترین تاثیر را در طرف مقابل تان می گذارد و او از همان نگاه اول برداشت های زیادی از شما و شخصیت تان خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما با ظاهری خواب آلود و خسته سر اولین قرارتان ظاهر شوید، این فکر را در ذهن او تداعی می کنید که به این رابطه اهمیت زیادی نمی دهید و طرف مقابل تان آنقدر برای شما ارزش ندارد که کمی بیشتر به خودتان برسید. پس سعی کنید به ظاهر خود اهمیت دهید. اگر موهایتان بلند و بهم ریخته است، به آرایشگاه بروید و آنها را مرتب کنید یا تمییز ترین لباس هایتان را بپوشید.
نکاتی که در اولین قرار ملاقات باید رعایت کنید
به دندان های خود توجه کنید که کثیف نباشند یا دهان تان بو ندهد، ناخن ها را نیز فراموش نکنید. حتی سعی کنید که کمی زودتر از ساعت مقرر سر قرار حاضر شوید، در این صورت وقت کافی خواهید داشت که یک بار دیگر خودتان را در آینه ببینید و از زیبایی تان اطمینان حاصل کنید.
هنگام سفارش غذا نیز بهتر است غذایی را سفارش دهید که قبلا تست کرده اید.
نظر دیگران را در مورد تیپ تان بخواهید
اگر نسبت به ظاهر خود شک دارید، می توانید نظر دیگران را در مورد آن بپرسید. از آنها بپرسید که در مورد تیپ شما چه فکری می کنند یا چه پیشنهادهای بهتری برای جذاب تر شدن تان دارند. این کار زاویه دید شما را گسترش و تغییر می دهد، در نتیجه می توانید بهتر تصمیم بگیرید و زیباتر از همیشه بدرخشید.
صورت حساب را پرداخت کنید
اگر اولین بار است که با فردی قرار ملاقات می گذارید، حتما هنگام حساب کردن، شما پیش قدم شوید. این کار شما تاثیر مثبت زیادی بر طرف مقابل تان خواهد داشت. پس اگر می خواهید که رابطه خود را ادامه دهید، از پرداخت صورت حساب غافل نشوید.
نکاتی که در اولین قرار ملاقات باید رعایت کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      اولش همه چي خوبه صورتحساب كه سهله حاضر بودم رستوران رو به پاش بريزم فك ميكردم خوشبخت ترين مرد رو زمينم اما الان دوست دارم دنيا دنده عقب داشت بر ميگشتم به مجردي و تنهايي خودم امان از روزي كه شريك زندگيت تورو نفهمه

      پاسخ ها

      • امیر

        بخدا این متنتو که خوندم اشک تو چشام جمع شد.
        یاد خاطرات خودم افتادم.
        ولی الان آرزوی مرگ میکنم.
        امان از غرور
        امان از کج فهمی
        امان از یکدندگی
        امان.......

    • محمد

      خیلی ممنون بابت این اطلاعات ناب ولی نگفتید وقتی رفتیم سر اولین قرار کادو یا گلی بگیریم و ببریم و آیا با ماشین بریم یا پیاده و بهتر است دختره بیاد دنبالمون بیاد یا ما بریم پیشش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج