۴۲۳۰۲
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کیف‌هایی برای همین روزها...

انتخاب یک کیف زنانه در بازار متنوع این روزها اصلا کار ساده‌ای نیست. از قرار تنوع خرید را لذت‌بخش‌تر و به همان اندازه انتخاب را سخت می‌کند

کیف‌هایی برای همین روزها...

مجله زندگی ایده آل: انتخاب یک کیف زنانه در بازار متنوع این روزها اصلا کار ساده‌ای نیست. از قرار تنوع خرید را لذت‌بخش‌تر و به همان اندازه انتخاب را سخت می‌کند، به‌خصوص زمانی که پای قیمت‌های بالا و سردرگمی در میان مرغوب بودن یا نبودن هم به میان می‌آید. زندگی ایده‌آل در این گزارش برای شما ۷ پیشنهاد دارد، از میان برندهای شناخته‌شده ایرانی و غیرایرانی که در ایران نمایندگی دارند، البته همراه با یک راهنمای کوچک برای آن دسته از خوانندگانی که نمی‌خواهند برای خرید یک کیف مبلغ زیادی را هزینه کنند! کیف‌های پیشنهادی «ایده‌آل» در شمار ارزان‌ترین‌ها قرار نمی‌گیرد؛ اما می‌توانید روی کیفیت‌شان به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین‌های بازار حساب کنید.

کیف‌هایی برای همین روزها...

کیف باهوش‌ها

پیشنهاد ویژه ما یک کیف از چرم مصنوعی و از طرح‌های برند کلوئه است. کلوئه برند شناخته شده فرانسوی است و می‌توانید در اغلب فروشگاه‌های لوکس جدیدترین مدل‌های آن را پیدا کنید. شهرت این برند به دلیل ذکاوت همراه با ظرافتی است که در طراحی‌هایش به کار می‌گیرد. مثلا در مدل پیشنهادی ایده‌آل شما علاوه بر زیپ بالایی که مثل همه کیف‌ها به آن دسترسی دارید، دسترسی راحت‌تر هم به داخل کیف‌ دارید چرا که زیر تکه چرمی که روی کیف‌ افتاده یک زیپ تعبیه شده که به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت به محتویات درون کیف‌ دسترسی داشته باشید! آرم این برند روی تمام محصولاتش حک شده بنابراین به راحتی می‌توانید اصل بودن یا نبودنش را تشخیص بدهید.

حدود قیمت: ۶۰۰ هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...

به رنگ تفاوت

خیلی از ما ایرانی‌ها محصولات چرمی را با برند چرم مشهد می‌شناسیم. برندی که سال‌هاست با ارائه محصولات کلاسیک چرمی توانسته مخاطبان خاص خودش را راضی نگه‌ دارد. البته باید اعتراف کرد طراحی‌های این برند با وجود کیفیت و قیمت مناسب‌شان نسبت به دیگر برندها، کمی قدیمی شده‌اند و حتی گاهی هم به تکرار دچار مي‌شوند. با این حال یکی از نقاط قوت این برند رنگ‌های متنوعی است که از چند سال پیش در ارائه محصولات چرم طبیعی‌ به کار مي‌گيرد. همین ابتکار باعث شده تا تصویر قدیمی ما از محصولات چرمی در رنگ‌های کرم و قهوه‌ای کاملا عوض شود! به اعتبار همین ویژگی کیف پیشنهادی زندگی ‌ایده‌آل، یک کیف بزرگ از چرم طبیعی گاوی به رنگ آبی است. رنگ این کیف به شما اجازه می‌دهد ظاهر اسپرتی داشته باشید.

حدود قیمت: ۴۰۰ هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...

کلاسیک دوست‌داشتنی

این کیف چرمی پیشنهاد ویژه زندگی‌ایده‌آل به طرفداران طراحی‌های کلاسیک است. این کیف از آن مدل‌هایی است که با وجود شکل و شمایل قدیمی‌اش هنوز هم طرفداران خاص خودش را دارد. یک کیف جادار و کاملا مناسب برای استفاده‌های روزمره البته با ظاهر اسپرت. چرم به کار رفته در این کیف مصنوعی است و همین باعث شده که علاوه بر شست‌وشوی راحت‌ قیمتش هم مناسب‌تر باشد. به ابهت این مدل نگاه نکنید شما می‌توانید با خیال راحت آن را در ماشین لباسشویی بیندازید. این مدل از فروشگاه‌های مولتی برند رنو انتخاب شده که چندسالی است با ارائه کیف ‌و کفش‌های بادوام برندهای شناخته شده آلمانی، با وجود قیمت‌های نه‌چندان ارزانش طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرده است.

حدود قیمت:۳۰۰ هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...

برای زمان‌های کاملا رسمی

پیشنهاد بعدی ایده‌آل یک کیف از طراحی‌های برند اکوست. برندی که شهرت آن‌ بیشتر مدیون کیفیتش است تا طراحی. کافی است به یکی از نمایندگی‌های این برند سر بزنید تا خودتان سادگی طراحی‌‌هایش را حس کنید. کیف انتخابی ما ساده و از چرم طبیعی است با رنگی که حتما توجه شما را جلب می‌کند، دلیل دیگر برای پیشنهاد این کیف، سبکی آن است، سبکی این کیف بار اضافه‌ای را به شما تحمیل نمی‌کند بنابراین با این مدل یک انتخاب سلامت هم دارید! یادتان باشد این مدل به دليل ظاهر شق‌ورق و رسمي‌اي که دارد برای زمانی مناسب است که خیال دارید کاملا رسمی لباس بپوشید. در این مدل ۲ انتخاب‌ رنگی دیگر هم دارید، یکی قرمز و دیگری مشکی.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...

اهل دانشگاه دست بگیرند

این هم یک پیشنهاد ویژه خوانندگانی که طرفدار انتخاب‌های دست‌دوز هستند.‌ این مدل کیف تمام‌چرم و مهم‌تر از آن تمام دست‌دوز است و طراح و دوزندگان آن گروهی از دانشجویان دانشگاه هنر هستند که در رشته صنایع دستی تحصیل می‌کنند. این کیف از تکه‌های رنگی چرم گاوی و با الهام از پارچه‌های چهل‌تکه‌ قدیمی ایرانی طراحی شده و در آن ۱۲رنگ متنوع به چشم می‌خورد! طراحی پشت و جلوی آن هم به دلیل تنوع بیشتر کاملا متفاوت است. این کیف به توصیه طراحان و دوزندگانش انتخاب مناسبی برای دانشجوهاست چون بلندی آن به آنها اجازه می‌دهد تا همه جزوه‌ها و کتاب‌های درسی‌شان را در آن‌جا دهند. برای خرید این کیف باید سری به جمعه بازار بزنید و در مورد مرغوبیت آن هم باید به صداقت دانشجوهای جوان اعتماد کنید.

حدود قیمت: ۳۰۰ هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...
متفاوت دست‌‌تان بگیرید

این مدل کیف از طراحی‌های برند ایرانی خانه چرم است. خانه چرم چندسالی بیشتر نیست که در زمینه طراحی و تولید کیف‌ها و کفش‌های چرمی ایرانی فعالیت می‌کند؛ اما در این مدت کوتاه به دلیل طراحی‌های متنوع طرفداران مدل‌های کلاسیک و مدرن را راضی نگه داشته است این بدنه بخش اعظم شهرتش را مدیون دقت در جزئیات و کیفیت موادي است که در طراحی‌هایش به کار می‌برد. این کیف دایره‌ای‌شکل پیشنهاد ایده‌آل به طرفداران طرح‌های خاص و غیر‌معمول است. این مدل از چرم طبیعی گاو تهیه شده، بسیار سبک است و فرم دایره‌ای‌شکل آن هم فضای زیادی برای شما ایجاد می‌کند. یادتان باشد دسته‌های کوتاه و مدل این کیف ایجاب می‌کند با ظاهری کاملا رسمی از آن استفاده کنید.

حدود قیمت: 500 هزار تومان


کیف‌هایی برای همین روزها...

کمی‌ تا قسمتی رسمی!

این‌نمونه کیفی که ایده‌آل به شما پیشنهاد می‌دهد یکی از طراحی‌های جدید برند درساست. درسا یکی از برندهای ایرانی است که با طراحی‌های خاص و البته قیمت‌های نه‌چندان ارزان دایره مخاطبانش را محدود اما خاص کرده است. باید اعتراف کرد قیمت‌ بالایی که برای محصولات این برند پرداخت می‌کنید به دلیل کیفیت و طراحی‌های متنوع آن است. کیف پیشنهادی ما یک کیف ساده با طرحي متفاوت است. شما می‌توانید این کیف را هم با لباس‌های اسپرت و هم لباس‌های رسمی استفاده کنید. سادگی آن باعث مي‌شود در محيط كار هم به كار بيايد. جنس این کیف چرم طبیعی گاو و رنگ مشکی آن هم كمي براق است. البته همین مدل رنگ قرمز با دسته کرم‌رنگ هم دارد که یک گزینه مناسب برای مهمانی‌های رسمی است.

حدود قیمت: ۶۰۰‌هزار‌تومان


اگر تنوع دوست دارید سراغ ارزان‌ها بروید

یک پیشنهاد ویژه هم برای آن دسته از خوانندگانی که خیال ندارند بابت خرید کیف هزینه زیادی بپردازند. البته حق هم دارند چون در مورد کیف می‌توانیم با رفتن سراغ مدل‌های ارزان‌تر تنوع بیشتری در خرید داشته باشیم. گزینه اول و در دسترس شما همین خیابان ولیعصر خودمان است. گزینه بعدی سر زدن به خیابان سپه‌سالار بورس کیف و کفش‌های ایرانی است. قیمت کیف در این منطقه از 50 هزارتومان شروع می‌شود و با توجه به کیفیت و جزئیات طراحی تغییر می‌کند. یادتان باشد در این گشت‌وگذارها اگر نمونه‌هایی از برندهای معروف با قیمت‌ پایین‌تر را دیديد، تعجب نکنید! این کیف‌ها اغلب نمونه‌های تقلبی هستند که بسته به نوع ساخت‌شان با قیمت‌هایی متنوع به فروش می‌رسند.به همین سادگی شما می‌توانید با توجه به مبلغی که در نظر گرفته‌اید انتخاب مناسبی داشته باشید اما یادتان باشد برای یک انتخاب مناسب به جزئیاتی مثل نوع دوخت و کیفیت اتصالاتی مثل زیپ، حلقه‌ها و‌... و مهم‌تر از همه این نکات، وزن کیف دقت کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ندا

      باید پول حقوق یک ماهو واسه یه کیف بدیم خجالت اوره

      پاسخ ها

      • ثریا

        چه جنسی قیمتش ارزونه که این ارزون باشه ولی برای منکه 100ساله کیف نخریدم دقیقا انگار از تو غار دراومدم O:

    • نرگس

      قیمت هاش مناسبه واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مامان لیلا

      حقوق بازنشستگی من به اندازه یک کیف 600 تومنی هست اونم اگه بدهند اینقدر گرونی هست نمیدونم چی بخرم اونوقت یکی هم 600 تومن میده یک کیف میخره یک برنامه رادیویی طنز بود همیشه میگفتن زندگی ما زندگی بعضیا حالا منم همین جمله به نظرم اومد ((زندگی من- زندگی بعضیا))

    • بدون نام

      تورو خدا این قیمتا رو نزنین مغازه دارا میکشن رو جنساشون.شماهم مجله جان عامل تورم هستیدا . اونوقت میرن اقا جمشید رو میگیرن

    • الهام

      به نظرمن خیلی شیکتر از اینا رو می توان با قیمت ارزون خرید

    • صبا

      چرا وقتی میتونم یه کیف خیلی شیکترو با 30 تا 60 تومن بخرم برای اینا اینقد هزینه کنم شاید بگین کیفیت ولی واقعا مهم نیست چون کیف بیشتر از 4 ماه استفاده نمیشه بعدش حتی اگه مثل روز اولشم باشه تکراری شده و کنار میره مارک بازی کار .........

    • عسل

      من یه کیف خریدم 120 چرم و جنسه ایرانیه هم دوختش خوبه هم مدلش هم جنسش خیلی هم راضی ام . یعنی چی این قیمتا

    • محبوبه

      منم با نظر بقیه کاملا موافقم. آخه شما موقعیت اقتصادی مردم و قدرت خریدشونم در نظر بگیرین اینا چه قیمتاییه......

    • الناز

      همین مدل کیف هارو میشه به قیمت خیلی ارزون تر خرید. مثلا 80 یا خیلی بشه 100 هزار تومن. شما یه کم به اوضاع اقتصادی فکر کنین بعد این قیمتارو اینجا بذارین :|

    • گیتی

      این قیمتا ماله پیرزن پولداراست که هیچ وارثی ندارند نه ماله ما دانشجوها که پوله یه ترمو زوری جور میکنیم.با این قیمتا باید یه ترم مرخصی بگیریم تا با پولش کیف بخرم

    • بدون نام

      خجالت داره مردم نون شب ندارن بخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج