۴۴۵۷۸
۲ نظر
۵۰۷۰
۲ نظر
۵۰۷۰
پ

خوشگل ترین مکان های گردشگری ۲۰۱۳

در این مطلب، هتل ها، موزه، اسپا و ... را معرفی کرده ایم که از نظر وب سایت T+L بهترین طراحی را به خود اختصاص داده اند. این ارزیابی هر سال انجام می شود و معمارها و طراحان برجسته در این نظرسنجی شرکت دارند.

خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013







برترین ها: در این مطلب، هتل ها، موزه، اسپا و ... را معرفی کرده ایم که از نظر وب سایت T+L بهترین طراحی را به خود اختصاص داده اند. این ارزیابی هر سال انجام می شود و معمارها و طراحان برجسته در این نظرسنجی شرکت دارند.

خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین موزه: موزه Städel

فرانکفورت، آلمان

طراحی شده توسط تیل اشنایدر، مایکل اسکاماچر و کِی اوتو

این بخش توسعه یافته در موزه اشتیدل در فرانکفورت آلمان، گالری های جدید برای هنرهای معاصر را به حیاط موزه قرن نوزدهم میلادی اضافه کرده است و با ۱۹۵ پنجره دایره ای شکل بزرگ که در چمن کارگذاشته شده است روشن می شود. پنجره ها طوری طراحی شده اند که می توان روی آنها راه رفت. با چراغ های LED تعبیه شده در آنها هنگام شب به زیبایی می درخشند. جالب اینجاست که یک برآمدگی بسیار ظریف و جالب توجه در وسط چمن ها وجود دارد (گنبد گالری زیر آن است) که باعث شده تا این طراحی همچون یک شاهکار عالی به نظر برسد.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

رتبه دوم بهترین موزه

توسعه و نوسازی گالری هنر دانشگاه Yale - نیوهاون، ایالت کنتیکوت آمریکا

طراحی شده توسط دونکان هازارد و ریچارد اولکات

ترکیب سه ساختمان جدا و زیبا بعلاوه اضافه شدن تراسی در پشت بام، تشکیل دهنده فضای نمایشگاهی تلفیقی با مساحت حدود یک هکتار است؛ جایی که مجموعه بسیار عالی موزه دانشگاه نمایش داده می شود.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013
بهترین اقامتگاه

تی‌یِرا پاتاگونیا - توره دلپاین، شیلی

طراحی شده توسط کازو زگرس، روبرتو بناونت و رودریگو فِرر

این هتل کم ارتفاع و آیرودینامیک، در فضایی وسیع و بسیار زیبای مناظر پاتاگونیا در ساحل رودخانه سارمیتو واقع شده است و چشم انداز کوه های پارک ملی توره دلپاین را دارد. این اقامتگاه بی زرق و برق و ساده 40 اتاق دارد و از چوب و سنگ به سبک محلی ساخته شده است و بیشتر قسمت های آن پرداخت نشده و به صورت خام باقی مانده اند. ساختار این اقامتگاه همچون یک تپه شنی و الوارهای چوبی جمع شده در یک جا است. البته داخل اتاق های لوکس این هتل، بهترین سازه های چوبی و پارچه های شیلیایی، حس صمیمی و گرمی به فضا می بخشند.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013
بهترین اسپا

Les Bains de Léa Nuxe - برودو، فرانسه

طراحی شده توسط جکوز گارسیا

هنگام تماشای شهر بوردو در فرانسه از بالای طبقه سوم هتل بزرگ، Les Bains de Léa مکانی دنج و آرام است که در منظره پیش رو دیده می شود و شامل استخر، حمام ترکی، سونا و اتاق ماساژ است. همه آنها از سنگ ها، موزاییک و مرمرهای قرمز و توسی و مخمل ها و ابریشم های زیبا پوشیده شده اند. در همه دیوارها می توان بازآفرینی نقاشی های بوتیچلی (نقاش ایتالیایی) و تیتان و همچنین، ورقه های طلا را دید. تراس ساخته شده در پشت بام با باغ سرسبز، کاناپه های نرم و راحت و جکوزی خیمه مانند از دیگر مشخصه های بسیار زیبا و چشم گیر این اسپای تجملاتی و لوکس است.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین وسیله حمل و نقل

اتوبوس های لندن - لندن

طراحی شده توسط توماس هارتهرویک

اتوبوس های قرمز دوطبقه شهر لندن نماد ملی و سمبول شهر لندن هستند. البته اتوبوس های اصلی که به دهه های ۵۰ و ۶۰ میلادی بر می گردند به بازسازی و نوسازی نیاز داشتند. اتوبوس های دیزل- هیبریدی امروزی تحت کنترل شهردار لندن هستند و همچنان ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده اند. این اتوبوس ها، سه در ورودی، دو پله و یک سکوی باز دارد. در داخل آن، نورپردازی، رنگ ها و مواد سازنده بسیار ساده در کنار هم قرار گرفته و نمای زیبایی ساخته اند.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین هتل کمتر از یکصد اتاق

هتل وایث - بروکلین، نیویورک

طراحی شده توسط اندرو تارلو، پیتر لارنس و جد والنتاس

تبدیل یک ساختمان مربوط به سال ۱۹۰۱ میلادی به هتل صنعتی و شیک، تعریفی است که می توان از هتل Wythe در بروکلین داشت. این هتل نماد بروکلین جدید و زیبایی های هنرمندانه است. این هتل با دقت و ظرافت کاملی، آجرکاری ساختمان، ستون های آهنی، پنجره های طرح اتاق های زیرشیروانی را حفظ کرده است و تیرچه های چوب کاج درخشش تاریخی به آن بخشیده اند. مبلمان و تزئینات داخلی بسیار لوکس، وسایل چوبی سنتی و طرح های گرافیکی و آثار هنری زیبا مسایلی هستند که این هتل را در فهرست بهترین ها قرار داده است.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین فروشگاه

Sweet Alchemy استلیوس پارلیاروس، آتن

طراحی شده توسط استلیوس کوئیس

فروشگاه نان و شیرینی Sweet Alchemy (کیمیاگری شیرین) در آتن، فضایی رمز آلود و بسیار جالب توجه دارد. در این فروشگاه، همه شیرینی های خوشمزه در قفسه های شیشه ای در فضایی به معرض نمایش و فروش گذاشته شده اند که انسان را یاد فروشگاه وسایل جادوگری می اندازد. شیشه ها، بطری ها، قوطی ها و سینی شیرینی ها، مربا، شکلات و نان همه فضا را پر کرده اند که به طور چشمگیری از بالا نوزپردازی شده اند. نور زیاد خورشید به طور ماهرانه ای بالای شبکه ها و طبقه های فلزی فروشگاه منکسر و باعث درخشش سطوح بتنی و چوبی پرداخت نشده و شیرینی های خوشمزه می شود.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین فضای اجرا

مدرسه موسیقی لوویه - لوویه، فرانسه

طراحی شده توسط معماری اوپوس ۵

در سال ۱۶۰۰ میلادی روی خرابه ای زیبا یک صومعه ساخته شد. بعدها به زندان تبدیل شد و پس از آن نیز به مدرسه موسیقی و فضای اجرای زیبایی در مرکز شهر لوویه در ناحیه نورماندی تبدیل شد. این مدرسه در بالای رودخانه Epervier قرار دارد و هنوز آثار تاریخی این بنا حفظ و با جعبه شیشه ای ساده با نوارهای کرومی متحد شده است. این ساختمان جدید، درطول روز همه مناظر اطراف و آسمان را در خود منعکس می کند و در شب نیز به زیبایی می درخشد.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

بهترین هتل بیشتر از یکصد اتاق

هتل پالاس - توکیو

طراحی شده توسط تری مکگینیتی

هتل لوکس پالاس در توکیو در واقع در زمین هتل پالاس قدیمی که در سال ۱۹۶۱ میلادی وجود داشته، ساخته شده است. این هتل در مرکز شهر و در همسایگی کاخ امپراطوری واقع شده است. عظمت و زیبایی خاموشی در مرمرها، پرداخت های آبنوسی و کفپوش های سبز تیره وجود دارد و طراحی های لابی و رستوران ها بسیار خیره کننده و زیبا هستند. همه اتاق ها منظره باغ های سرسبز و فوق العاده عمارت امپراطوری را دارند. چشم انداز طبیعت، درختان، سنگ ها، چمن و آب مرکز توجه طراحی این هتل هستند.


خوشگل ترین مکان های گردشگری 2013

مقام دوم بهترین هتل بیشتر از یکصد اتاق

هتل کنسرواتواریوم

طراحی شده توسط پییرو لیسونی

این هتل طراحی شده توسط پییرو لیسونی، ساختمان هنرستان عالی موسیقی سوئیلینک سابق مربوط به قرن ۱۹ میلادی در آمستردام را اشغال کرده است. خطوط بی تزئین، طراحی داخلی ساده و دیوارهای شیشه ای از زمین تا سقف، معماری نئوگوتیک ساختمان این هتل را به طرح کلاسیک معاصر تبدیل کرده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم سراوانی

      من رفتم اینا رو ولی واقعیت چیز دیگری فکری نکنم اینا بهترین باشن مثلا هتل راجستان هند بهتره

    • احسان پ

      باریکلا به مریم خانم که همه جا رفتی بابا ما را هم با خودت ببر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج