جاباما
۴۶۸۸۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دکوراسیون آشپزخانه بلیک لایولی، ستاره هالیوود

بلیک لایولی که آشپز قابلی است کار دکوراسیون خود را با آشپزخانه آغاز کرده است و رئیس برند La Cornue یعنی زاویر دوپوی را به لوکیشن سریال Gossip Girl دعوت کرده تا در مورد این پروژه با او صحبت کند.

دکوراسیون آشپزخانه بلیک لایولی، ستاره هالیوود

برترین ها: بلیک لایولی با درخشش در سریال Gossip Girl و بازی در فیلم The Town که تحسین منتقدین را برانگیخت، دل بینندگان سینما و تلویزیون را برده است. انتخاب لباس او باعث شده که همیشه در لیست خوشپوش ترین ها باشد و عنوان چهره برند کیف دستی های شانل را کسب کند. حالا که او در بدفورد نیویورک یک خانه خریده است، می خواهد شخصیت و سبک خود را به دنیای دکوراسیون هم بیاورد.

او که آشپز قابلی است کار دکوراسیون خود را با آشپزخانه آغاز کرده است و رئیس برند La Cornue یعنی زاویر دوپوی را به لوکیشن سریال Gossip Girl دعوت کرده تا در مورد این پروژه با او صحبت کند. دوپوی که پدربزرگش ۱۰۰ پیش این شرکت را تأسیس کرده، می گوید: «بلیک دقیقاً می داند که چه می خواهد.» از آنجائیکه اجاق های لا کورنو تولید عمده ندارند، لایولی طراحی اجاقش را خودش به عهده گرفته و رنگ و فلز و اندازه و کارکرد آن را خودش انتخاب می کند.

دکوراسیون آشپزخانه بلیک لایولی، ستاره هالیوود

دوپوی در مورد لایولی می گوید: « او در آشپزی کاملاً سررشته دارد.» آشپزی لایولی توسط همبازی های قبلی و همسایه اش در بدفورد، یعنی مارتا استوارت تحسین شده و در رسانه ها پخش شده است.

ما با لایولی در مورد نقشه هایش برای منزل جدید صحبت کردیم:

- خانه جدید مبارک باشد. چه چیزی در انتخاب منزل به تو الهام داد؟

لایولی: متشکرم. محل آن عالی است و ما عاشق آشپزخانه اش شدیم. واقعاً یک جای خانوادگی است.

- تو با سبک شخصی ات شناخته می شوی - آیا این موضوع بر دکوراسیون منزلت تأثیر دارد؟

لایولی: طراحی، چه در مورد لباست باشد چه در مورد منزلت در واقع یک چیز است. طراحی یعنی ترکیب رنگ های مختلف، بافت های مختلف و طرح های غیرمنتظره، چیزهایی که معمولاً کنار هم نمی گذاری. به همین دلیل است که من همیشه دنبال چیزهایی هستم که هرجایی وجود ندارد، چیزهایی که شیک هستند. من دنبال چیزهایی هستم که چیزی برای گفتن داشته باشند.

- آیا قوانینی برای دکوراسیون داری؟

لایولی: نه. باید با غریزه ات عمل کنی. اگر امتحانش نکنی، بالاخره بعداً باید این کار را بکنی و بعداً باید دوبرابر پول بدهی! چیزهایی هستند که باید آنها را امتحان کنم. و درست است که گاهی نتیجه نمی دهند، ولی معتقدم باید کارهایی را انجام دهم که مرا خوشحال می کنند.

- آشپزخانه ات چه شکلی خواهد بود؟

لایولی: از آنجائیکه آشپزخانه ام مهمترین بخش خانه ام است، می خواهم که خلاقانه و بدیع باشد، نه فقط از لحاظ زیبایی ظاهری، بلکه از لحاظ ابزارهایی که برای آشپزی استفاده می کنم. وقتی در جنوب فرانسه مدرسه می رفتم درباره لا کورنو شنیده بودم. در جاده سفر می کردم و در ترافیک گیر کرده بودم، همینطور که در ماشین نشسته بودم، سمت چپم را نگاه کردم، و اجاق هایی را دیدم که در تمام عمرم به زیبایی آنها اجاقی ندیده بودم. ماشینم را همانجا گذاشتم و به سمت ویترین آن فروشگاه رفتم. همه داشتند پشت ماشینم بوق می زدند. از ویترین فروشگاه یک عکس گرفتم و پیش خودم گفتم: "یک روز از این اجاق ها می خرم!"

وقتی به خانه رسیدم، در مورد آن تحقیق کردم. گویا همه در مورد لا کورنو شنیده بودند و این کشف من نبوده است. داستان پشت این شرکت و کیفیت آن باعث شد که بخواهم بخشی از آن باشم. این اجاق ها عمری هستند، چیزهایی هستند که می توانید برای نوه هایتان بگذارید.

- تو رنگ آبی اقیانوس را برای اجاقت انتخاب کردی. چرا؟

لایولی: این انتخاب سخت ترین انتخاب من بود. رنگ های زیبای زیادی وجود داشت. این اجاق قرار است وسیله اصلی آشپزخانه ام باشد، بنابراین من دنبال چیزی جسورانه و عمری بودم. دوست داشتم بتوانم وسایل دیگر آشپزخانه را عوض کنم، ولی اجاق همانطور که هست بماند. اول به رنگ بنفش یا سرخ تیره فکر می کردم، ولی آبی رنگی جسورانه و در عین حال باوقار است. حتی می توان فلزهای مختلفی را ترکیب کرد، همه را استیل یا مسی یا برنجی انتخاب کرد. تجربه جالب و سرگرم کننده ای است - هنوز در حال تصمیم گیری در مورد ترکیب آن هستم. نمی توانم به شما بگویم که چند ساعت در اینترنت صرف جستجو کرده ام!

- در خانه چه کسی بیشتر از اجاق استفاده می کند؟

لایولی: من. ولی باید با مامانم سر آن دعوا کنم. او آشپز قابلی است. ما خانواده بزرگی داریم و خیلی به هم نزدیک هستیم. برادرهایم در درست کردن کیک پای استادند و دخترها هم چیزهای شیرین درست می کنند.

- آیا دستور پخت محبوبی برای خودت داری؟

لایولی: هیچوقت از روی دستور پخت ها غذا درست نمی کنم. بدترین شرایط زمانی پیش می آید که غذایم خیلی خوب از آب درمی آید، ولی یادم نمی آید که چطور دوباره به همان خوشمزگی آن را بپزم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجيد

      اصلا معلوم نيس لباس روتوش شده
      نميتونيد، مجبوريد عكس بزاريد ؟

      پاسخ ها

      • zahra

        اقا شما به لباسش چیکار داری متن رو بخون اشپزخونه رو ببین ای بابا

      • رهام

        متاسفم برات...حداقل نظر مسخرتو تو دلت نگه دار.....آبروی هرچی مرده بردی.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج