۵۱۷۰
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دكوراسيون و امنیت كودك

شما مي‌توانيد با ادغام سبك‌ها و ايده‌ها با توجه به نيازهاي خانواده، محيطي كاربردي و ايمن براي تك تك اعضاي خانواده تدارك ببينيد تا تمام اعضا بتوانند در رفاه كامل از زندگي لذت ببرند.

دكوراسيون و امنیت كودك

دكوراسيون و امنیت كودك

شما مي‌توانيد با ادغام سبك‌ها و ايده‌ها با توجه به نيازهاي خانواده، محيطي كاربردي و ايمن براي تك تك اعضاي خانواده تدارك ببينيد تا تمام اعضا بتوانند در رفاه كامل از زندگي لذت ببرند. در اين مطلب شما را با چندي از مهم‌ترين اين ايده‌ها آشنا مي‌كنيم تا با كمك آنها بتوانيد چنين محيطي را براي خود و خانواده‌تان مهيا سازيد. تاكيد و تمركز اصلي ما در اين مطلب بر روي دكوراسيون مناسب براي خانه‌هايي است كه در آن كودكان كوچك حضور دارند. هرگز در طراحي و اجراي دكوراسيون خانه خود به دليل وجود كودكان احساس نااميدي و محدوديت نكنيد. با مد نظر قرار دادن اين نكته‌ها مي‌توانيد دكوراسيوني زيبا و ايمن براي كودكان خود در نظر بگيريد.

· نصب طبقه‌ها و قفسه‌ها بر ديوار اتاق‌ها مي‌تواند كمك كند تا دسترسي به وسايلي كه روي آنها قرار مي‌گيرد براي كودكان غيرممكن باشد و بتوانيد با خيال راحت وسايل دكوري و كاربردي را روي آنها قرار دهيد.

· استفاده از لباس‌هاي مبل قابل شست‌وشو كه در رنگ‌ها و طرح‌هاي متنوعي در بازار هست، سبب مي‌شود كه ديگر نگران لك شدن پارچه‌هاي رومبلي توسط كودك نباشيد و او را مدام از دست زدن به مبل منع نكنيد.

· سبدهاي حصيري در‌ دار، بسيار زيبا هستند و مي‌توانيد مقدار زيادي از وسايل كوچك و بزرگ را در آن قرار داده و از تيررس چشم كودك پنهان سازيد.

· فرش‌هاي دستبافت و گران‌قيمت خود را از زمين جمع كنيد و كنار بگذاريد و موقتا از قاليچه‌هاي سيسال استفاده كنيد؛ زيرا هم زيبا هستند و هم ارزان قيمت و مي‌توانيد در صورت كثيف شدن به راحتي‌ آن را بشوييد و نگران ريختن غذا و نوشيدني توسط كودك روي آن نباشيد.

دكوراسيون و امنیت كودك

بايدها و نبايدهاي مهم:

  • هميشه بايد از شاخه گل‌هاي زيبا و تازه در گلداني زيبا در دكوراسيون خانه استفاده كنيد تا به فضاي خانه طراوت ببخشيد؛ اما آن‌ها را روي ميز پذيرايي و ميزهاي عسلي كوتاه و قابل دسترس براي كودكان قرار ندهيد.
  • ديوارهاي خانه را با رنگ‌هاي روغني رنگ‌آميزي كنيد. رنگ‌هاي پلاستيك به سادگي پاك نمي‌شوند و چرك و رنگ و خط خطي‌هاي‌ كودكان‌تان روي آنها باقي مي‌ماند. اگر مي‌خواهيد كودك‌تان با خيالی آسوده روي ديوارهاي اتاقش نقاشي كند. از كاغذهاي بزرگ استفاده كنيد و روي ديوارها را با آن بپوشانيد.
  • با اين كار مي‌توانيد پس از چندي كاغذها را به آساني تعويض كنيد و هم با نگه‌داشتن بخشي از نقاشي‌هاي كودكتان در سال‌هاي گوناگون، آلبومي زيبا از كارهاي هنري او به يادگار نگه‌داريد.
  • اگر كودك نوپايي در خانه داريد، حتما مراقب پريزهاي برق باشيد و روي آنها را با سرپوش‌هاي مخصوص بپوشانيد.
  • خانه خود را ضد كودك دكوراسيون نكنيد! براي خانه، دكوراسيوني سازگار با كودك و ايمن براي او در نظر بگيريد. در اين صورت كودك ياد مي‌گيرد كه به محيط اطرافش احترام بگذارد و برايش ارزش قائل شود.
  • به فرزند خود حريم و فاصله موجود ميان فضاي مخصوص بزرگسالان و فضاي متعلق به خودش را بياموزيد و به او ياد دهيد كه نبايد از حريم خود خارج و وارد حريم بزرگسالان شود. هم‌چنين انتظار نداشته باشيد كه او اين موضوع را خيلي زود بياموزد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • zahra

      it,veri nice and good

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج