۵۳۲۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

برترین مدیر سال ۲۰۱۱ معرفی شد

مجله Chief Executive ،" آلان مولالی " مدیر عامل فورد را به عنوان مدیر برتر سال ۲۰۱۱ برگزید. علت انتخاب مولالی ،موفقیت درخشان او در سال گذشته پس از پنج سال کار برای بازگشت فورد به جایگاه برتر قبلی است.


برترین مدیر سال 2011 معرفی شد

مجله Chief Executive ،" آلان مولالی " مدیر عامل فورد را به عنوان مدیر برتر سال 2011 برگزید.

به نقل از سایت www.brandchannel.com، علت انتخاب مولالی ،موفقیت درخشان او در سال گذشته پس از پنج سال کار برای بازگشت فورد به جایگاه برتر قبلی، عمل به تعهد ها از پرداخت دیون گرفته تا تولید محصولات جدید و همچنین احتمال پشت پا زدن به پیشنهاد های دولت فدرال مبنی بر رهایی به قید کفالت است که قبلا از سوی جنرال موتورز و کرایسلر پذیرفته شده بود.

" جیمز ترولی "، یکی از اعضای کمیته انتخاب مجله Chief Executive در این رابطه می گوید: " موفقیت مولالی در مقابله با مشکلات باور نکردنی است. او به مصلحت کشور خود فکر کرده و در عین حال به منافع شرکت و همچنین صنعت اتومبیل سازی می اندیشد. "

بازگشت فورد به جایگاه برتر قبلی به علت استعداد ها، مدیریت و شهامت او است. مولالی در سال ۲۰۰۶ هنگام انتقال از بوئینگ به فورد تخصصی در حوزه خودرو نداشت، اما از اصول ساخت، مدیریت و ریاست آگاه بود. این دقیقا همان چیزی بود که فورد به آن نیاز داشت. در طول مسیر، شرکت زمینه تولید گسترده یک سری محصولات جدید در سرتاسر کشور، بازسازی برند فورد وافزایش سهام در بازار را به وجود آورد، این در حالی بود که لینکلن هنوز یک کار در حال پیشرفت را پیش رو داشت.

اما مولالی همچنان در مسیر تکیه بر توانایی خود بسیار باهوش است. فورد هفته قبل زمانی ضربه خورد که J.D. Power & Co.، یک وب سایت داده های مشتری، انگشت اتهام را به سوی این برند به عنوان بزرگ ترین مقصر در میان خودرو سازان بزرگ درباره کیفیت پایین اتومبیل ها در بازار آمریکا نشانه رفت و از احتمال سرعت بسیار بالای فورد در توسعه محصولات و سیستم های جدید تحت اتصال با سیستم ارتباطی این شرکت به نام Sync و برند های زیر مجموعه فورد در تولید موتور EcoBoost سخن گفت.

جدا از تلاش مولالی برای مقابله با این چالش به طور معین، آن چه که او پنج سال قبل با آن رو به رو شد موقعیت سخت تری نسبت به اکنون بود.

منبع : ام بی ای نیوز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج