اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۶۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

وقتی منقل داریم، چی بپزيم؟

نمی‌شود كه هر بار مي‌روید پیك‌نیك و گردش جوجه كباب درست كنید. خسته مي‌شوید و بعد از مدتی دیگر حاضر نخواهید شد حتی لب به جوجه كباب بزنید.

وقتی منقل داریم، چی بپزيم؟

وقتی منقل داریم، چی بپزيم؟

نمی‌شود كه هر بار مي‌روید پیك‌نیك و گردش جوجه كباب درست كنید. خسته مي‌شوید و بعد از مدتی دیگر حاضر نخواهید شد حتی لب به جوجه كباب بزنید. به جای اینكه هر بار دم دست‌ترین راه را انتخاب كنید، مي‌توانید یك لیست از چیزهای دیگری كه كباب مي‌شوند داشته باشید تا قبل از پیك‌نیك بتوانید از بین آن‌ها انتخاب كنید.

ذرت: برای درست كردن یك بلال خوشمزه علاوه بر منقل و زغال، باید یك سطل آب و مقداری نمك همراه داشته باشید و بلال را بعد از پخت در آب و نمك بگذارید.

كوكتل: به همراه نان برای ناهار مناسب است. كوكتل‌ها را به آرامی به سیخ بكشید تا تكه‌تكه نشوند و روی حرارت بگذارید. یادتان باشد آن‌ها را باد نزنید چون خیلی زود روی آن‌ها مي‌سوزد و درون‌شان خام مي‌ماند. بهتر است خیارشور و گوجه همراه داشته باشید.

چنجه: تكه‌های گوشت گوسفند كباب گران است اما بسیار خوشمزه است. می‌توانید آن را با پیاز، ماست و رب انار مزه‌دار كنید. اگر حوصله دارید مي‌توانید كباب كوبیده هم درست كنید‌ اما دردسر زیاد دارد.

بادنجان و سیب‌زمینی: به‌خصوص در تابستان كباب كردن بادنجان و خوردن آن به همراه ماست خیلی لذت‌بخش است. سیب‌زمینی را هم مي‌توانید كنار غذای اصلی میل كنید. برای این كباب‌ها نیاز به مقداری ورقه آلومینیومی دارید كه سیب زمینی و بادنجان را در آن بپیچید و لای زغال‌ها بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج