۶۰۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

ممکن است تصور کنید، آینه ها صرفا یک استفاده معمولی دارند و آن هم تماشای تصویر خود در آن است. اما اگر هنرمند باشید، می دانید روش های بسیار متنوعی در استفاده از آینه وجود دارد. آینه ها معمولا به مکانی که در آن هستند، جلوه می دهند و در این مطلب یاد می گیرید که با چند روش استفاده ساده از آینه، فضای کوچک اتاق تان را بزرگ جلوه دهید.

وب سایت زندگی آنلاین: ممکن است تصور کنید، آینه ها صرفا یک استفاده معمولی دارند و آن هم تماشای تصویر خود در آن است. اما اگر هنرمند باشید، می دانید روش های بسیار متنوعی در استفاده از آینه وجود دارد. آینه ها معمولا به مکانی که در آن هستند، جلوه می دهند و در این مطلب یاد می گیرید که با چند روش استفاده ساده از آینه، فضای کوچک اتاق تان را بزرگ جلوه دهید.

۱- آینه های هم رنگ روی دیوار
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

خرید آینه های بزرگ معمولا گران تمام می شود و مقرون به صرفه نیست. می توانید از چند آینه کوچک استفاده کنید و قاب های آنها را به یک رنگ واحد درآورید و روی دیوار با سلیقه کنار هم بچینید. این کار باعث می شود، اتاق تان به نظر بزرگتر آید.

2- آینه ای پشت اجاق گاز
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

معمولا پشت اجاق گاز، دیوار نسبتا تیره ای قرار دارد. نصب آینه پشت اجاق گاز، موجب انتشار نور بیشتر در محیط آشپزخانه می شود وعلاوه بر اینکه راحت تر غذای در حال آماده شدن را می بینید، آشپزخانه جلوه بهتری پیدا می کند. البته مشکلی که در اینجا وجود دارد، چرب و کثیف شدن آینه است. اما بزرگ نشان دادن آشپزخانه، ارزش تمیز کردن هر روز آینه را دارد.



۳- قرار دادن آینه های باریک و قدی
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

قرار دادن آینه های قدی و در عین حال باریک کنار دیوار، باعث می شود، فضای کوچک اتاق، به سرعت بزرگ به نظر آید.

4- آینه های روی کابینت
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

با توجه به اندازه کابینت های موجود در آشپزخانه تان، چند آینه مربعی یا مستطیل شکل در نظر بگیرید و با چسب، آنها را به روی درهای کابینت ها بچسبانید. بدین ترتیب با انعکاص تصویر فضای اطراف، آشپزخانه بزرگتر به نظر می رسد.


5- اتاق ناهار خوری
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

یکی از جالب ترین مکان هایی که می توان در آن آینه گذاشت، اتاق غذاخوری و کنار میز غذاخوری، درست مانند بیشتر رستوران های جهان، است. این کار باعث می شود که نور ملایم تری به فضا تابیده شود و در عین حال روشنایی لازم وجود داشته باشد. بدین ترتیب فضایی که در آن نشسته اید، بزرگتر از معمول به نظر خواهد رسید.

۶- پنجره های کاذب
چگونه فضای کوچک را بزرگتر جلوه دهيم؟

اگر اتاق تان علاوه بر کوچک بودن، پنجره هم ندارد، با استفاده از آینه های کوچک و یک شکل مانند کاشی، روی دیوار پنجره ای کاذب نصب کنید. با این روش، احساس می کنید، اتاق تان پنجره دارد و در عین حال بزرگتر به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مينو

      پنجره كاذب عالي بود :)

    • بدون نام

      اخه اینه پشت اجاق گاز؟ هر روز نه هر دقیقه باید پاک بشه, اینه در محل غذا خوردن به ادم استرس میده این کاملا ثابت شدست, رستورانا از اینه استفاده میکنن تا ادما زیاد نمونن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج