۶۳۷۱۰۳
۷ نظر
۵۰۷۳
۷ نظر
۵۰۷۳
پ

منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

اینجا در حاشیه آرام و بی همهمه شهر، زوجی زندگی می‌کنند که از ازدواجشان چندی بیش نگذشته است. ستاره و سامان قصه ما خانه‌ای ساخته‌اند که مانند خودشان لطیف و پر از ذوق و هنر است. در ادامه، شما را نیز به دیدن و شنیدن قصه این زوج دوست‌داشتنی دعوت می‌کنم...

مجله منزل - فاطمه افشاریان: اینجا در حاشیه آرام و بی همهمه شهر، زوجی زندگی می‌کنند که از ازدواجشان چندی بیش نگذشته است. ستاره و سامان قصه ما خانه‌ای ساخته‌اند که مانند خودشان لطیف و پر از ذوق و هنر است. از نگاه من دکوراسیون منزل آنها حاوی پختگی و اصالتی است که چندان به زوج‌های جوان امروزی و خانه‌های پرزرق‌وبرق عروسکی‌شان نمی‌خورد، اما وقتی چند ساعتی را در کنار ستاره و سامان عزیز گذراندم این اصالت و زیبایی را به‌وضوح در رفتار و شخصیت آنها نیز دیدم. در ادامه، شما را نیز به دیدن و شنیدن قصه این زوج دوست‌داشتنی دعوت می‌کنم...
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

تور خانه گردی در یک نگاه
  • تعداد افراد ساکن: 2 نفر
  • شغل خانم خانه: حسابدار/ شغل آقای خانه: فعال درزمینه صنعتی
  • موقعیت: تهران، چیتگر
  • متراژ فضا: 130 مترمربع
  • سال ساخت: 1390
  • ملک: شخصی
  • تعداد اتاق‌خواب: 3 عدد
  • تعداد سرویس: 2 عدد
  • سبک دکوراسیون: تلفیقی از مدرن و سنتی ایرانی
  • رنگ‌های غالب: سبز و زرشکی
  • ویژگی برجسته طراحی: فضای سنتی ایرانی
  • طراح: ستاره و سامان
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

چرا سنتی ایرانی؟

وقتی از ستاره درباره دلیل انتخاب سبک سنتی و مبلمان با طرح گره چینی‌های ایرانی پرسیدم، او از علاقه‌اش به خانه‌های قدیمی ایرانی و معماری آنها گفت. «من همیشه عاشق خانه‌های ایرانی بودم و دوست داشتم خانه خودم را نیز با همان حال و هوا ایجاد کنم، خوشبختانه سامان هم با من هم‌نظر بود و درنهایت خانه ما به این شکل درآمد».
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

همه جای خانه را دوست داریم!

از ستاره که درباره فضای موردعلاقه‌اش در خانه پرسیدم، تقریباً همه بخش‌های خانه را نام برد. او حتی دلش نمی‌آمد یک گوشه خانه را بر دیگری ترجیح دهد؛ مبل کنار پنجره، اتاق‌خواب، آشپزخانه، اتاقی که گلدان‌های کوچک و بزرگ در آن به چشم می‌خورد و... . با این پاسخ به‌راحتی می‌شد فهمید که ستاره و سامان تک‌تک فضاها را با عشق و علاقه چیده‌اند.
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

مبلمان خانه را سفارشی ساخته‌ایم!

بیشتر مبلمان منزل ستاره و سامان توسط برند آل یاسین ساخته شده است. این مبلمان شامل نیم ست چوبی کنار پنجره، ست میز ناهارخوری، سرویس خواب، میز توالت و آیینه قدی ورودی با طرح گره چینی و هم‌چنین میز جلومبلی با طرح کاشی‌کاری ایرانی در وسط آن و میز تلویزیون است که هزینه مجموع آنها حدود 22 میلیون تومان شد.
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

تابلوهای زیبایی روی دیوار سالن به چشمم خورد که هنر خانم خانه بود. این تابلوها که نمایشگر طرح‌های «ماندالا» بودند، به زیبایی تمام با سبک خانه هم‌صدا شده بودند. خوب است بدانید ماندالا (به معنی دایره در سانسکریت) جدولی است هندسی مورداستفاده در ادیان بودا و هندو که به‌عنوان نمادی برای جهان هستی به کار می‌رود.
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

از تجربه ستاره و سامان درس بگیریم!

ستاره و سامان در میان حرف‌های خود به این نکته اشاره کردند که وقتی می‌خواهید مبلمانی با طرح و مدل موردعلاقه خود داشته باشید و به‌قول‌معروف سفارشی ساز باشد، باید به زمان، توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ چون این‌گونه سفارش‌ها معمولا زود آماده نمی‌شوند و ممکن است بنا به سختی کار و شرایط سازنده نسبت به نمونه‌های آماده، زمان بیشتری را بطلبند تا به دست شما برسند.
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

وقتی مرد خانه عاشق گل و گیاه است!

ستاره می‌گوید: «سامان از زمانی که مجرد بود به جمع‌آوری گل و گیاه علاقه زیادی داشت و این علاقه خود را به خانه مشترکمان نیز آورده است، البته من هم عاشق این سبزهای دوست‌داشتنی هستم، اما سامان در نگهداری از آنها خبره‌تر است». در گوشه‌کنار پنجره سالن سه گلدان زیبا با طناب‌های کنفی به زیبایی از سقف آویزان شده‌اند که این نیز از ابتکارهای سامان در آرایش گلدان‌ها است.
منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران

روزی که در کنار این زوج مهربان گذراندم، یکی از روزهایی است که حتما در دفتر خاطرات ذهنم ماندگار خواهد شد. این زوج دوست‌داشتنی، سادگی، یک رنگی، اصالت، صبر، متانت و لذت کنار هم بودن را نه‌تنها در رفتار خود، بلکه در هر گوشه خانه‌شان، تمام و کمال معنا بخشیده بودند و به من درس‌هایی فراتر از دغدغه‌های خانه و طراحی و چیدمان آن دادند.

برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

منزلگاه عاشقانه‌های زوجی در چیتگر تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نگار

      من هم عاشق فضاهای بکر و اصیل ایرانی هستم.
      آرامش خاصی از این فضاها ساتع میشه.

    • بدون نام

      فکر میکنم همگی عاشق این فضا و ترکیب هستیم،اما هزینه ی خیلی زیادی دارد،مثلا همین مبلمان های شیک خانه ی این زوج.

    • بدون نام

      قشنگ بود،،،خوشبخت بشین

    • مرجان خانوم

      انشاالله خوشبختی همراه تک تک لحظه های زندگیشون باشه

    • ریحانه

      عالی بود ممنون خیلی دلنشین بود

    • رویا

      بابا شماها مگه خونه و دکوراسیون ندیدین؟!این چی بود؟۱۳۰ متر خونه رو گند زدن.تحت تاثیر تیتر مقاله قرار گرفتید همتون.۴تا عکسم که بیشتر نبود.نه به اینکه یه موقع ۴۰ تا عکس از یه خونه ۳۰ متری میذارید نه به الان که ۴ تا عکس از یه خونه ۱۳۰ متری میذارید.والا من که با ۴تا عکس چیزی از دکوراسیون خاص! این خونه دستگیرم نشد

    • بدون نام

      خیلی خوشم اومد مخصوصا از اینه و جایی که براش انتخاب کرده بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج