۶۷۱۶۳۷
۵ نظر
۵۲۴۵
۵ نظر
۵۲۴۵
پ

سارا و علیرضا از منزل آرامشان می‌گویند

آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

خانه، فارغ از هر شکل، سبک و رنگی زمانی دوست‌داشتنی است و حس ناب و واقعی را به ما منتقل می‌کند که نشانی از صاحب‌خانه داشته و دور از هر رنگ ناخالصی فقط به رنگ صاحبانش باشد. این همان شرط دلنشین بودن یک خانه است. منزل خانواده دو نفره حسین پور ردی بود از سادگی و انرژی مثبت خودشان.

مجله منزل - زهرا سرشکی: خانه، فارغ از هر شکل، سبک و رنگی زمانی دوست‌داشتنی است و حس ناب و واقعی را به ما منتقل می‌کند که نشانی از صاحب‌خانه داشته و دور از هر رنگ ناخالصی فقط به رنگ صاحبانش باشد. این همان شرط دلنشین بودن یک خانه است. منزل خانواده دو نفره حسین پور ردی بود از سادگی و انرژی مثبت خودشان...
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

تور خانه گردی در یک نگاه
  • متراژ: 120 متر
  • تعداد خواب: 3 عدد
  • تعداد سرویس: 2 عدد
  • رنگ غالب: طوسی
  • تحصیلات آقا: دکترای اقتصاد
  • تحصیلات خانم: کارشناسی ارشد اقتصاد
  • مالکیت: شخصی
  • طراح: ایده‌های اولیه از خودشان و طراحی و اجرا توسط استودیو طراحی
  • هزینه کل دکوراسیون: 120میلیون تومان
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

خانه یعنی همدلی

وقتی به خانه وارد شدیم انگار از قبل فضاهای آن را می‌شناختیم. همه‌چیز به چشم، آشنا می‌آمد. هیچ‌چیز اضافی و پیچیده‌ای در خانه نبود، اما همین سادگی به طرز عجیبی به دل می‌نشست. دکوراسیون منزل انگار امضای خودشان بود؛ خانه آرام یک زوج آرام!
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

مهم‌ترین نقطه قوت این خانه همین بود که گويي همه وسایل درست در جای خودش قرار گرفته بود. آقای حسین پور درباره فضای کلی خانه‌شان دقیقاً به همین نکته اشاره کرد: «من و همسرم بیشتر از هر چیز به دنبال آرامش در زندگی هستیم. با توجه به اینکه در کلان‌شهر تهران زندگی می‌کنیم به‌طور طبیعی هرروز در بیرون از منزل با مشکلات روزمره مواجهیم؛ به همین دلیل هردومان معتقد هستیم که خانه باید مأمن آرامش باشد. برای طراحی دکوراسیون منزلمان این اولین و مهم‌ترین ایده‌مان بود. هر دو فضای شلوغ را دوست نداشتیم و به دنبال یک طراحی بدون هرگونه شلوغی و تشویش بودیم. همه وسایل به‌کاررفته در منزل ما کاربردی است؛ درواقع هیچ وسیله غیرقابل استفاده‌ای نداریم. حتی عناصري که برای دکور استفاده شده را به ساده‌ترین شکل انتخاب کردیم، البته سادگی‌اي که با فکر و ایده بوده است».
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

جایی که دوستش دارم!

نشیمن، مهم‌ترین بخش خانه است، جایی که سارا از آن به‌عنوان مکان موردعلاقه‌اش در منزل اسم می‌برد: «برای من همه فضاهای خانه جذاب و دوست‌داشتنی است، اما طبعاً بیشتر زمانم را در نشیمن می‌گذرانم. ما سعی کردیم در ترکیب رنگ نشیمن ظرافت‌هایی را رعایت کنیم؛ مثلاً باوجوداینکه رنگ غالب اینجا طوسی است، اما تک‌رنگ‌های به‌کاررفته، بودن در این مکان را برای من لذت‌بخش می‌کند».
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

آقای حسین پور، اما فضای خاصی را تفکیک نمی‌کند: «راستش را بخواهید انتخاب یک محیط خاص برای من سخت است؛ چون همه فضاها را دوست دارم و انرژی و حس مثبتي از آنها دریافت می‌کنم. هرجایی به یک نوعی برای من جذابیت دارد؛ مثلاً اتاق‌خواب در عین سادگی، کسالت‌بار نیست یا اتاق کار یکی از فضاهایی است که هیچ‌وقت برایم خسته‌کننده نبوده است. برعکس جذاب هم هست. نشیمن را هم اول به خاطر تضاد رنگی کنسول و دیوار و بعد به خاطر اشکال هندسی به‌کاررفته و تلفیق خطوط آرامش بخشش دوست دارم».
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

برای تغییر دکور عجله نکنید!

برای تغییر دکوراسیون منزلمان فرصت زیادی داشتیم؛ به همین دلیل همه تغییرات را با حوصله انجام دادیم. کلیت ایده برای خودمان و بیشتر خانم خانه بود. درباره رنگ و طرح با هم مشورت کردیم و بعد کار را به گروه طراحی سپردیم تا به اجرا دربیاید. نتیجه کار کاملاً مطابق با ذهنیتمان بود. به نظرم مهم‌ترین چیزی که باعث می‌شود نتیجه کار دکوراسیون رضایت‌بخش باشد، مشورت و استفاده مناسب و درست از رنگ‌ها و عناصر است. تقریباً تمامی وسایل منزل ما ایده خودمان بود که ساختیم. برای خرید وسایل بزرگ ترجیح دادیم به‌جای چرخیدن در بازار، ایده‌مان را به سازنده معتمد بسپاریم و حالا بسیار خوشحالیم که این کار را کردیم. حدوداً از مرحله شروع تا کارهای نهایی تغییر دکوراسیون چهار ماه زمان برد.
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

قلب خانه به سپیدی برف

یکی از فضاهایی که بار زیادی از زیبایی منزل آقا و سارا را به دوش می‌کشد آشپزخانه است، همان فضایی که معروف به قلب خانه است و در منزل این زوج می‌توان آن را کاملاً لمس کرد. شاید بدون اینکه از این آشپزخانه ذهنیتی داشته باشیم تصور کنیم که سفید یکدست، تکراری و کسل‌کننده است، اما وقتی پا به آشپزخانه این منزل گذاشتیم، چیزی جز انرژی از فضا دریافت نکردیم.
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!
سارا درباره فضای آشپزخانه می‌گوید: «سفیدی اینجا برایم هیچ‌وقت خسته‌کننده نشده است. خودم اصرار داشتم که از بیرون هیچ وسیله اضافی روی کابینت‌ها و فضای آشپزخانه دیده نشود. ترکیب وسایل سیلور و سفید هم به خاطر هماهنگی دکور آشپزخانه با فضای کلی منزل بود».
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!

بدون رنگ هرگز!

هرچقدر رنگ غالب یک فضا یکدست و مناسب باشد، اما وجود رنگ‌های پراکنده است که جذابیت یک محیط را بالاتر می‌برد. منزل سارا و علیرضا با رنگ‌های پراکنده، آذین‌بندی شده است تا یکنواختی فضا را از بین ببرد. مهم‌ترین بخش این رنگ‌ها تابلوهای نقاشی است که روی دیوارها بهره گرفته‌شده و رنگ‌های گرم استفاده‌شده در آن باعث می‌شود دکوراسیون منزل آنها شکل زیباتری به خود بگیرد. از جذابیت‌های دیگر خانه سارا و علیرضا استفاده از عناصر دکوری ایرانی در بعضی گوشه‌های منزلشان است.
آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!
برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

آرامش، میهمان همیشگی خانه ماست!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شیکه ولی به نظر بیشتر سلیقه آقا بوده

    • بدون نام

      بسیار زیبا

    • بدون نام

      خوب بود قشنگ بود
      ولی به همون اندازه که در دکوراسیون آشپزخونه و سالن دقت و سلیقه به کار رفته بود اما انگار دکوراسیون اتاقها سمبَل شده بودن.

    • بدون نام

      خیلی سرد و بی روح و یکنواخته. همه چی توسی و خنثی. تو خونه باید زندگی جریان داشته باشه.

    • مریم ع

      خیلی زیبا وشیک بود .وسایل منزل هم خیلی مدرن و باسلیقه و درعین حال راحت و کاربردی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج