اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۳۲۶
۲۹ نظر
۵۶۸۴
۲۹ نظر
۵۶۸۴
پ

فیلم های مستهجن چرا جذاب می‌شوند؟

برخی از افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به چگونگی ارضای درست، از شیوه هایی استفاده می کنند که می تواند زمینه ساز مشکلات بیشتر شود. در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از دلایل گرایش و استفاده هرزه نگاری آشنا کنیم.

فیلم های مستهجن چرا جذاب می‌شوند؟

مجله سپیده دانایی: غریزه جنسی یکی از مهمترین غرایز انسان است. بی شک یکی از مهمترین دلایل ازدواج نیز ارضای این غریزه بر مبنای وابستگی عاطفی و در قالب یک رابطه تعریف شده است اما برخی از افراد به دلیل ناآگاهی نسبت به چگونگی ارضای درست، از شیوه هایی استفاده می کنند که خود می تواند زمینه ساز مشکلات بیشتر شود.

در این مقاله قصد داریم شما را با برخی از دلایل گرایش و استفاده هرزه نگاری آشنا کنیم.

«لاسر»، محققی که در این زمینه به پژوهش هایی دست یافته، معتقد است علل شیوع و دلایل گرایش به هرزه نگاری به خصوص از نوع اینترنتی به سه مشخصه برمی گردد: قابلیت دسترسی آسان، استطاعت مالی برای همگان جهت استفاده و ناشناس ماندن مصرف کننده آن اما غیر از این مطلب، دلایل دیگری نیز برای هرزه نگاری وجوددارد که برخی از آنها عبارتند از:

فیلم های مستهجن چرا جذاب می‌شوند؟

به حقیقت پیوستن رویاها

برخی از افراد، چون در زندگی واقعی نمی توانند به رویاهایی که عموما محتوای جنسی دارد دست پیدا کنند، سعی دارند با هرزه نگاری جای این کمبودها را پر کنند؛ زیرا تصویرسازی و خیال پردازی و جایگزین کردن خود به جای شخصیت های فیلم ها و داستان ها، تا حدودی آنان را ارضا می کند.

اجتناب از ایجاد رابطه با دیگران

افرادی که از مهارت های اجتماعی پایینی برخوردار هستند یا در زمینه روابط اجتماعی مشکلاتی دارند، ترجیح می دهند با استفاده از هرزه نگاری، بسیاری از نیازهای خود را بدون برقراری روابط انسانی برآورده کنند، به خصوص در هرزه نگاری اینترنتی این مورد مشهودتر است. هنگام هرزه نگاری فرد در عین گمنامی، می تواند به راحتی به خواسته های خود برسد.

خودارضایی

بهانه و دلیل بسیاری از افتراد مخصوصا جوانان مجرد برای هرزه نگاری، خودارضایی است زیرا با تماشای محصولات هرزه نگاری، فرد می تواند خوراک لازم برای خیالپردازی و رویاپردازی که برای خودارضایی می خواهد به دست آورد.

هیجان خواهی بالا

برخی تحقیقات بیانگر آن هستند که سطوح بالای هیجان خواهی با رفتارهای پرخطر جنسی و هرزه نگاری ارتباط دارد. در واقع افرادی که هیجان خواهی زیاد دارند، سعی می کنند از این طریق، روشی برای بالا بردن و کسب تجربه های هیجانی خود به کار گیرند.

روان رنجوری بالا

افراد روان رنجور افرادی هستند که دچار ناپایداری روانی هستند و در مقایسه با افراد عادی، سیستم عصبی خودکار تحریک پذیرتری دارند. در واقع فشار روانی بالا در این افراد می تواند زمینه ساز گرایش به هرزه نگاری باشد؛ به طوری که افراد مختلف نیز در برخورد با استرس های روزمره بیشتر مستعد استفاده از هرزه نگاری هستند. البته افراد روان رنجور خود خصیصه های دیگری نیز دارند که آنان را به سمت هرزه نگاری سوق می دهد؛ مانند افسردگی، اضطراب، خشم زیاد و اعتماد به نفس کم.

فیلم های مستهجن چرا جذاب می‌شوند؟

وجود الگوهایی در سنین پایین

افرادی که در دوران کودکی و نوجوانی خود، الگوها یا افرادی در اطراف خود داشته اند که از هرزه نگاری برای تحریک جنسی و برآوردن نیازهای خود استفاده می کردند، احتمال بیشتری دارد تحت تاثیر الگوهای گذشته، خود نیز در بزرگسالی از مواد هرزه نگاری استفاده کنند.

آگاهی کم نسبت به موضوعات جنسی

افرادی که نسبت به موضوعات جنسی اطلاعات کمی دارند، برای پر کردن این خلأ به سراغ محصولات هرزه نگاری می روند با این امید که بتوانند آموزش هایی از این محصولات ببینند. در حالی که علاوه بر عدم دریافت اطلاعات درست، باورها و نگرش های غلط و ناکارآمدی نسبت به روابط جنسی در آنان شکل می گیرد که خود زمینه ساز مشکلات و عملکردهای نادرست دیگر می شود.

نارضایتی از روابط جنسی با همسر

گاهی هرزه نگاری علت یک مشکل نیست بلکه خود می تواند علامتی از یک مشکل باشد. مثلا فردی که با همسر خود رابطه رضایتبخشی ندارد یا در زمینه های دیگر زندگی زناشویی با همسر خود اختلاف دارد، برای ارضای نیاز خود یا مقابله با همسر، به سمت هرزه نگاری می رود. البته این راهکار سالمی نیست و همیشه به جای حل و تخفیف مشکل، منجر به تشدید آن می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیز من این محقق در کشورهای متمدن و امروزی که روابط تا حد بسیار زیادی آزاد هست این تحقیق رو انجام داده و مواردی که ذکر کرده نقاط ضعف آدمهایی هست که به جای یک زابطه ی واقعی و انسانی یک خیالپردازی رو ترجیح می دن،اما در جامعه ای مثل جامعه ی ما که رابطه ی خارج از ازدواج به اعدام منجر میشه هیچکدام از موارد مصداق ندارن به جز آخری که مربوط به بعد از ازدواج میشه....یعنی هممون مریضیم و مشکل داریم!!!

    • بدون نام

      چون جذابند!
      فقط نمیدونم جنس مذکر براش اینجوریه یا سایر خلق ا... هم همینطورند!

      پاسخ ها

      • شیطون

        جالبه که + و - هات مساویه
        این خیلی معنی داره ....
        ضمنا کلمه "الله" رو چرا اینجوری نوشتی، میترسی کسی با پاش بره روی نظرت؟!؟

      • بدون نام

        چون بلد نیستم ه چسبون تایپ کنم.در ضمن یه ذره کمتر برو تو جلد ما...ببین با جوونای مردم چیکار کردی.

    • من

      وجود الگوهایی در سنین پایین

      افرادی که در دوران کودکی و نوجوانی خود، الگوها یا افرادی در اطراف خود داشته اند که از هرزه نگاری برای تحریک جنسی و برآوردن نیازهای خود استفاده می کردند، احتمال بیشتری دارد تحت تاثیر الگوهای گذشته، خود نیز در بزرگسالی از مواد هرزه نگاری استفاده کنند

    • علی

      همه هم اینطوری نیستند من خودم اصلا این فیلمها رو نمبینم و خوشم نمیاد اصلا باهاش حال نمیکنم درصورتی که از روابط جنسی خیلی خوشم میاد ودوست دارم. این فیلما بغیرازاین که اعصاب ادم و خورد میکنه باعث میشه ادم در روابط جنسیشم مشکلاتی پیدا کنه یعنی هرچقدرم روابط جنسی داشته باشی بازم احساس میکنی ارضا نشدی(من تحقیق کردما از خودم نمیگم)

      پاسخ ها

      • احسان

        اونوقت با کیا روابط جنسی دارید؟ عموما کسانی که گیرشون نمیاد میرن سراغ فیلم دیدن.

      • علی

        اقا احسان اونوقت کسی که میره این فیلمها رو میبینه به نظرشما واسش بهتره یابدتر؟

    • زیبا

      خواهشا یکی به من جواب بده مردهای متاهل چرا میرن دنبال فیلم و عکس پورن؟؟ همسر من با اینکه تو روابطمون مشکلی هم نداریم بازم از این چیزا میبینه واقعا دارم دیوونه میشم از اینکارش تازه فکرم میکنه من نمی فهمم!!!!

      پاسخ ها

      • ددی جواد

        سلام خانوم عزیز مطمئن مطمئن باشید از شما ناراضی هست اگه شما روابططان در حد عالی باشه هیچوقت حتی فکرش را هم نمیکنه .شما زیاد بهش نزدیک بشید ونطراتش را تو روابط جنسی مد نظر قرار بدید نتیجه اش را خواهید دید.موفق باشید

      • فرشید

        شما از دید خودت می گی تو روابطمون مشکلی نداریم باید ببینی نظرت همسرتون هم همینه .

      • دنیا

        100 در 100 نمیشه گفت چون اون آقا از همسرش تو این زمینه نارضایتی داره در نتیجه دنبال فیلم پورن هستش!(به نظر من هر مردی رضایت و نارضایتی جنسی از همسرش رو خیلی راحت ابراز میکنه.از هیجان و حالات بعد رابطه جنسی یک مرد هم میشه پی به رضایت اون مرد برد. خب مشخصه! هر زنی خودش میفهمه) من خودم متاهل هستم وحتی شده دور از چشم همسرم فیلم پورن هم دیدم.....! ایرادی نداره!حس کنجکاویه!؟ یک مسئله ای رو پی گیری کردن همیشه به معنیه ضعف توی اون قضیه نیست گاهی علاقه ی شدید , گاهی کنجکاوی هم به اون قضیه ممکنه باشه ! البته این نظر من بود......شاید نظر آقایون قابل قبول تر باشه چون مرد هستن همدیگر رو بهتر میشناسن ! حالا یه سوال؟ مرد هایی که خودشون رو بی رغبت به دیدن فیلم پورن نشون میدن.....و حتی اجازه ی دیدن این نوع فیلم هارو به همسرشون نمیدن و یا به طور کلامی میگن: نگاه نکن این فیلم هارو ...زشته! اینا دارن فیلم بازی میکنن برامون یا واقعا زشت میدونن؟؟؟ الکی اینجوری میگن؟؟؟

      • بدون نام

        نه اصلا من با این نظرا موافق نیستم. این افراد شخصیتشون اینجوریه وحتما نمیتونه ربطی به رابطه باشما داشته باشم. این فیلما واسه بعضیا جذابیتهای خاصی داره وخوششون میاد ولی شما هم باید این مسئله رو در روابط تان بررسی کنید. زن وشوهرهایی که روابط جنسی بالایی دارند(به میل هردوطرف) موفق ترین زوج ها هستند.

      • زیبا

        میدونید با دنیا موافقم که میشه از رفتار مرد فهمید که راضی هست یانه و توی رابطه هم طوری نیست که ازم چیزی نخواد. میگه و من هم اکثرا انجام میدم فکر میکنم بیشتر عادتی که از قبل از ازدواج داشته

      • من

        دنیا خانم من بعضی از این فیلما رو دیدم.کارایی که میکنن مخالف کرامات انسانیه و آدمو از انسانیت جدا میکنه
        کاری که با ی دختر هرزه میکنی چطور با همسرش میکنه که ی عمر باهاش زندگی میکنه و با محبت به چشاش نگاه کنه

      • !

        تنوع طلبی به نظر من البته در حد معمولش اشکال نداره سعی کنید رضایت مندی همسرتون رو جلب کنید حتی شده ب تقلید از فیلم ها در حد معمول ...

    • از طرف یک دوست

      عزیزم مردها همشون ذاتی مثل همن
      اگه سوفی و مری و آدرینا هم زنشون بود بعد از سیرابی ازشون
      می رن دنبال هرزه نگاریشون
      مردا اصولن تنوع پذیرن فقط وقت پیری براشون عزیز می شی
      پس نتیجه
      بی خیالشون شو زندگیت و کن به کوری چشم هر چی مرد هرزست و زن هرزست
      دست و پاشم ببندی بدون اون کار خودشو می کنه پس ت هم دنبال کار خودت باش تا بعد ببین چهجور می افته دنبالت

      پاسخ ها

      • زیبا

        اره یه مقدار باهات موافقم. ولی اصلا هرزه نیست همیشه از من تعریف میکنه چه از ظاهر چه از روابط جنسی مون. دنبالم هست ولی از اونام دست نمیکشه

      • علی

        نه الا اینطور نیست. این حرف یک توهین وبی احتامی به اقایونه. شما دوست عزیز نظر خودتونه.

    • رضا

      سلام
      انسان طمع دارد. همین

    • یک دوست

      با سلام به همه
      من نظرات همه شما را خوندم , انشاالله در این کار موفق باشید.
      مرد در طول یک ماه(از نظر جنسی) مثل یک خورشید میمونه که هیچ زمانی نورش رو ازدست نمیده ولی خانمها مثل ماه هستند که درطول یک ماه (به علت داشتن عادت ماهانه ) به شکل قرص کامل و نیمه و سپس محو و مجددا نیمه و کامل می شوند , یعنی میل جنسی آنها (در طول یک ماه ) متغیر است.
      حال خودتان قضاوت کنید که چرا آقایان با اینکه از نظر جنسی(از طرف همسرشان) ارضا شده دوباره به سراغ فیلم پورن می روند؟
      اما پیشنهاد: اول به آقایان متاهل : سعی کنید یک جایگزین برای فیلمهای پورن پیدا کنید, مثلا دیدن فیلم عروسی خودتان یا یک فیلم سینمایی جذاب برای هردوی شما که باهم آن فیلم را ببینید. درنهایت کنترل داشتن روی رفتارتان(البته این خیلی مشکله ولی اگر یک زندگی سالم می خواهید با فرزندان صالح سعی خودتان رابکنید)و همچنین توجه ویژه ی ویژه به نیازهای همسرتان.
      پیشنهاد به خانمها: شما خانم عزیز سعی کنید جلوی همسرتان تمیز, آرایش کرده, معطر, شادو خندان, لباس زیبا (حتی موقعی که عادت ماهانه هستید یعنی یک ماه ناپیدا خودتان را به همسرتان نشان دهید)او را در هنگام دیدن فیلم پورن به رابطه جنسی دعوت کنید و سعی کنید که رابطه تان طولانی شود
      (البته ناگفته نماند هنگام عادت ماهانه رابطه جنسی اسلامی فراموش نشود)
      موفق و سربلند و پیروز باشید.

    • سايه

      فايده نداره،مردايي كه از اينجور فيلما ديدن درست بشو نيستن،من2هفته س ازدواج كردم و شوهرم شب زفاف مدام غصه اينو ميخورد كه چرا تلوزيونو از تو اتاق جمع كردين حالا من چطور بخوابم؟؟!!! تاحالا خيلي سعي كردم موقع ديدن اين كانالها و فيلمها براش عشوه بيام و خودمو بهش نشون بدم ولي انگار نه انگار ... يه لبخند ميزنه و دوباره چشم ميدوزه به صفحه تلوزيون!!!

      پاسخ ها

      • نایس

        اره وابستگی شدید پیدا میکنن مثل مواد مخدره

    • یک دوست

      سلام.
      سایه خانم و نایس
      بله حق باشماست .
      وابستگی شدید و مثل مواد مخدر .
      شما خودتان قبول دارید که مثل مواد مخدره کسی که بخواد مواد رو کنار بگذاره اول خودش باید بخواد و در درجه دوم شخص دیگره که کمکش بکنه و این هم خیلی زمان می بره شما (نایس) دو هفه از ازدواجتون می گذره زمان خیلی کمیه. من پیشنهاد میکنم بیشتر روی حالات روحی همسرتان کار کنید . ببینید غیر از این فیلمها از چه چیز دیگه ای لذت میبره و آرام آرام جایگزین بشه.
      موفق باشید.

      پاسخ ها

      • سايه

        حرفاتون درست ولي بغير از دو هفته ايي كه از ازدواجم ميگذره يكسال هم نامزد بوديم و ميگفت من از تنهايي اينارو ميبينم بعد ازدواج تمومش ميكنم ولي حالا تا اين چيزارو نبينه نزديكي نميكنه ميگه بايد اول تحريك بشم و واضحه كه تحريكها و كاراي منو قبول نداره!!! البته براي كسي كه از 13سالگي داره نگاه ميكنه اين چيزا عاديه

    • مهدی

      سلام
      بله همینطوره
      همه چیز در دنیا و آخرت انسان در سایه تلاش به دست می آید

    • راه دور

      من نظرات همه ی دوستان رو خوندم و کم و بیش دلایل جامع و کاملی رو ارائه کردن، یکی از دلایلی که انسان به دیدن این فیلم ها کشیده میشه داشتن ابهام نسبت به مسائل جنسی هست که از آوان جوانی در فرد به وجود میاد و تا بزرگسالی ادامه داره وجالب اینکه این گناه گناهیه که ترک کردنش واقعا خیلی مشکل هست و به عبارتی میتوان گفت غیرممکن!
      این فیلما تاثیرهایی که روی جسم و روان میذاره همشون تاثیرات منفی هستن که بعد از بزرگسالی و ازدواج اثرات منفی خودش رو نشون میده، و فقط بار تخیلی فرد رو افزایش میده و فرد رو نسبت به دیدن هرچه بیشتر این جور فیلمها ترغیب میکنه! به نظرم بهترین راه مقابله با این مشکل در درجه ی اول اراده کردن و روی آوردن به خواندن قرآن کریم و نماز و دنباله روی کردن احادیث دینی و سرگرم شدن به مطالعه هست!
      در این مورد من سایت دکتر شمشیری رو به شما معرفی میکنم
      drshamshiri.com

    • یک دوست

      سلام (سایه خانم)

      همینکه قول داده بعد از ازدواج تمومش می کنه یک روزنه امیده از همونجا شروع کن و آرام آرام دیدن فیلمها رو کم و کمترش کن. مثلا اگر هر روز میبینه ازش خواهش کن که یک روز در میان بشه و جایگزین برای روزهایی که فیلم نمی بینه داشته باش. این روند رو به مدت یک ماه (اگر جواب نداد بیشتر از یک ماه )ادامه بده. خواهش می کنم نا امید نباش که ناامیدی گناه بزرگ و نابخشودنی است.(فقط به این فکر کن که در کارت موفق می شی)
      امید به خداوند متعال رمز پیروزی شماست
      موفق باشی

    • جیانلوییجی دوناروما

      بذارید مردم هرجوری دوست دارن باشن هرکی با یه چیزی عشق میکنه دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج