adexo3
۶۹۳۳۷
۵۰ نظر
۶۲۰۰
۵۰ نظر
۶۲۰۰
پ

۵ ویژگی زنان آماده ازدواج

خواندن ذهن خانم ها سخت ترین کار دنیاست و زمانی که موضوع ازدواج در میان باشد واقعا ناممکن به نظر می رسد اما نگران نباشید؛ علائمی هست که به شما نشان می دهد آیا او به ازدواج فکر می کند یا نه.

5 ویژگی زنان آماده ازدواج
مجله موفقیت : خواندن ذهن خانم ها سخت ترین کار دنیاست و زمانی که موضوع ازدواج در میان باشد واقعا ناممکن به نظر می رسد اما نگران نباشید؛ علائمی هست که به شما نشان می دهد آیا او به ازدواج فکر می کند یا نه:

5 ویژگی زنان آماده ازدواج


1- زنی که آمادگی ازدواج دارد، برای خودش محدودیت و قیدو بندهایی خواهد داشت.

او می داند که از رابطه چه می خواهد و این آشنایی را باید به کدام سمت ببرد. زنی که آمادگیج ازدواج دارد نمی گذارد شما از وقت ارزشمندش استفاده بیهوده کنید. او می داند که این رابطه یا باید به سمت ازدواج برود و یا همه چیز همین جا تمام شود.

او برای ازدواجش برنامه ریزی کرده است، خودش را آماده کرده و درباره آن فکر می کند و حرف می زند. از به میان آمدن حرف ازدواج کهیر نمی زند، بلکه با خوشحالی درباره زندگی مشترک، بچه دار شدن، استقلال و زندگی خانوادگی صحبت می کند.

زنی که قوانین خاصی برای خودش ندارد، در نتیجه هیچ برنامه ای برای ادامه رابطه ندارد، هیچ انتظار خاصی از یک مرد نداشته و هیچ شرط و محدودیتی برای او قائل نیست؛ چرا که به ازدواج فکر نمی کند.

او بدون هیچ هدفی وارد رابطه ای شده که برایش پیش آمده و سیاست فعلی اش این است: «هر چه پیش آید خوش آید.» اگر در هر ساعت از شبانه روز که دلتان خواست می توانید با او تماس بگیرید یا بیرون بروید، اگر برای خودش احترام قائل نیست، اگر پوشش و رفتار درستی ندارد، پس نمی تواند زن زندگی شما باشد.

زن باهوش می داند که اگر قرار است اتزدواجی صورت بگیرد، نباید به این سادگی از قوانینش کوتاه بیاید. زن کم هوش هم که به درد زندگی نمی خورد!

2- زنی که آمادگی ازدواج دارد، به وضعیت مالی شما اهمیت می دهد

شاید فکر کنید زنان موجودات پول پرستی هستند که شما را فقط برای پولتان می خواهند. این از ساده اندیشی شماست. اگر زنی به هیچ وجه به وضع مالی شما اهمیتی نمی دهد به این معنا است که اصلا به ازدواج با شما فکر نمی کند.

روابط بی هدف و کوتاه مدت نیازی به امنیت مالی ندارد؛ وضعیت مالی شما فقط زمانی اهمیت پیدا می کند که مسئله ازدواج در میان باشد نه به این خاطر که زنان دنبال جیب شما هستند بلکه به این خاطر که آنها به دنبالامنیت هستند، آن هم نه فقط برای خوشدان، بلکه برای فرزندانشان و فرزندان شما.

غریزه مادری قویترین غریزه در زنان است، اگر اینطور نبود بچه های شما به هیچ وجه نمی توانستند زنده بمانند. همین غریزه مادری به زنان می گوید که اگر می خواهند فرزندانشان را به خوبی و در امنیت و آسایش تربیت و بزرگ کنند بایدب رای آنها پدری قدرتمندانتخاب کنند.

در دوران اجداد غارنشین ما، زنان به سمت مردانی جذب می شدند که قدرت بدنی بیشتری داشتند چون تنها در این صورت بود که می توانستند برای خانواده به شکار بروند، با رقبا بجنگند و با دست پر برگردند واز خانواده در برابر دشمنان و حیوانات وحشی و بلایای طبیعی حفاظت کنند و تنها در این صورت بود که زنان می توانستند با خیال راحت در غاذر بنشینند و بچه هایشان را بزرگ کنند!

اما در حال حاضر دیگر نیازی به قدرت جسمی نیست. البته نه اینکه شکار و رقیب و دشمنن دیگر وجود ندارد، بلکه شکل آن عوض شده است. امروزه قدرت مردان تا حد زیادی در توانایی شان در پول درآوردن خلاصه می شود.

البته نیازی نیست از باشگاه بدنسازیتان انصراف بدهید، چرا که حافظه زنان در طول تاریخ هنوز به طور کامل پاک نشده اما در کنارش به فکر قدرت امروزیتان هم باشید.

3- زنی که آمادگی ازدواج دارد، آشپزی بلد است

واقعا شما آقایان چه فکری می کنید؟ مگر می خواهید آشپز استخدام کنید؟ در این صورت بهتر است بروید با رستوران سر کوچه تان قرارداد ببندید.

اما اگر در فکر تشکیل خانواده هستید و می خواهید بدانید «او» به ازدواج فکر می کند یا نه، این یکی از نشانه هایش است. او آشپزی می داند و از خانه داری هم سردر می آورد. به هر حال وقتی خانمی خودش را برای ازدواج آماده می کند، حداقل در کشور ما، در واقع با فداکاری و لطف تمام خودش را برای انجام کارهای خانه و به خصوص آشپزی هم آماده می کند. او می داند مردان می توانند بدون سقف، بدون خواب یا حتی بدون مسابقات فوتبال زنده بمانند اما قطعا بدون غذا می میرند! هیچ زنی هم این را نمی خواهد، حداقل قبل از ازدواج!

5 ویژگی زنان آماده ازدواج

۴- زنی که آمادگی ازدواج دارد، با زن بودن خودش کنار آمده است

زن بودن مشکلی ندارد اما از آنجایی که زنان همواره در طول تاریخ مورد ظلم و ستم و بی عدالتی قرار گرفته اند و البته بعد از تعالیم جنبش فمنیستی، بسیاری از آنها حداقل در دوره ای از زندگی شان احساس می کنند جنس دوم هستند و با جنسیت خودشان کمی مشکل پیدا می کنند.

این برای زن امروزی یک امر کاملا طبیعی به شمار می رود اما زن سالم بالاخره این بحران را پشت سر می گذارد و زن بودن خودش را با کمال افتخار می پذیرد و به نقاط قوت خودش پی می برد. او می داند اگرچه تفاوت هایی با جنس مرد داغرد اما این تفاوت نها به هیچ وجه نشانه برتری یکی بر دیگر نیست.

زنی که آمادگی ازدواج دارد دیگر به دنبال بحث های بچگانه «زن ها بهترند یا مردها» یا «چقدر مردان به ما ظلم کرده اند» نیست و این مسائل برایش حل شده است. او به جنس مرد به عنوان رقیب یا دشمن نگاه نمی کند و به دنبال گرفتن انتقام کل زنان تاریخ از شما نیست. او از اینکه زن متولدشده خشمگین نیست و از مادر شدن، همسر بودن و وظایفی که به عنوان یک زن برعهده اش است استقبال می کند.

۵- زنی که آمادگی ازدواج دارد، به بچه ها علاقه خاصی نشان می دهد

آقایان! این رازی است که مطمئنم از اینکه آن را با شما در میان گذاشته ام تشکر خواهید کرد. خیلی جالب است که تقریبا همیشه علاقه خانم ها به بچه ها با علاقه آنها با ازدواج رابطه دارد. این یک نشانه شگفت انگیز است که بر اساس آن خیلی راحت و بدون دردسر می توانید نظر طرف مقابل تان درباره ازدواج را کشف کنید: وقتی به طور اتفاقی با بچه ها یا خانم های بچه دار برخورد می کنید، واکنش او را زیر نظر بگیرید. اگر با بی حوصلگی و بی توجهی و حتی انزجار به بچه ها واکنش نشان داد، فکر ازدواج با او را فعلا از سرتان بیرون کنید اما اگر با شوق و ذوق تمام با بچه ها ارتباط برقرار و شروع به بازی با آنها کرد و با حسرت به نوزدان خیره شد، زودتر دست به کار شوید.تبریکات صمیمانه ما را هم بپذیرید!

با الهام از کتاب مانند زن رفتار کن، مانند مرد فکر کن/ استیو هاروی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      چرنده...من عاشــــــــــق بچه هام... اما اصلا تخم مرغم نمیتونم درست کنم...کلا یادم میره روی گاز چیزی هست وقتی بوی سوختنش بلند میشه متوجه میشم غذایی هم بوده...حالا آمادگی ازدواج دارم یا ندارم؟؟؟
      صــــــــــــــــد سال سیاه

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        بچه دوس داشتن هنر نیس هنر اینه که شما از بچه بزمجه تربیت میکنی یا بچه ادم.
        به نظر من شما امادگی ازدواج ندارید چون این خیلی بده که شوهره بره کار کنه بخره بیاره شما بسوزونی.

      • حدیث

        ای بابا... حالا از کجا می دونید ک من تربیت بچه هام خوب نیست؟؟؟ اتفاقا بچه های فامیلمونو میارن پیش من ک بهشون نقاشی موسیقی شعر انگلیسی یاد بدم... بعد هم من محتاج پول یارو نیستم خودم پول در میارم خودم میخرم سوخت هم فدای سرم

      • رضا

        من که تا صد سال حاضر نیستم زنی مثل شما رو به کلفتی هم قبول کنم.

      • محمد حسین

        اینجوری که شما میگی خودم پول در میارم خودم میخرم خودم درست میکنم خب یه باره اگرم خدایی نکرده نسوخت و سالم موند خودت تنهایی بشین بخور! این که نشد زندگی هنوز شوهر نکرده با طرف قهری! :)
        اگه من ازدواج کنم زنم هر روز غذا را بسوزنه به خاطر پول ناراحت نمیشم به این خاطر ناراحت میشم که ادم این احساس بش دست میده که زنه هیچ ارزشی برای تلاشی که من کردم قائل نیست.از این جهت میگم ;)

      • سریر

        خواهر جان من فکر میکنم شما بدجوری با خودت درگیری ... از بازخوردت میشه فهمید که میخوایی عقده های دوران زندگیت رو بر سر همسر بیچارت خالی کنی .موضوع اصلا کدبانو بودن یا نبودن نیست چرا که یه زنی که از لحاظ روحی روانی سالمه 10 بار اگه غذا رو بسوزونه یا خراب کنه بار یازدهم درست عمل میکنه ولی دخترهای پرمدعا و از خود مچکری مثل شما ...
        بیچاره اون بدبختی که میخواد تو رو خوشبخت کنه .

      • آمیتریس

        مردا جدیدا خیلی بی خود شدن.زن باید دستش تو جیب خودش باشه.با حدیث موافقم.من یکی هیچوقت زیر منت شوهر نمیرم.عمرا.دیوونه نیستم کار کنم بشورم بپزم یکی هم غر بزنه بالای سرم میخوام نخوره.مگه خودمم چمه؟؟؟؟؟

      • من

        خیلی بد دارین صحبت میکنید. بیتربیتا :عصبی
        حدیث خانم 4 مورد اول چرته من هم جدا نظرم همین بود
        شما آماده ای

      • هلما

        من خودم مثله حدیثم ولی اینومیدونم که وقتی ازدواج کردم باید آشپزیو یادبگیرم نه به خاطر پول شوهر بلکه به این خاطر که میدونم یکی گشنه ازبیرون میاد خونه به امید غذای من این وظیفه نیس لطفه

    • بدون نام

      عالی بود.
      مرسی

      پاسخ ها

      • من

        pffffff

    • پسره خردادی

      خوش بحال مامانتون با این دختره هنرمندش

    • بدون نام

      حدیث جون بیچاره شوهرت چی می کشه

    • نرگس

      عالی بود ممنون.

    • صنم

      من كه آمادگى ازدواج دارم حالا كو شوهر!?!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فت و فراوون ؟ آدرس بده /

      • صنم

        فراوان نمى خوام.يه دونه از اون خوب هاش مى خوام.لطفأ

      • ستاره

        صنم مگه خوبم وجود داره!!!!!که شما دنبالشی!!

      • احمد

        من شوهرا

    • محبوب

      اينا همش حرفه
      از نظر اقايون خانم هايي امادگي ازدواج دارن
      كه خوشگل و خوش تيپ و پولدار باشن
      يا پدر پولدار داشته باشن حتي اگه خوشگل و خوش تيپ نباشن
      يه نگاه به پسر هاي اين دوره و زمونه بندازين
      ببينين كه چه چيزهاي مسخره اي رو ملاك قرار ميدن

      پاسخ ها

      • سریر

        نه خواهر جان اشتبا میکنی ...
        فکر میکنم از نظر بیشتره اقايون خانم هايي امادگي ازدواج دارن : که 3 تا چیزو داشته باشن :
        1 - اخلاق
        2 - انصاف
        3 - قناعت
        من که خودم دنبال همچین دختری میگردم حالا پسر های دیگرو نمیدونم . ولی این رو هم بگم که چیزیکه شما فرمودید در جامعه ما وجود داره ولی نباید به کل اقایان تعمیم داده بشه .

      • mohammad

        همه ی پسرا مثل هم نیستن اینقدر اهانت نکنید به پسرا میتونستی بگی بعضی از پسرا...
        ضمنا باید بگم که اگه تو پارتیا یا محیط هایی که اکثرن پسرهای فاسد و شهوتران هستند دنبال همسر میگردید حق دارید اینقدر بدبین بشید میتونید بردید تو مساجد و محیدط های خوب همسر پیدا کنید.

    • میریام

      محبوب جان! برای یه مردخوب پول وملکه زیبایی اصلاملاک نیست.........زن زندگی زنی که علاوه برنجابت وپاکدامنی وفاداری.. خانه داری بلد باشه اشپزی تحصیلات بچه داری شوهرداری.

    • سریر

      همه این هایی که گفتید درست . ولی ول کنید این چیز هارو ( تو دخترهای امروزی به زور و با اغماض میشه یکیشو پیدا کرد ) . بحث روز خیلی از برنامه های فرهنگی سیما و پورتال های فرهنگی این شده که به دلیل سخت شدن شرایط ازدواج بیایید فرهنگ سازی کنیم که دختر ها برن خواستگاری پسرها ... . شما نمی خواهید در این زمینه هم قلم بزنید ؟؟؟ اکثر مخاطبان شما دختران مجرد تشنه ازدواجند .( این جمله اخر شوخی بود ) .

      پاسخ ها

      • ستاره

        شوخیش هم زشته!!

    • محبوب

      ميريام
      اين مربوط به زمان قديم بود
      وقتي يه مرد به زنش ميگه وقتي ارايش نميكني ازت بدم مياد يا..يا خانوم هيا متاهلي رو ميشناسم كه هزار تا جراحي و اين جور چيزا حاضرن انجام بدن تا مبادا شوهره ولشون نكنه
      همين پسرا اگه برن خواستگاري تا ببينن يكي يه ذره مشكل جسمي داره يا زيباييش مشكل داره
      ميگن بريم..يا نپسنديدم..
      اول به ظاهر اهميت ميدن بعد به باطن

    • حمید

      من34سالمه در آمدم خوبه،خیلی زنمو دوست دارم ولی توی این 10سال زندگی حرکتی نکرده که نشون بده منو دوست داره،فقط پول....تکیه کلامش هم همینه چشتون کور دندتون نرم...

      پاسخ ها

      • کاربر

        خب حالا که میدونی فقط پول واسش مهمه و متوقع ست میشه بگی چرا اینقدر دوستش داری؟!چون همسرته؟! یا مادر بچه اته؟! یا اینکه بهت محبت کرده؟! چرا؟!

    • ساغر

      سربه سراین آقایون نزارییین....خودتون که میدونین بی فایدس!!

    • من

      اگر این جوونایی که تبعیض جنسیتی میکنن میذاشتن جوونا ازدواج کنن خوب بود

    • سجاد

      من زن می خوام.جدی جدیه موضوع.

    • hamed

      شما دخترا هیچ کدوم ازین هاروهم که نداشته باشین...بازم گریه میکنین که من شوهر میخوام ..من شوهرمیخوااااام.....
      ای بابا....حیف ما....!

    • شاکی

      آشپزیم خوبه
      بچه زیاد دوست دارم
      31 سالمه
      مجردم
      فقط یک شوهر خوب کم دارم
      آیا منو پیدا میکنه؟

    • یه دختر

      مجردی روعشقه بابا...حالشو ببر...کسی اگه لیاقت داشته باشه میات سراغت...این دوره وزمونه که مردا ازدواج نمیکنن...دنیاعجیب شده..هـــــی

      پاسخ ها

      • نرگس

        اوکی! اوکی...

      • mohammad

        نخیر ازین خبرا نیست که دست رو دست بزاری بگی همسر خودش میاد باید به خودتون هم یه حرکتی بکنید البته به این معنی هم نیست که برید دنبال دوستی با جنس مخالف منظورم از راه صحیحشه.

    • hamed

      آقایون طرفداری کنید!!!

    • زهره

      دخترها آمادگی ازدواج هم داشته باشند، با این پسرهایی که الان تو جامعه ما هستند کسی دلش ازدواج نمی خواد. به کدومشون می تونی از هرنظر اعتماد کنی!!!؟؟

      پاسخ ها

      • mohammad

        شما که اینقدر از پسرا بد میگی مگه دخترای جامعه چجوری هستن؟ تو خیابون که میری ب خاطر دخترای بدحجاب جرات نمیکنی سرتو بگیری بالا خود دختراش جرات نمیکنن نگاه کنن چه برسه به ما پسرا خدا بهمون رحم کنه. .

    • بدون نام

      اگه هرکسی وظیفه خودش را به درستی انجام بده و به همدیگه احترام بزارن مطمئنا بچه های خوبی هم تربیت میکنن ضمن اینکه غذا درست کردن هم با عشق انجام میشه و یه زندگی سرشار از زیبایی را با هم تجربه میکنن کاش پدرو مادرها دخترها و پسراشون را به درستی تربیت کنن تا جوانها از زندگی هاشون لذت ببرن و اون را به عنوان هوس و یه لذت زودگذر نبینن

    • زهره

      دخترها آمادگی ازدواج هم داشته باشند، با این پسرهایی که الان تو جامعه ما هستند کسی دلش ازدواج نمی خواد. به کدومشون می تونی از هرنظر اعتماد کنی!!!؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کبوتر باکبوتر باز باباز.99٪مواقع هرجوری باشی یکی مثل خودت گیرت میفته

    • حسین فعال

      یعنی میخوای تا آخر عمر مجرد بمونی

    • ترانه

      من از زندگی زناشویی خودم راضی نیستم چون شوهرم هیچوقت منو دوست نداشت

    • بدون نام

      اگه خانوم خوب هست جواب بده

    • تنها

      وقتی دختروپسر ازدواج کردن دیگه من و تو وجود نداره میشن ما!!!هرچقدم دخترپول داشته باشه ولی باز ی روز احساس تنهایی میکنه پول ب چه درد میخوره؟؟مگه ادم چقدمیخوره یاچقدمیپوشه!! پس بایدقدرباهم بودن و دونست 20سالمه از آذربایجان

      پاسخ ها

      • mohammad

        بله موافقم با شما نباید پول رو ملاک قرار داد.

    • امیر

      دخترا اکثرا خیلی پرتوقع و ولخرج شدند. به آدم به چشم بانک نگاه می کنند نمیشه حرفی هم زد که مثلا کمی مواظب خرجت باش می گن طرف خسیسه. البته همه اینجوری نیستند. قدیما پسرا بد بودن الان هر دو..

      پاسخ ها

      • من

        دقیقاً همینه اون بالا نوشته زنها آشپز نیستن که هر موقع برایتان غذا درست کنن و اگه دنبال آشپز هستین با رستوران قرارداد ببنیدین اما ما مردها بانک هستیم و باید پول داشته باشیم و اگر هم خرج نکنیم نشانه خسیس بودن ما مردهاست

      • mohammad

        احسنت به شما که جمعا نمیگید دخترا/پسرا بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج