۷۰۶۴۴۷
۵۰۹۸
۵۰۹۸
پ

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

خیلی ها معتقدند شومینه وسیله گرمایشی مناسبی نیست و تنها یک حجم اضافی و بی کاربرد در خانه است، که البته حرف شان بی راه هم نیست. شومینه ۲۰ درصد از انرژی گرمایی را هدر می دهد که نسبت به شوفاژ و بخاری درصد بالایی به حساب می آید.

ماهنامه ایران آذین: خیلی ها معتقدند شومینه وسیله گرمایشی مناسبی نیست و تنها یک حجم اضافی و بی کاربرد در خانه است، که البته حرف شان بی راه هم نیست. شومینه ۲۰ درصد از انرژی گرمایی را هدر می دهد که نسبت به شوفاژ و بخاری درصد بالایی به حساب می آید. خیلی ها هنگام خرید آپارتمان دنبال خانه ای می گردند که شومینه نداشته باشد، چون فضای زیادی می گیرد و کاربرد چندانی هم ندارد. حتی اگر در فصل سرما از شومینه استفاده می کنید، در ۶ ماه دیگر سال این حجم بزرگ گچ و آجر و سنگ چه کاربردی برای خانه شما دارد؟

با همه اینها، خبر خوب این است که لازم نیست دنبال خانه ای بدون شومینه بگردید. فقط کافی است از دید دیگری به آن نگاه کنید. فضای داخلی شومینه پتانسیل بالایی برای بدل شدن به یک وسیله دکوراتیو و هنرمندانه دارد. شما می توانید با اضافه کردن چند وسیله ساده به آن فضایی خلاقانه و زیبا در خانه بسازید.

شومینه به عنوان جاشمعی

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها قرار دادن چند شمع با ارتفاع مختلف داخل شومینه است. در انتخاب شمع ها خلاقیت به خرج دهید و رنگ ها را طوری انتخاب کنید که برای فضای اطراف شومینه مناسب باشد. استفاده از شمع فضای خانه را گرم تر نشان می دهد.

کتابخانه

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

خیلی ها توی انبار خانه کلی کتاب قدیمی دارند که بدون استفاده مانده. اگر شما هم جزو این خیلی ها هستید، می توانید کتاب های قدیمی را با چیدمانی منظم و زیبا داخل فضای شومینه بگذارید. چند عدد از آنها را نیز بالای شومینه کنار بگذارید. این ایده برای شومینه های چوبی فوق العاده است.

انبار چوب

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

یک راه دیگر قرار دادن تنه های چوب است که با دقت بریده شده اند. این کار یک بافت چوبی و زیبا به فضای پذیرایی می دهد. اگر مبل یا کوسن های رنگی دارید، چندتا از چوب ها را متناسب با رنگ کوسن ها رنگ کنید.

شومینه یا گلدان؟

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

در شهرهای آلوده و پر جمعیتی مثل تهران با خانه های آپارتمانی، باید از هر فضایی برای قرار دادن گیاه و گلدان استفاده کرد. شومینه هم یک فضای ایده آل برای قرار دادن گیاهانی است که نیاز به نور زیاد ندارند.

رنگ های خنثی

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

خانه شما به اندازه کافی شلوغ و رنگارنگ است و نیازی به دکور جدید ندارید؟ بهترین راه برای این مدل خانه ها رنگ کردن فضای داخل شومینه با رنگ خنثی مثل سفید یا خاکستری است. می توانید یکی از دکورهای ساده را هم داخل آن بگذارید.

تابلو یا نقاشی

دکوراسیون شومینه‎تان را بهاری کنید

چرا تابلوها و طرح های رنگی حتما باید بالای دیوار باشند؟ می توانید داخل شومینه بدون کاربردتان را با تابلو یا نقاشی خیره کننده جایگزین کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج