۷۴۶۸۶۷
۴ نظر
۵۱۱۹
۴ نظر
۵۱۱۹
پ

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

تهران شهر بزرگی است و پاسخ دادن به نیاز تمام افرادی که در این شهر زندگی می کنند، کار بسیار سختی است. برای همین مراکز مختلف تجاری، خرید، تفریحی، درمانی و ... از گوشه گوشه پایتخت سر درآورده اند تا بتوانند به تمام نیازها و تقاضاهایی که افراد مختلف دارند پاسخ دهند. یکی از این مراکز، مجموعه تفریحی-تجاری بام لند تهران است.

وبسایت کارناوال: تهران شهر بزرگی است و پاسخ دادن به نیاز تمام افرادی که در این شهر زندگی می کنند، کار بسیار سختی است. برای همین مراکز مختلف تجاری، خرید، تفریحی، درمانی و ... از گوشه گوشه پایتخت سر درآورده اند تا بتوانند به تمام نیازها و تقاضاهایی که افراد مختلف دارند پاسخ دهند. یکی از این مراکز، مجموعه تفریحی-تجاری بام لند تهران است که به تازگی در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس) ایجاد شده و در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

مرکزی مدرن و شیک، در قالب ۱۲ ویلای دو طبقه مستقل که مجموعه ای جذاب و معتبر از نام ها و برندهای تجاری مختلف را در کنار هم جای داده است. مرکز خریدی که از بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین را می توان در آن پیدا کرد و دست خالی به خانه برنگشت.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

اما خرید تنها جذابیت این مجموعه تجاری نیست؛ سرگرمی هایی نظیر پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز با برنامه های زیبا و متنوع در روزهای مختلف سال، ماهیگیری و تماشای اجرای موسیقی، اشتیاق همه را برای بازدید از اینجا بیشتر و بیشتر می کند.

مجموعه تفریحی بام لند با ذوق و هنر معماران ایرانی، خانم مریم یوسفی و آقای مرتضی ادیب ساخته شده است و با امکانات به روز و معماری جذاب سعی کرده تا تمام بازدیدکنندگان را راضی به خانه بفرستد. همراه مان باشید تا شما را با قسمت های مختلف این مجموعه محبوب بیشتر آشنا کنیم.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

سرگرمی ها و تفریحات بام لند

بام لند تنها یک مرکز خرید لوکس نیست. این مجموعه با سرگرمی ها و تفریحات مختلف در مدت کمی طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بسیاری از تهرانی ها اوقات فراغت خود را در بام لند می گذرانند. تفریحاتی که در بام لند می توانید به سراغ شان بروید، عبارتند از:

1- برگزاری جشنواره های مختلف در آمفی تئاتر بام لند

یکی از قسمت های محبوب مجموعه بام لند آمفی تئاتر ۲۵۰ نفری روباز آن و برنامه های مختلف و متنوعی است که در اینجا برگزار می شود. از جشن های مربوط به شب یلدا، هفته های فرهنگی گرفته تا نقاشی و تئاتر کودکان، برنامه های شبانه ماه رمضان و نقد و بررسی کتاب و فیلم که حضور در این مکان را لذت بخش می کند.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

۲- اجرای موسیقی خیابانی

چند سالی است که موسیقی خیابانی در تهران و برخی شهرهای بزرگ ایران رواج پیدا کرده و طرفداران بسیاری نیز به دست آورده است. در گوشه و کنار بام لند نیز جوان های مشتاق به موسیقی را می بینید که به صورت تک یا چند نفره با سازهای شان در حال هنرنمایی هستند و حال گردشگران و بازدیدکنندگان را خوب می کنند.

۳- بخش تفریحی وی آر لند | VR Land

این بخش درست در محوطه بام لند (شرق دریاچه) قرار گرفته و تنها با استفاده از عینک های دیجیتال شما را به دنیایی پر از شگفتی می برد. اینجا زمانی که عینک به چشم دارید همه تصاویر فوق العاده با کیفیت می شوند و محیطی 360 درجه در برابر چشمان شما قرار می گیرد. البته هیجان در این بخش تنها به این عینک های دیجیتال محدود نمی شود، بازی در هزارتویی جذاب به نام ماژول میز (Mudule Maze) و کارتینگ بر روی یخ مصنوعی از دیگر تفریح هایی است که انتظار شما را می کشند.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

محدودیت ها:

- محدودیت قد کارتینگ: بین ۱۰۰ تا ۱۹۰ سانتی متر

- محدودیت سن کارتینگ: حداقل ۱۲ سال

- محدودیت سن وی آر لند: ۷ سال به بالا

- محدودیت سن ماژول میز: ۱۰ سال به بالا

- محدودیت وزن وی آر لند: حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم

قوانین و نکات:

*به توصیه ها و دستورالعمل های مسوولان و کارکنان وی آر لند توجه کنید.

*استفاده از این بازی ها برای خانم های باردار و افراد مبتلا به بیماری های قلبی، عروقی و تنفسی ممنوع است.

*اگر به تازگی عمل جراحی پشت سر گذاشته اید، استفاده از وی آر لند برای شما ممنوع است.

*استفاده از بازی های وی آر لند برای افرادی با ناراحتی های دیسک کمر، ستون فقرات، گردن درد و با ترس از ارتفاع مجاز نیست.

*در حین بازی، از ضربه زدن به تجهیزات مجموعه خودداری کنید.

*تحت تاثیر داروهای شیمیایی و خواب آور، مجاز به استفاده از بازی های وی آر لند نیستید.

بازی ها هزینه

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

۴- ماهیگیری در چیتگر

از تفریحات جذاب اسکله بام لند و دریاچه چیتگر، ماهیگیری در این پهنه آبی در داخل شهر تهران است. در کنار مرکز خرید، یک کلوپ ماهیگیری وجود دارد که با استفاده از خدمات و امکانات آن می توانید در دریاچه چیتگر ماهی بگیرید و تفریحی متفاوت را در پایتخت تجربه کنید. انواع لوازم و وسایل مورد نیاز برای ماهیگیری در این کلوپ به شما اجاره داده می شود.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

هزینه ها:

- پکیج عضویت ۱: ۸۰۰۰۰ تومان با امکانات ویژه تا پایان سال ۹۷

- پکیج عضویت ۲: ۱۲۰۰۰۰ تومان با امکانات ویژه تا پایان سال ۹۷

- یک روز کامل ماهیگیری ویژه اعضا: ۱۰۰۰۰۰ تومان ماهیگیری آزاد، خارج از پکیج و بدون امکانات: ۱۵۰۰۰۰ تومان

- ساعت کار: ۰۶:۰۰ - ۲۳:۳۰

- محل ماهیگیری: رو به روی مرکز خرید بام لند، شرق دریاچه چیتگر

5- پیست پاتیناژ بام لند

پیست پاتیناژ مجموعه بام لند قسمت جذاب دیگر آن است. اینجا جایی است که چه حرفه ای باشید چه آماتور، می توانید در آن خوش بگذارنید و از فضای اطراف آن نیز لذت ببرید. اگر هم هیچ چیز از پاتیناژ نمی دانید و به یادگیری آن علاقه مند هستید می توانید در کلاس های پیست پاتیناژ بام لند، ثبت نام کرده و با تمرین حرفه ای شوید.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

- هزینه آموزشی: 10 جلسه یک ساعته 450000 تومان

- هزینه تفریحی: هر 30 دقیقه 20000 تومان

۶- مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری

دور تا دور دریاچه چیتگر مسیرهایی برای دوچرخه سواری و پیاده روی ایجاد شده است که بخشی از آن در اسکله بام لند قرار دارد. مسیری 6 کیلومتری که می تواند به یکی از خاطره انگیزترین نقاط تهران برای شما تبدیل شود. دوچرخه یا کفش های راحتی تان را بردارید و طلوع و غروب آفتاب در این مرکز تفریحی جذاب را از دست ندهید.

موتور چهارچرخ

اگر هم دوست دارید گشت متفاوتی دور دریاچه داشته باشید می توانید از موتورهای چهارچرخ سبکی که در بام لند وجود دارد استفاده کنید و سواری جذابی را تجربه کنید.

هزینه: بهای استفاده از این موتور برای ده دقیقه 10000 تومان است.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

7- قایق سواری در بام لند

دریاچه چیتگر در دو بخش امکان قایق سواری در دریاچه را دارد که یکی از اسکله های آن در سمت راست بام لند قرار گرفته است. قایق های پدالی و قایق های موتوری در این قسمت به شما خدمات رسانی می کنند.

هزینه قایق سواری:

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

۸- تشک پرش آزاد

تشک پرش آزاد که در قسمت انتهایی مرکز خریدها در سمت راست مجموعه قرار دارد، یکی از تفریحات جدید بام لند است. مکانی که در آن می توانید از پله های چوبی بالا بروید و از ارتفاع خود را بر روی تشکی بادی بیندازید و انرژی خود را خالی کنید.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

هزینه: ۲۵۰۰۰ تومان

9- شهربازی و ساحل سنگی

در سمت راست مجموعه در انتهای مراکز خرید بام لند، شهربازی دریاچه چیتگر قرار دارد که با بازی هایی مانند چرخ و فلک، ماشین برقی یا کوبنده و ... دوستداران تفریح و خوشگذرانی را به سمت خود جلب می کند.

بعد از شهربازی به قسمت ساحل سنگی دریاچه می رسید که بدون وجود نرده هایی که در قسمت های دیگر دریاچه وجود دارد می توانید از حضور در کنار آب لذت برده و استراحت کنید. در این قسمت از دریاچه چیتگر امکان پیک نیک نیز وجود دارد اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید توجه داشته باشید که نمی توانید از سمت ورودی بام لند با وسایل پیک نیک وارد محوطه دریاچه شوید. برای این کار باید از ورودی های دیگر مجموعه استفاده کرده و یا با وسایل پیک نیک، خود را به ساحل سنگی برسانید.

فروشگاه های بام لند

فروشگاه های مختلف مرکز خرید بام لند در دو طبقه همکف و زیر همکف جانمایی شده اند و نما و ورودی بسیاری از آنها به سمت دریاچه و پیاده راه است. البته کافه و رستوران های روباز و بسته ای را نیز در طبقه های مختلف و محوطه بام لند می توانید ببینید. در این فروشگاه ها می توانید محصولات متنوعی از برندهای نام آشنای دنیا را پیدا کنید و با خیال راحت از جنس و کیفیت به خرید بپردازید. فروشگاه های مختلف بام لند از این قرارند:

1- مد و لباس

از نام های معروف مد و لباس فروشگاه بام لند، می توان به ال سی وای کیکی، جین وست، بنتون، مانگو، مانتو عاج، یو اس پولو و ... اشاره کرد. در ادامه با تعدادی از آنها و محل قرارگیری در مرکز خرید بیشتر آشنا می شویم:

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

- آدولفو دومینگز | Adolfo Dominguez: طبقه زیر همکف
- آنتونی موراتو | Antony Morato: طبقه همکف
- اسکچرز | Skechers: طبقه زیر همکف
- او وی اس | O V S: طبقه همکف
- ال سی وایکیکی | L C Waikiki: طبقه زیر همکف
- بنتون | United Colors Of Bentton: طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
- مانگو | Mango: طبقه های همکف و زیر همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
- جین وست: Jeans West: طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.

و ...

2- ساعت، طلا و جواهر

از دیگر فروشگاه های عرضه کالا در بام لند، فروشگاه های ساعت، طلا و جواهر هستند که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

- کیا گالری | Kia Gallery: طبقه زیر همکف
- سوارسکی | Swarovski: طبقه زیر همکف
- سواچ | Swatch: طبقه همکف
- ریما گالری: طبقه همکف

و ...

۳- لوازم جانبی، لوازم ورزشی و تناسب اندام

آنهایی که به دنبال نام های معتبر و برند در زمینه لوازم ورزشی هستند، می تواند در فروشگاه های بام لند آن چیزی را که می خواهند پیدا کنند.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

تعدادی از این فروشگاه ها در زیر معرفی شده اند:

- ریباک | Reebok: طبقه زیر همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
- آدیداس | Adidas: طبقه همکف، در آن رو به مسیر پیاده روی باز است.
و ...

4- لوازم خانگی و الکتریکی

این کالاها قسمت دیگری از محصولات فروشگاه های بام لند را تشکیل می دهند.

- سام لند | Sam land: طبقه همکف، در زمینه لوازم الکترونیکی و تکنولوژی
- تاتی | Tati Paris: طبقه زیر همکف، در زمینه لوازم خانگی
و ...

5- سایر فروشگاه ها

در میان این همه فروشگاه مد و لباس و طلا و جواهر، فروشگاه هایی نیز به چشم می خوردند که محصول شان با بقیه تفاوت دارد، در این قسمت به معرفی تعدادی از این مغازه ها می پردازیم:

- توی توی | برند اسباب بازی (Toy Toy): طبقه زیرهمکف
- خانه شکلات | برند خوراک (M I T A): طبقه زیر همکف
- دوکاتی | برند ماشین و موتورسیکلت (ِِDucatti): طبقه همکف
- گل فروشی چلبرگ | (Chelbarg): طبقه زیر همکف
و ...

کافه ها و رستوران های بام لند

یکی از جذاب ترین بخش های بام لند، کافه ها و رستوران های آن هستد که در طبقات مختلف این مرکز خرید واقع شده و با سبک های خاص و متنوع طراحی و محوطه هایی دلچسب، بسیاری را برای صرف یک غذای عالی و لحظاتی شاد و خوب به اینجا جذب می کنند. چشم انداز فوق العاده برخی از آنها به دریاچه چیتگر و منوهای جذاب و متنوع شان دلایل دیگری هستند که بازدیدکنندگان برای گذران اوقات فراغت خود به اینجا می آیند. در کنار اینها تعدادی کافه ها و رستوران در بام لند وجود دارد که به سقف های جمع شونده مجهز هستند و در هوای صاف، می توان از تماشای آسمان در کنار صرف غذایی خوشمزه و خوش رنگ لذت برد.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

ساعت کار کافه ها:

شش ماه اول

از ساعت 10:00صبح تا 24:00 در روزهای عادی

از ساعت 10:00صبح تا 01:00 در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل

شش ماه دوم

از ساعت 10:00صبح تا 24:00 در تمام روزها

ساعت کار رستوران ها:

شش ماه اول

از ساعت 12:00صبح تا 24:00 در روزهای عادی

از ساعت 12:00صبح تا 01:00 در روزهای پنج شنبه و جمعه و روزهای تعطیل

شش ماه دوم

از ساعت 12:00صبح تا 24:00 در تمام روزها

امکانات بام لند

امکانات مجموعه تفریحی-تجاری بام لند در سطح خوبی قرار دارد و از خیلی مراکز خرید دیگر در تهران از کیفیت بیشتری برخوردار است.

- رستوران و کافی شاپ

- صندوق امانات

- آمفی تئاتر روباز

- آسانسور و پله برقی

- اینترنت مرکزی و وای فای رایگان

- دوربین مداربسته، حراست و لابی‌مَن 24 ساعته

- اطفای حریق خودکار، اعلام حریق دیجیتال، برق اضطراری

- سرویس بهداشتی

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

مسیر دسترسی

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند

خودروی شخصی

بهترین روش برای رسیدن به بام‌لند استفاده از مسیر بزرگراه شهید خرازی است. اگر از شرق به غرب بزرگراه شهید خرازی به سمت بام لند می آیید به راحتی می توانید با استفاده از مسیر زیر بام لند را پیدا کنید:

- بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) غرب، بعد از خروجی بزرگراه آزادگان، خروجی "کاشان جنوب دریاچه شهدای خلیج‌فارس"، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند

- اگر از غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی قصد رسیدن به بام لند را دارید، مسیر زیر را دنبال کنید:

- بزرگراه شهید خرازی (ادامه همت) شرق، خروجی کاشان امیرکبیر آبشار تهران، ۴۵ متری کاشان جنوب، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز خرید بام‌لند

- همچنین می توانید از میدان موج، مسیر بلوار ۴۵ متری کاشانی جنوب را در پیش بگیرید و از خیابان هوانیروز به سمت غرب ادامه مسیر دهید تا به مرکز خرید بام‌لند برسید.

حمل و نقل عمومی

مترو: خط ۵ مترو خط مناسب برای رسیدن به بام لند است. در ایستگاه چیتگر پیاده شوید و با استفاده از تاکسی های پایانه تاکسی‌رانی ایستگاه چیتگر به خیابان هوانیروز برسید. از آنجا راه خود به سمت میدان و بلوار موج را پیدا کنید.

اتوبوس: اتوبوس های خط ۳۲۳ پایانه آزادی- شهیدباقری در نزدیکی بام لند توقف دارند. سوار این اتوبوس ها شده و در ایستگاه بلوار کاشان در نزدیکی میدان موج پیاده شوید. پس از نزدیک به چند دقیقه پیاده روی به سمت بلوار موج به بام لند می رسید.

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

ساعت بازدید از بام لند

برای بازدید و لذت بردن از فضای بام لند و خرید در این مکان باید در این ساعت به این مجموعه تفریحی مراجعه کنید:

شش ماه اول سال

روزهای شنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 23:00

روزهای پنج شنبه و جمعه: 10:00 تا 24:00

شش ماه دوم سال

روزهای شنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 23:00

روزهای پنج شنبه و جمعه: 10:00 تا 23:00

جاذبه های اطراف

در کنار بازدید از بام لند می توانید از جاذبه های زیر که در نزدیکی این مرکز خرید هستند دیدن کنید:

- مجموعه تفریحی چیتگر در همسایگی بام لند

- آبشار تهران در فاصله تقریبی 7 کیلومتر

- پارک جنگلی چیتگر در فاصله تقریبی 7.8 کیلومتر

- پارک جوانمردان در فاصله تقریبی 10.5 کیلومتر

- شهربازی ارم در فاصله تقریبی 12 کیلومتر

بام لند تهران، خوشگذرانی در ساحل دریاچه چیتگر

نکته های معماری بام لند

در ادامه به نکته هایی در مورد معماری و طراحی بام لند اشاره می کنیم:

- تعداد طبقات: ۳

- مساحت زمین کل مجموعه: ۶۰۰۰۰ مترمربع

- مساحت محوطه بام لند: ۳۲۰۸۰ مترمربع

- مساحت زیربنای تجاری: ۱۳۴۱۴ مترمربع

- تعداد واحدها: ۴۷

- تعداد واحد رستوران: ۸

- تعداد واحد تراس: ۲۰

- تعداد واحد فرهنگی: ۴

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      در دورانی که خشکسالی و بهره برداری ویرانگر از منابع آبی کشور و پایتخت که برای تشکیل آنها هزاران سال وقت صرف شده بود به تهدیدی جدی برای موجودیت ایران و ایرانی تبدیل شده است، ساخت دریاچهء تفریحی آب شیرین آنهم در این مقیاس گسترده برای تهران از سوی این سیستم چه توجیه عقلانی، انسانی و وجدانی داشته که حالا برای به جهالت کشاندن این ملت و برای بی خیال کردنشان نسبت به فاجعه ای که با دست خودشان به سرشان آورده شده تبلیغات گسترده هم می کنید؟!

      پاسخ ها

      • مطالعه

        اين آب ساليان دراز هدر ميرفت
        و تجهيزات جمع آوري آن وجود نداشت

    • بدون نام

      زیبا بید

    • بیتا

      واقعا که ما داریم چی می کشیم .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج