جاباما
۷۹۱۳۹۷
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

سبک‌های جدید طراحی دکوراسیون که این روز‌ها پرطرفدارند

ما در این مقاله مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون را که این روز‌ها محبوب و پرطرفدار هستند به شما معرفی خواهیم کرد و شما با الهام گرفتن از این سبک‌ها می‌توانید طراحی دکوراسیون منزل خود را به روزتر و زیباتر انجام دهید.

مجله قرمز: دکوراسیون داخلی هم مثل همه بخش‌های هنر و طراحی، سبک‌ها و مدل‌های خاص خود را دارد و در هر دوره‌ای مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون مد روز می شوند. طراحان و مشتریانی که دوست دارند مد روز باشند ترجیح می‌دهند با الهام از این سبک‌ها و مدل‌ها کار طراحی منزل خود و مشتریان خود را انجام دهند و خانه‌ای زیبا و مد روز داشته باشند.

اما در حال حاضر مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون کدامند؟ ما در این مقاله مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون را که این روزها محبوب و پرطرفدار هستند به شما معرفی خواهیم کرد و شما با الهام گرفتن از این سبک‌ها می‌توانید طراحی دکوراسیون منزل خود را به روزتر و زیباتر انجام دهید.

سبک‌های جدید طراحی دکوراسیون که این روز‌ها پرطرفدارند

معرفی ترندهای جدید طراحی داخلی و مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون توسط شرکت‌های مختلفی انجام می‌شود، شرکت‌های معروف و مطرح طراحی داخلی که کار معرفی این ترندها را بر عهده دارند با نزدیک شدن به پایان هر سال میلادی، رنگ سال آینده، طرح‌ها و سبک‌های جدید و مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون را به طراحان و علاقمندان اعلام می‌کنند.

شرکت مزون اوبژه Maison & Objet یکی از این شرکت‌های شناخته شده است که طراحان بسیاری در سراسر جهان همه ساله منتظر هستند تا ببینند کدام طرح‌ها و سبک‌ها توسط این شرکت انتخاب می‌شود. در این مقاله نیز ما سه سبک طراحی جدید را که توسط این شرکت به عنوان مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون اعلام شده‌اند به شما معرفی خواهیم کرد و خواهیم گفت که چطور از این سبک‌ها برای زیباتر کردن و به روز کردن منزل خود استفاده کنید.

سبک ساحل جنوبی

اگرچه هنوز در فصل پاییز به سر می‌بریم اما طراحان داخلی از هم اکنون به فکر طراحی داخلی خانه‌ها برای فصل‌های بهار و تابستان سال آینده هستند. شرکت Maison & Objet برای بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ رنگ‌های پاستل و طرح‌های نخل را انتخاب کرده است که تضاد جالب و جذابی با یکدیگر دارند و زیبایی خاصی به فضای منزل شما می‌دهند. این عناصر یعنی رنگ‌های پاستل و درختان نخل عناصر خاص سبک ساحل جنوبی هستند که برای مناطق ساحلی و فصل‌های گرم سال انتخابی عالی هستند.

اگرچه منظور از ساحل جنوبی در این سبک، سواحل جنوب ایالات متحده در فلوریدا هستند اما شما در هر منطقه‌ای حتی شهرهای غیرساحلی هم می‌توانید این سبک زیبا را به کار ببرید. اگر با رنگ‌های پاستل آشنایی ندارید باید بگوییم رنگ‌های پاستل به رنگ‌هایی گفته می‌شود که طیف روشن‌تر رنگ‌های شاد هستند مثل رنگ‌های صورتی، آبی آسمانی، لیمویی، سبز نعنایی و رنگ‌های دیگری که مقدار زیادی سفید در خود دارند.

سبک‌های جدید طراحی دکوراسیون که این روز‌ها پرطرفدارند

طیف‌های روشن و کمرنگ پاستل حالتی مدرن اما شاد دارند که زیبایی چشمگیری به منزل شما می‌دهند و در عین حال فضا را آرام و دلپذیر می‌کنند. شما می‌توانید از تمام رنگ‌های پاستل در کنار هم استفاده کنید چون این رنگ‌ها هیچ تناقضی با هم ندارند و هماهنگی زیبایی به وجود می‌آورند. علاوه بر این، رنگ‌های پاستل در فضاهایی که رنگ زمینه تیره و تاریک است جلوه‌ای زیبا ایجاد می‌کنند و با متعادل کردن تیرگی به هماهنگی بیشتر در فضا کمک می‌کنند.

در چنین فضایی بهتر است عناصر طراحی را ساده‌تر نگه دارید و از ایجاد نقاط کانونی خاص و چشمگیر و عناصری که رنگ‌های تند و روشن دارند خودداری کنید تا عناصر مختلف موجود در فضا بهتر و بیشتر خود را نشان دهند. عناصر گیاهی و طبیعی مثل گلدان‌های بزرگ به خصوص نخل و خانواده آن، پرده حصیری و اشیای بافته شده از حصیر را هم به دکوراسیون منزل اضافه کنید تا فضای منزل شما مدرن، امروزی و در عین حال گرم و ساحلی شود.

سبک شهر سفید از مدل‌های جدید طراحی دکوراسیون

اگرچه در سبک ساحل جنوبی از رنگ‌های پاستل و کمرنگ برای زیباتر کردن فضا استفاه می‌شود اما در سبک شهر سفید یا La Citta Bianca رنگ مورد استفاده برای دکوراسیون منزل از این هم روشن‌تر است. لا سیته بیانکا یا شهر سفید شهری ساحلی در منطقه پولیای ایتالیا است که نام خود را از خانه‌های سفید و سواحل زیبای آن گرفته است.

رنگ سفید و رنگ‌های نزدیک به آن تنها رنگ‌هایی هستند که در سبک شهر سفید مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با الهام از این سبک زیبا می‌توانید خانه خود را به محلی روشن و دلباز تبدیل شبیه به شهرهای ساحلی ایتالیایی تبدیل کنید و با به روز کردن دکوراسیون آن، زیبایی و دلپذیری خاصی به فضای منزل خود بدهید. همان طور که مشخص است در سبک شهر سفید، رنگ سفید و رنگ‌های کاملا نزدیک به آن رنگ‌های غالب هستند اما شما می‌توانید به مقدار محدود از رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید و به فضای منزل خود تنوع بدهید.

سبک‌های جدید طراحی دکوراسیون که این روز‌ها پرطرفدارند

استفاده از رنگ سفید برای دکوراسیون منزل مزایای زیادی دارد از جمله این که فضای منزل تمیزتر به نظر می‌رسد، نور بیشتری در داخل اتاق‌ها در اختیار خواهید داشت و به طور کلی فضا دلبازتر و شاداب‌تر خواهد شد.

البته در سبک شهر سفید فقط رنگ نیست که تعیین کننده است بلکه جنس و بافت اشیای موجود در فضا هم اهمیت زیادی دارند، سنگ‌ها به خصوص مرمر نقش مهمی در دکوراسیون سفید بازی می‌کنند و اگر به مجسمه‌ها، عناصر معماری و اشیای باارزش علاقمند باشید می‌توانید آن‌ها را از جنس مرمر سفید انتخاب کرده و فضای خانه خود را رویایی‌تر کنید.

زیبایی سبک شهر سفید در ناکامل بودن آن است یعنی اگر از رنگ‌های نزدیک به سفید مثل عاجی، استخوانی، توسی خیلی کمرنگ، شیری، وانیلی هم استفاده کنید اشتباهی مرتکب نشده‌اید. یک گلدان سنگی سفید، یک چراغ با شیشه مات سفید و یک زیرانداز از جنس خز سفید همان چیزهایی هستند که شما برای ارتقای دکوراسیون منزل خود به سبک شهر سفید به آن نیاز دارید.

سبک هاوانا

اگر به رنگ‌های سفید و خیلی کمرنگ برای دکوراسیون منزل خود علاقه ندارید و آن‌ها را خسته کننده و یکنواخت می‌دانید نگران نباشید شرکت Maison & Objet برای همه سلیقه‌ها سبکی را معرفی کرده است و سبک هاوانا هم یکی از آن‌ها است. سبک هاوانا دقیقا نقطه مقابل سبک‌های شهر سفید و ساحل جنوبی است و می‌توان آن را جشنواره رنگ‌ها نامید. در این سبک می‌توان از رنگ‌های شاد و تند و روشن به مقدار زیاد استفاده کرد.

این سبک که یکی از شاخه‌های سبک گرمسیری و استوایی است برای افرادی که رنگارنگ بودن را با سبک زندگی و شخصیت خود هماهنگ‌تر می‌دانند بهترین انتخاب است. در سبک هاوانا هر چیزی که شما در دکوراسیون منزل خود مورد استفاه قرار می‌دهید می‌تواند رنگارنگ باشد، رنگ‌هایی مثل قرمز تند، آبی روشن، سبز پررنگ و هر رنگی که به آن علاقه دارید می‌تواند بخشی از اشیای داخل منزل باشند. همان طور که از نام این سبک پیداست سبک هاوانا از شهر هاوانا پایتخت کوبا الهام گرفته شده است.

سبک‌های جدید طراحی دکوراسیون که این روز‌ها پرطرفدارند

در این شهر همه چیز در خیابان‌ها رنگارنگ و چشمگیر است و مردم از این که چیزهای رنگارنگ و پرطمطراق را برای تزئین فضای منزل خود به کار ببرند هیچ ابایی ندارند و با اعتماد به نفس کامل این کار را انجام می‌دهند. البته اگر می‌خواهید از این سبک جسورانه و جذاب برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید باید چند نکته را مد نظر داشته باشید، اول این که رنگ‌های تند و روشن روی زمینه رنگ‌های خنثی جلوه زیباتری دارند بنابراین بهتر است رنگ‌های زمینه منزل مثل رنگ دیوارها، کف زمین و … را از میان رنگ‌های خنثی و ملایم انتخاب کنید، پس از آن می‌توانید سراغ رنگ‌های تند و روشن بروید و مبلمان، پرده‌ها و سایر اشیای منزل را از رنگ‌های شاد و طرح‌های جذاب انتخاب کنید. نکته بعدی استفاده از طرح‌های هندسی است.

وقتی قرار است از سبک هاوانا پیروی کنید بهتر است طرح‌های مبلمان و پرده و … را از طرح‌های هندسی و ساده مثل راه راه، چهارخانه و طرح‌های هندسی سنتی انتخاب کنید تا رنگ‌ها بهتر با فضا تطبیق پیدا کنند و هماهنگی و زیبایی بیشتری به وجود آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج