۸۰۵۴۶۷
۱۱ نظر
۵۰۵۲
۱۱ نظر
۵۰۵۲
پ

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در کل سال از یک عطر استفاده می‌کنید، باید بگوییم که راه اشتباهی می‌روید. همانطور که هر فصل لباس‌های مخصوص به خود را دارد، عطر‌های خاصی هم می‌طلبد. برخی از عطر‌ها رایحه‌ای خنک دارند که برای فصل‌های گرم سال مناسب اند در حالی که برخی دیگر رایحه‌ای گرم دارند و باید در فصول سرد سال استفاده شوند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر شما هم جزو افرادی هستید که در کل سال از یک عطر استفاده می کنید، باید بگوییم که راه اشتباهی می روید. همانطور که هر فصل لباس های مخصوص به خود را دارد، عطرهای خاصی هم می طلبد. برخی از عطرها رایحه ای خنک دارند که برای فصل های گرم سال مناسب اند در حالی که برخی دیگر رایحه ای گرم دارند و باید در فصول سرد سال استفاده شوند. اگر دوست دارید که با بهترین عطرهای مردانه برای زمستان ۲۰۱۹ آشنا شوید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

Oud Wood Intense

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

برند تام فور یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار عطر در میان آقایان به حساب می آید. این عطر کلاسیک ترکیبی از اسانس های زنجبیل، کاسترئوم و ارس یا سرو کوهی است که در نهایت رایحه ای گرم و دلنشین را به شما منتقل می کند. ماندگاری این عطر بسیار بالاست، در نتیجه انتخاب خوبی برای میهمانی های زمستانه شما می باشد.

Bleu de Chanel

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

یکی از بهترین عطرهای شنل، Bleu de Chanel می باشد. این عطر رایحه ای گرم دارد که از ترکیب اسانس هایی چون چوب سدر و صندل ساخته شده است. اسانس های ثانویه این عطر لیمو، فلفل، نعناع، گشنیز و ترنج می باشد که در نهایت ترکیبی فوق العاده جذاب را تشکیل می دهند و هر مردی با هر سلیقه ای را به خود جذب می کنند.

Creed Royal Oud

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

رویال یعنی سلطنتی و این نامی است که برند کرید بر روی برخی از کارهای خود می‌ گذارد تا به نوعی ارزش آن را به مشتریانش نشان دهد. این بار رایحه عود هدف قرار گرفته شد و بدین ترتیب ادکلنی با نام کرید رویال عود متولد شد. طراحی شیشه کرید همچون همیشه وفادار به سنت ‌های این برند است، طراحی ساده اما سرشار از اعتبار. اسانس های اولیه این عطر شامل لیمو ترش، ترنج، فلفل صورتی و اسانس های پایه آن چوب صندل، مشک و عود است.

Acqua Di Parma Colonia Sandalo

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

برند عطر ادکلن آکوا دی پارما اصالتا یک کمپانی عطر و ادکلن ایتالیایی است. این برند تاکنون بیش از ۴۴ عدد عطر روانه بازار کرده که یکی از بهترین نمونه های آن Colonia Sandalo می باشد. این عطر از ترکیب اسانس هایی چون پرتقال، لیمو، ترنج و بهار نارنج تشکیل شده است. چوب صندل، اسطوخدوس و عنبر نیز از اسانس های ثانویه آن می باشد. این عطر زمستانه مخصوص آقایانی ست که می خواهند جذابیتی بی پایان داشته باشند.

Paco Rabanne 1 Million

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

یکی از عطرهای لاکچری مردانه، وان میلیون پاکو رابان است. دلیل اینهمه جذابیت این عطر، عجین شدن سه نت چرم، دارچین و کهربا در کنار نت های ثانویه ای چون گل رز، نعناع و گریپ فروت می باشد. البته شیشه بسیار شفاف و زیبای آن نیز در زیبایی اش بی تاثیر نیست. اگر می خواهید عطری منحصر بفرد داشته باشید و در میان جمع بدرخشید، این عطر زمستانه انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

Acqua Di Gio Absolu

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو عطری است بسیار خوشبو و عامه پسند که شروعی شیرین و شاداب از ترکیب رایحه میوه ها و همراهی مشک دارد. با گذر زمان رایحه میوه ای ضعیف تر و رایحه مشک آن قویتر می شود و همزمان حسی شاداب و خنک از رایحه دریایی به ترکیب عطر اضافه می گردد. این مدل عطر جورجیو آرمانی پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و انتخاب شایسته ای جهت مصرف روزانه در تمامی فصول به خصوص زمستان می باشد.

Valentino Noir Absolu

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

عطر والنتینو نویر ابسولو عطری است گرم و تلخ که در سال ۲۰۱۷ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. از ترکیب اسانس هایی چون سدر، چوب صندل و زعفران عطری بوجود آمده که بسیار دلنشین است. جدا از رایحه این عطر، شیشه آن نیز بسیار لوکس و زیبا طراحی شده است به طوری که دل هر مردی را می برد. این عطر به دلیل ماندگاری بالایی که دارد انتخاب خوبی برای میهمانی های شبانه و مجالس رسمی می باشد.

Terre d'Hermès

بهترین عطر‌های مردانه برای زمستان ۹۷

یک عطر جذاب برای آقایان مدرن، عطر مردانه تق د هرمس می باشد که در سال ۲۰۰۸ به بازار معرفی شد. رایحه اولیه این عطر گریپ فروت و پرتقال، راحیه میانی آن عطر گل ها و فلفل و رایحه پایه آن نت های جنگلی و خزه بلوط است که در کنار هم بهترین انتخاب برای فصول سرد سال خواهد بود. ماندگاری این عطر بین ۵ تا ۸ ساعت می باشد، بنابراین می توانید بدون هیچ نگرانی آن را تهیه و در زمستان امسال مصرف کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من همه ش و داشتم.
      هرمس و آرمانی از همه جوان پسند تر هستن.

    • بدون نام

      فقط والنتینو

    • s

      دیگه کی پول داره بده عطر بخره

    • mohammad

      قیمتاشونم میزدی.وقتی دلار ارزون بود نمیشد اینا رو خرید الان که دیگه خوابشم نمیشه دید

    • بدون نام

      وان میلیون عالیه ولی خیلی گرون شده

    • شناس

      ایول
      توافقی نانوشته
      هر آشغالی که دیجیکالا میده رو ردیف کردی

      پاسخ ها

      • نیکا باقری

        دوست عزیز کی میگه این عطرها همه واسه دیجیکالا هستش؟ این همه زحمت کشیدن واسه گردآوری مطالب. با اجازه لیست می کنم که ببینید
        1 - AtrinehStore
        2- Negar
        3- Bamilo
        4- AtrSam
        5- Zanbil
        6- Royal
        این لیست عطرها همینطور که دید ربطی به دیجیکالا نداره و همه سایت های عطر فروشی خوب هم دارن اینارو. پس برترین ها رو که از بهترین در کار خودشه رو محکوم به این چیزها نکنین

    • بدون نام

      فقط دریک وچمستری اماراتی

    • بدون نام

      الان عطرهاي فيك هم قيمت اصل ها شدن

    • مهرداد

      مردم نون ندارند بخورند شما چی تبلیغ میکنید !!!! همه این عطر ها بین 1 تا 4 میلیون هستند!!

    • بدون نام

      فقط عطر کاستانو !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج