جاباما
۸۰۵۶۲۷
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

در این مطلب ۷ طراح معروف این موضوع را از یک جنبه دیگر، یعنی سبک دکوراسیونی خانه برای ما توضیح می‌دهند. این که در سال ۲۰۱۹، علاوه بر مبلمان و رنگ سال، باید منتظر تجربه کردن کدام طراحی‌های جدید برای خانه هایمان باشیم. نشیمن‌ها رسمی یا راحت، اکسسوری‌های ساده یا لوکس و بسیاری موارد دیگر که در ادامه خواهیم خواند.

وب‌سایت چیدانه: قبل تر در مطلب دکوراسیون داخلی ۲۰۱۹، مدل مبلمان هایی که طراحان و دکوراتورها برای سال ۲۰۱۹ پیش بینی کردند را بررسی کردیم. در این مطلب ۷ طراح معروف این موضوع را از یک جنبه دیگر، یعنی سبک دکوراسیونی خانه برای ما توضیح می دهند. این که در سال ۲۰۱۹، علاوه بر مبلمان و رنگ سال، باید منتظر تجربه کردن کدام طراحی های جدید برای خانه هایمان باشیم. نشیمن ها رسمی یا راحت، اکسسوری های ساده یا لوکس و بسیاری موارد دیگر که در ادامه خواهیم خواند.

1. طراحی ترکیبی اتاق ها

هالی بیکر، یکی از طراحان شرکت کننده در این نظرسنجی اظهار داشته که در سال ۲۰۱۹ شاهد ترکیب رفتارهای مختلف در خانه ها هستیم. به طور مثال می توانیم نشیمن هایی داشته باشیم که فضای دورهمی و زندگی روزمره را در کنار یکدیگر داشته باشند. شاید تاکنون عادت داشتیم که فضاها از یکدیگر تفکیک شده باشند اما درسال ۲۰۱۹ می توانیم خلاقیت های بیش تری به خصوص در زمینه استفاده از انواع هنرها ببینیم.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

۲. حضور فعال وسایل قدیمی و کهنه

آندرا هارالدسن، کی دیگر از طراحان ، بازگشت الگوها، نقش ها و وسایل وینتیج و قدیمی را برای سال 2019 نوید می دهد. این طراح پیشنهاد می کند اگر چنین وسایل و اکسسوری هایی در منزل دارید، برای سال آینده نگه داشته و حتما به ایده های مختلف استفاده از آن ها فکر کنید. پارچه های بسیار قدیمی نیز در همین دسته جای می گیرند.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

3. نشیمن های راحت

ونسا فرانسیس در این باره می گوید : "مسلما نشیمن ها راحت تر و خودمانی تر طراحی می شوند." تصویر بالا نمونه خوبی از این ایده را به ما نشان می دهد. مبلمان با تکیه گاه های کوتاه تر، پاف های راحت تر و حضور سبزی و گیاهان آن چیزی هستند که می توانیم منتظر دیدنش باشیم. شاید بتوان پیش بینی این را نیز داشت که فضاهای پذیرایی نیز با همین نشیمن ها ترکیب و ادغام شده و آن ها نیز خودمانی تر بشوند.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

۴. نقش پر رنگ نورپردازی

هارولدسن، طراح چهارم، به این موضوع عقیده دارد که نورپردازی در سال 2019 نقش بزرگی ایفا خواهد کرد، این که می توانید رنگ اتاق را تغییر دهید و یا حتی حس و حال های متفاوت متناسب با خلق و خوی شما در طول روز داشته باشید. در واقع "روشنایی برای افزودن رنگ و بافت به دیوارها استفاده می شود."

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

5. توجه به نیازهای ساکنان خانه

جوردی فغان و آلن فیرستون، بر این باورند که اتاق نشیمن در سال ۲۰۱۹ فضایی است که واقعا منجر به یک زندگی شخصی می شود. آن ها می گویند: "مشتریان ما به دنبال فضاهای ساده اما در عین حال خلاقانه هستند تا بتوانند به بیش تر نیازهایشان پاسخ دهند." به طور مثال حضور میزها و کمدها، وسایل بازی بچه ها، کتاب ها و ... همگی به نوعی در فضا چیدمان شده و قرار می گیرند که در کنار زیبایی کاربردی نیز باشند.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

۶. حضور فضاهای نامتعارف

به گفته Nyla Free، ممکن است امروزه رویکردهای جدید و نامتعارف را در فضاهایی مانند نشیمن ببینیم اما آن چه که در سال 2019 اتفاق خواهد افتاد، استقبال بیش تر از این سبک ها خواهد بود. او می گوید :" که برخی از عناصر طراحی که ما انتظار داریم تا در سال 2019 برای ایجاد این حس ببینیم، طرح های رنگی رنگی، نقوش غیر هم شکل و ست شدن مبلمان های متفاوت در کنار یکدیگر خواهند بود.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

7. مانند سال های پیش محافظه کارانه نیست

بسیاری از طراحان خاطرنشان می کنند که فضاهای زندگی در سال ۲۰۱۹، از فضاهای رسمی و جدی امروزی بسیار دور خواهند شد. بر همین دکوراتورها تمایل دارند مشتریان خود را به استفاده آزادانه تر از وسایل، به خصوص نمونه های دست ساز و سنتی، تشویق کرده فضاها را جذاب تر از آن چه که امروز می بینیم طراحی نمایند.

دکوراسیون منزل ۲۰۱۹، خانه‌ها این شکلی می‌شوند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج