جاباما
۸۰۸۷۵
۸ نظر
۵۰۴۴
۸ نظر
۵۰۴۴
پ

شخصیت شناسی بر اساس انواع پیتزا

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

اگر تنها حق انتخاب یک نوع پیتزا را داشته باشید کدام را انتخاب می کنید؟ پیتزاخورها افرادی خوشبین و کمی شکمو هستند. جالب اینکه بعضی ها می گویند نوع پیتزای انتخابی شما می تواند بیانگر ویژگی های شخصیتی تان باشد و رازهای درونتان را افشا کند!

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟





مجله تندرستی: اگر تنها حق انتخاب یک نوع پیتزا را داشته باشید کدام را انتخاب می کنید؟ پیتزاخورها افرادی خوشبین و کمی شکمو هستند و آنچنان با علاقه بر سر میز غذا می نشینند که دیگران را به اشتها می اندازند. جالب اینکه بعضی ها می گویند نوع پیتزای انتخابی شما می تواند بیانگر ویژگی های شخصیتی تان باشد و رازهای درونتان را افشا کند! البته بعضی ها می گویند این موضوع جنبه علمی ندارد و بیشتر سرگرم کننده است.

پیتزا مارگاریتا؛ آرام و صبور

پنیر، گوجه و ریحان؛ به همین سادگی! این انتخاب ساده می تواند نشانه شخصیت آرام و صبور شما باشد. افرادی که از طعم پیتزای مارگاریتا لذت می برند دنبال حاشیه نیستند، حسابگرند و احتمالا دست به ولخرجی نمی زنند، گاهی رفتارهای وسواس گونه دارند، دوستدار طبیعتند، خیلی دیر عصبانی می شوند و هنگام عصبانیت قادر به کنترل رفتارهایشان هستند.

پیتزا کالزونه؛ راحت طلب

بعضی ها با پیتزا مشکل دارند و کش آمدن پنیر، سرازیر شدن مواد از روی نان و ... برایشان دردسرساز است. به همین دلیل پیتزاهای نیمه لقمه ای و لقمه ای انتخاب اولشان است چون خودرنشان سخت نیست! این افراد احتمالا در گروه تنبل ها و راحت طلب ها قرار می گیرند و ترجیح می دهند بدون زحمت به خواسته هایشان برسند. همچنین در تصمیم های مهم و انجام کارهایشان عجولانه رفتار می کنند، دوستان زیادی دارند اما تعداد دوستان صمیمی شان بسیار کم است، دنبال میانبرها هستند و اگر قرار باشد چیزی را با تلاش زیاد به دست بیاورند معمولا بی خیال آن می شوند.

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

پیتزا هاوایی؛ اهل ماجراجویی

افرادی که اهل امتحان کردن طعم های مختلف هستند روحیه ماجراجویی دارند. برای مثال سفارش پیتزایی که آناناس دارد، فقط ای یک فرد خطرپذیر برمی آید! این افراد احتمالا خیلی زود احساساتی می شوند، عاشق کارهای هیجان انگیز هستند، از سفر لذت می برند، در هر شرایطی مستقل رفتار می کنند، تحمل نصیحت را ندارندو خیلی زود خوشان را با شرایط سخت وفق می دهند.

پیتزا پولو؛ کم حرف

افرادی که از طعم مرغ کبابی در پیتزا لذت می برند به احتمال زیاد خونگرم و تودارند به احتمال زیاد خونگرم و تودارند، کم حرف و محتاطند، به سلامت اهمیت می دهند و چکاپ های پزشکی منظم برایشان اهمیت دارد، شخصیت آرامی دارند اما عصبانیت شان غیرقابل کنترل است.

پیتزافونگی؛ اهل تفریح

ویژگی های شخصیتی افرادی که طرفدار پیتزای فونگی هستند مشابه دوستداران پیتزای مارگاریتاست؛ با این تفاوت که رفتارهای وسواسی آنها احتمالا کمتر است. آنها احتمالا عاشق بیرون رفتن و پیک نیک هستند، از هر فرصتی برای تفریح استفاده می کنند و رابطه خوبی با تجمل گرایی ندارند، سخت گیر نیستند اما با بدقولی کنار نمی آیند.

پیتزا پپرونی و سالامی؛ نامنظم و کم اراده

متخصصان تغذیه همیشه درباره ضررهای سوسیس و کالباس هشدار می دهند. بنابراین افرادی که بدون توجه به هشدارها سراغ این محصولات غذایی مضر می روند ممکن است افراد کم اراده و گاهی بی اراده ای باشندکه قدرت نه گفتن را ندارند، خیلی زود عصبانی می شوند، رفتارهای پرخاشگرانه دارند، برخلاف ظاهرشان از اعتماد به نفس پایینی برخوردارند.

پیتزای چهارفصل؛ تنوع طلب

سفارش پیتزایی که چهار طعم متفاوت دارد نشان دهنده شخصیت تنوع طلبی افراد است. پس احتمالا طرفداران پیتزا چهار فصل اهل شغل های ثابت؛ مانند کارمند بانک یا اداره های دولتی نیستند، همیشه چند فعالیت را همزمان انجام می دهند، خلاق، مهربان، عجول، خوشبین و البته دمدمی مزاجند و در تصمیم گیری ها با تردید عمل می کنند.

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

پیتزا مارینارا؛ واقع بین

افرادی که طعم ماهی و میگو را در پیتزا می پسندند احتمالا اجتماعی، واقع بین و مسئولیت پذیرند، انرژی بالایی دارند، از پس مشکلات برمی آیند، مهربان و فداکارند، رفتارشان سنجیده و منطقی است، معمولا ریسک پذیری پایینی دارند، پیش از انجام هر کاری خوب به آن فکر کرده و تحت هر شرایطی به قولشان عمل می کنند.

پیتزا گوشت؛ جاه طلب

علاقمندان به گوشت قرمز، پیتزای گوشت را ترجیح می دهند، مغرور و جاه طلبند و دوست دارند صاحب باتلاترین مقام ها و موقعیت ها در زندگی باشند. آنها همچنین از اضافه وزن رنج می برند، از اعتماد به نفس زیادی برخوردارند، از بودن در جمع لذت می برند، تحمل زورگویی را ندارند و هنگام عصبانیت پرخاشگر می شوند.

پیتزا سبزیجات: قابل اعتماد

فقط افرادی که قصد کاهش وزن دارند، پیتزای سبزیجات سفارش می دهند. شاید اما عاشقان این پیتزا شخصیتی آرام، مهربان و دوست داشتنی داشته باشند، اگرچه ممکن است با گذشت، درونگرا و کم حرف باشند و گاهی بسیار مرموز رفتار کنند اما مهمترین ویژگی آنها آینده نگری است.

تام کروز - پیتزا پولو

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

بازیگر سری فیلم های «ماموریت غیرممکن» عاشق پیتزا پولوست. البته این سلیقه به شخصیتش هم می آید چون تام کروز هم خونگرم است و هم تودار. هیچ کس سر از کارش درنمی آورد و هر از گاهی جنجال های مربوط به زندگی خصوصی اش خوراک رسانه ها می شود. اگرچه او کمتر عصبانی می شود و تصمیم های ناگهانی می گیرد اما همین دو اخلاق کار دستش داد و نتوانست زندگی خصوصی اش را نجات دهد.

ویل فرل - پیتزا مارینارا

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

ویل فرل، کمدینی است که کارش را همزمان با جیم کری شروع کردو مدتی با هم همکار بودند اما نتوانست از نظر موفقیت به پای او برسد. البته این مسئله کاملا به سلیقه اش هم می خورد چون عاشقان پیتزا مارینارا معمولا ریسک پذیری پایینی دارند. ویل فرل بازی در بسیاری از نقش های جنجالی را نپذیرفته و همین مسئله باعث شده تا به آنچه حقش است نرسد. شخصیت مهربان و رفتار سنجیده ویل با سلیقه اش جور درمی آید. مگر شما از یک فرد عاشق پیتزا مارینارا توقع دیگری داشتید؟

علی کریمی - همه انواع

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

اعجوبه فوتبال یک پیتزافروشی در کرج باز کرده تا به آرزوی دوران کودکی اش برسد. کریمی از کودکی عاشق پیتزا بود و همیشه دوست داشت یک مغازه بزرگ پیتزافروشی راه اندازی کند. البته الان خودش وقت نمی کند در پیتزافروشی اش حاضر شود ولی در نبودش برادرش فرشید مغازغه را اداره می کند. کریمی می گوید همه انواع پیتزا را دوست دارد و فرقی ندارد چه طعمی دارد. خلاصه اگر دنبال یک عاشق پیتزای واقعی می گردید، علی کریمی نمونه کامل چنین شخصی است.

اوباما - پیتزا مارگاریتا

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

انگار رئیس جمهور فعلی آمریکا علاقه عجیبی به فست فود دارد و حتی از مهمترین میهمانانش نیز با هات داگ و همبرگر پذیرایی می کند، عکس های منتشر شده هنگام خوردن پیتزا نشان می دهد که او به پیتزا مارگاریتا علاقه دارد. به نظرتان شخصیتش به این سلیقه می خورد؟ عاشقان این نوع پیتزا آرام، صبور، حسابگر و وسواسی هستند و زندگی دور از حاشیه دارند. ما دیگر هیچ حرفی نداریم آقای مجری!

دانیل رد کلیف - پیتزا پپرونی

«گذشت آقا دانیل آن موقعی که در نقش هری پاتر بازی می کردی و کلی از خودت اراده و روحیه جنگجویی نشان می دادی. از وقتی فهمیده ایم چه نوع پیتزایی دوست داری، دستت حسابی برایمان رو شده است.»

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

آقای هری پاتر سابق عاشق پیتزا بیرونی است. یادتان هست که این افراد چه ویژگی هایی دارند؟ کم اراده اند و تازه خیلی زود عصبانی می شوند و پرخاشگراند. موقع مواجه شدن با مشکلات هم دست و پایشان را گم می کنند. می بینید. هر جور که حساب کنیم این موارد با روحیه او (هری پاتر) سازگار نیست.

کریستین دانست - پیتزا فونگی

بازیگر فیلم هایی مانند «مرد عنکبوتی» و آثار جدی تری مانند «مالیخولیا» عاشق پیتزافونگی است. این سلیقه کاملا به شخصیتش می خورد چون عاشقان این نوع پیتزا اهل بیرون رفتن و پیک نیک هستند. کریستین دانست هم همین اخلاق را دارد. اصلا به همین عکس نگاه کنید. ببینید چطور کنار خیابان نشسته و دارد پیتزایش را گاز می زند. عاشقان پیتزا فونگی نه تجمل گرا هستند و نه سخت گیر. همه کارگردان هایی که با کریستین دانست کار کرده اند. این مسئله را تایید می کنند.

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

آل پاچینو - پیتزا کالزونه

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

نام آل پاچینو با نام پیتزا گره خورده؛ البته نه به این دلیل که خیلی پیتزا دوست دارد بلکه به دلیل فست فودهای زنجیره ای به نام آل پاچینو که حسابی هم طرفدار دارد. با این حال، خود آل پاچینو هم پیتزاخور است و عاشق پیتزا کالزونه. این سلیقه به شخصیتش هم می خورد چون آل پاچینو دوست دارد گوشه ای لم دهد و از زندگی اش لذت ببرد. پیتزا کالزونه خورها همینطورند؛ راحت طلب. دوستان صمیمی هم کم دارند؛ البته آل پاچینو در ظاهر دوست کم ندارد اما آنها بیشتر دوستان ظاهری هستند.

رابرت دنیرو - پیتزا چهار فصل

چهره‌های مشهور چه پیتزایی میخورند؟ شما چی؟

پیتزای مورد علاقه این اسطوره بازیگری کاملا با شخصیتش منطبق است چون عاشقان پیتزا چهار فصل افراد تنوع طلبی هستند و از امتحان کردن ایده های جدید استقبال می کنند و اهل خطر هم هستند. فقط کافی است نگاهی به کارنامه حرفه ای رابرت دنیرو بیندازید تا ببینید او چطور نقش های مختلف و حتی متضاد را به خوبی ایفا کرده. آیا رابرت دنیروی قلبم «راننده تاکسی» ارتباطی با دنیروی فیلم «رفقای خوب» دارد؟ چه کسی فکر می کرد او تا این حد کمدین بامزه ای هم باشد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nima

      Man pitzza goosht mikhoram kolan goosht doost daram
      Makhsoosan gooshte sefiid

    • بدون نام

      هههههههههههههه
      خدایا یه سری خبر به درد بخور تو این مجله نیست

    • حرف حساب

      جالب بود خیلی مرسی....

    • افشین

      خیلییییی ممنون واقعا به یکی از سئوالات مهم نسل جوان پاسخ دادین.کاش مسئولان هم مثل شما ذره ای حس پاسخگویی داشتن!!

    • هتی

      من پیتزا مخصوص میخورم دقیقا جزو کدوم گروهم؟

    • آمیتریس

      من اصلا پیتزا نمیخورم.وطن فروشیه.خخخخخخخخ

    • ووئد

      سلام من هم روزی مثل تو عاشق این اشغالا بودم البته مردی بازیبایی فوق العاده به نام ال باچینو البته جوانی هاش همین الان برو یه وبلاگ برای خدا بساز بع روزه بگیر واز خدا بخواه تورا هدایت کند مطمئنا میتونی بر شیطان واین اشغالا فائق بیایی بیا یه بار حس کن امام سجاد فرمودند خدایا چه کسی است که عشق تورا درک کند وسراغ دیگری برود اره اینا رو میذاری که چی بشه عقده ی بی مال و... برات تجلی کنه وتازه چند نفر دیگه را به بلای خودت مبتلا کنی

    • الینا

      حکم شرعی پیتزا مخلوط چیه برترینها جان و در مورد کله پاچه هم یه تحقیقی بشه بد نیست با تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج