اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۱۵۶
۵۰۹۸
۵۰۹۸
پ

۵ ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی

آنهایی که خانه هایشان دوطبقه یا دوبلکس است، احتمالا پلکان چوبی بین طبقات دارند. برای پوشاندن این پله ها و به نوعی می توان گفت برا ی تزئین آنها از انواع پوشش ها استفاده می کنند. اما ما در این مطلب ۵ ایده ساده اما زیبا برای این هدف معرفی کرده ایم.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی





برترین ها: آنهایی که خانه هایشان دوطبقه یا دوبلکس است، احتمالا پلکان چوبی بین طبقات دارند. برای پوشاندن این پله ها و به نوعی می توان گفت برا ی تزئین آنها از انواع پوشش ها استفاده می کنند. اما ما در این مطلب 5 ایده ساده اما زیبا برای این هدف معرفی کرده ایم که شاید به کارتان بیاید.

الیاف گونی‌مانند طبیعی

این الیاف طبیعی هرگز کهنه و قدیمی نمی شوند و با همه نوع دکوراسیون نیز جور در می آید. برای زیبایی بیشتر این پله ها می توان آنها را با کاغذدیواری هایی که رنگ گرم دارند یا مبلمانی با رنگ گرم جفت کرد.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی

طرح نمایشی

برای پلکان چوبی که با رنگ سیاه و سفید نقاشی شده است می توانید از طرح هندسی و رنگ مشابه برای پوشش پلکان استفاده کنید. به طور مثال، همچون عکسی که می بینید، پله ها سیاه و نرده های آن سفید هستند، پوششی که برای آنها در نظر گرفته شده از قالیچه های باریک مشکی و سفید است که طرح ساده راه‌راه‌ دارد و به پله ها نمای زیبایی بخشیده است.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی

طرح ساحلی

برای پله های چوبی داخل خانه می توانید از قالی هایی با رنگ ماسه ای و طرح هندسی تکرار شونده استفاده کنید. هنگام استفاده از این طرح ها باید توجه داشته باشید همه طول پلکان را پوشش دهد و همچون نمونه های بالا، کناره های پله را خالی نگذارید.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی

برای جلوگیری از لیز خوردن در پله های خانه، از قالی هایی استفاده کنید که طرح جاجیم و بافت درشت دارند. نمونه هایی که به صورت راه‌راه‌های رنگی هستند برای این منظور مناسب هستند. اگر قالی که انتخاب می کنید، رنگ های آبی، سبز، کرم و نارنجی کمرنگ داشته باشد، بهتر است.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی

البته می توانید این پله های زیبا را به حال خود رها کنید و هیچ پوششی برای آنها استفاده نکنید. در عوض، آنها را با ترکیب دو رنگ چوبی و سفید نقاشی کنید تا نما و جلوه بیشتری داشته باشند.

5 ایده ساده برای پوشش پلکان چوبی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج