۸۷۷۵۰
۵ نظر
۵۰۱۸
۵ نظر
۵۰۱۸
پ

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (۱)

اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)
برترین ها: اگر برای نقاشی دیوارهای اتاق هایتان، به دنبال رنگ مناسبی می گردید، بد نیست که سایه های مختلف رنگ خاکستری یا طوسی را نیز مد نظر قرار دهید. اگر فکر می کنید این رنگ مناسب سلیقه یا وسایل اتاق شما نیست، به دکور اتاق های مختلفی که در زیر به آنها اشاره کرده ایم نگاهی بیندازید. رنگ خاکستری بخاطر خنثی بودنش می تواند انتخاب بسیار شیک و آرامش بخشی برای فضاهای مختلف درون منزل باشد.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

همانطور که در این تصویر می بینید، طراح داخلی، بروس شاستاک از رنگ خاکستری روشن برای اتاق نشیمنی به سبک روستایی قرن نوزدهمی استفاده کرده است. این سایه شیک از رنگ خاکستری موجب جلوه یافتن اشیای تاریخی اتاق از جمله مبل ها، تابلو و مجسمه شده است.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

نینا گریسکام مالک این خانه دوپلکس واقع در منهتن همراه همسرش این اتاق را نقاشی کرده اند. او فکر می کند که این رنگ پس زمینه بسیار مناسبی برای نشان دادن تابلوهای بزرگ و آثار هنری که بیست سال است آنها را جمع آوری کرده است. در اتاق خواب اصلی، یک تابلوی نقاشی بزرگ به عنوان پس زمینه ای برای صندلی انگلیسی آنتیک بکار رفته است.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

ادام لوین، خواننده گروه مارون ۵، با کمک مارک هاداوی طراح داخلی این منزل خود واقع در هالیوود هیلز را تبدیل به خانه ای زیبا کرده است. حمام اصلی مینیمالیستی آن به رنگ خاکستری و از جنس مرمر است و یک وان آنتیک و یک میز ساده کنار آن قرار داده شده است.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

مایکل اسمیت این آپارتمان واقع در یک آسمانخراش در نزدیکی سنترال پارک نیویورک را طراحی کرده و در حمام آن از آینه های روبرو استفاده کرده که عمق بیشتری به فضا می دهند. رنگ خاکستری مرمر نیز بر اثر شگفت انگیز آن افزوده است.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

در ساختمان هنرهای زیبای سان فرانسیسکو، سوزان تاکر طراح و اندرو اسکورمان معمار با همفکری هم یک خانه را دگرگون کردند. آنها برای تلطیف خطوط تیز از ورودی منحنی شکل استفاده کرد. رنگ خاکستری ورودی با کفپوش مرمری بلژیکی چهارچوب خوبی برای اتاق نشیمن آفتابگیر هستند.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

این خانه ساحلی واقع در مالیبوی کالیفرنیا، متعلق به ریچارد شاپیروی عتیقه فروش است که از دیوارهای گچی برای ایجاد حالت دیوار سنگی قدیمی و کهنه مدیترانه ای استفاده کرده است. در کتابخانه، ظاهر جلاخورده دیوارها بسته به میزان نور متفاوت است و باعث می شود که کتابخانه حالت گرم و دلپذیر و در عین حال اسرارآمیزی داشته باشد.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

الن دجنرز و پورشیا دو روسی، زوج علاقمند به طراحی و دکوراسیون، خانه ای زنده و پرروح و هنرمندانه در بورلی هیلز ساخته اند. اتاق خواب اصلی این خانه شیک و آرامش بخش است و دیوارهای آن با پارچه فلانل خاکستری گرم پوشانده شده اند.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

در این خانه فوق مدرن واقع در جزیره مرسر واشینگتن، اریک کاب، معمار سیاتلی، با قالب های بتن به دیوارهای اتاق نشیمن، بافت و ریتم داده است. مجسمه ای که اثر آن گاردنر است گویی در هوا شناور است و صندلی و میز عثمانی زرد کنتراست زیبایی با بقیه مبلمان دارند.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

دیوید فلینت وود، دیوارهای خانه بازیگر هالیوودی، یعنی بروک شیلدز، را به رنگ خاکستری چلسی درآورده است. پرتره های دو دختر این بازیگر نیز به دیوار آویزان شده اند که هدیه ای از سوی این هنرمند هستند.

کاربردهای رنگ خاکستری در دکور منزل (1)

اری. ال. کوپلمان، رئیس سابق شانل و همسرش کوکو، خانه رویایی خود در جزیره نانتاکت ماساچوست را دوباره دکوره کردند و آن را با کلکسیون ارزشمندی از وسایل آنتیک پر کردند. میز انگلیسی قرن نوزدهمی و آینه بالابخاری از وسایل برجسته این اتاق هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هركز!!!!!!!!

    • شیوا

      حداقل خونه باید شونصد متر باشه.

    • باسعادت

      اگر این خانم های محترم به مغز موظف اقایان فرصت واجازه تفکر بدهند! وصبور باشند! یقینا همه ی اقایان مظلوم *چنین وبهتر از این را برای همسر و فرزندان گلشان میسازند.
      زیرا ارزوی همه ی مردان خدمت وایجاد رفاه واسایش برای خانواده است. اما ارامش کجا پیدا میشود؟! تا اقایان برای تفکر وگرفتن تصمیم های عالی به انجا بروند؟

    • عارفه

      آخه باید خونش باشه تا ی همچین دکوری پیاده بشه!

    • عارفه

      آخه باید خونش باشه تا ی همچین دکوری پیاده بشه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج