۸۸۴۱۲
۸ نظر
۷۰۳۸
۸ نظر
۷۰۳۸
پ

آرایشگاه یا موزه هنرهای زیبا؟!

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

آرایشگاه های درجه یک چه ویژگی هایی دارند؟ آیا ظاهر آرایشگاه باید خیلی شیک باشد یا همین که اصول بهداشتی رعایت شود کفایت می کند؟ یک آرایشگاه باید چه بخش هایی داشته باشد؟ با شیک ترین آرایشگاه های دنیا بیشتر آشنا شوید.

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس





مجله تندرستی: صاحبان آرایشگاه های درجه یک جهان علاوه بر کیفیت خدمات، امکانات رفاهی و راحتی فضای آرایشگاه را از دلایل اصلی موفقیت خود می دانند.

آرایشگاه های درجه یک جهان چه ویژگی هایی دارند؟ آیا ظاهر آرایشگاه باید خیلی شیک باشد یا همین که اصول بهداشتی رعایت شود کفایت می کند؟ یک آرایشگاه باید چه بخش هایی داشته باشد؟ با شیک ترین آرایشگاه های دنیا بیشتر آشنا شوید.

آرایشگاه دیوید لیتون؛ برلین، آلمان / berlin david layton

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

فضای داخلی آرایشگاه دیوید لیتون پر از هیجان، انرژی مثبت و شور و صفاست. فضایی کاریزماتیکی که باعث می شود دیدی تازه نسبت به زیبایی طبیعی پیدا کنید. آرایشگران این موسسه، زیبایی درونی تان را بیرون می کشند؛ حتی اگر خودتان از وجودش بی خبر باشید.

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

آرایشگاه لامیسون راجر؛ بروکسل، بلژیک / la maison roger brussels

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

موسسه ای با کلاس که از سال ۱۹۳۵ یک روز هم تعطیل نشده است. فرقی ندارد کی هستید؛ نوجوان، هنرمند، تاجر، سیاستمدار، بازیگر و ... کارکنان باتجربه آرایشگاه راجر کاری می کنند که در کانون توجه قرار بگیرد. فضای آرام و چیدمان بی نظیرش به محض ورود کاری می کنند که هوس کنید تعطیلات تان را در آنجا بگذرانید.

آرایشگاه کریستف روبین؛ پاریس، فرانسه / Christophe Robin - paris

مگر می شود درباره لوکس ترین ها صحبت کرد ولی از پاریس حرفی به میان نیاورد؟ پاریس به جز موزه و هتل های پنج ستاره، آرایشگاه های پنج ستاره نیز دارد. حال فکر کنید آرایشگاه متعلق به یک هنرمند، طراح، عکاس و نقاش خوش ذوق یعنی کریستف روبین باشد. این آرایشگاه در طبقه اول هتل لاموریس قرار دارد و فضایی شیک و مدرن اما هنری دارد. روبین با توجه به ذوق هنری اش فضای داخلی را با استفاده هوشمندانه از کنتراست نور و رنگ طراحی کرده است.

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

سقفی که کامل نقاشی شده، دکوراسیون هنرمندانه، فضایی باز و آرامش بخش، کارکنان ماهر و تمام امکانات مورد نیاز، حتی یک بار مراجعه به این آرایشگاه را تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی می کند.

آرایشگاه روبروتو دی آنتونیو؛ رم، ایتالیا / roberto di antonio

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

در سراسر ایتالیا شعبه دارد ولی شعبه دومش در رم چیز دیگری است. این آرایشگاه مسئول آرایش و پیرایش مهمانان عروسی تام کروز در ایتالیا بوده است.

آرایشگاه پتروس گلیفادا؛ آتن، یونان / petros glyfada athen

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

آرایشگاهی زیبا و مدرن در بهترین نقطه آتن که به دلیل داشتن بهترین آرایشگران دنیا معروف است؛ مهارتی که سابقه اش به یونان باستان می رسد.

آرایشگاه کایرو؛ فلورانس، ایتالیا / cairo hair salon in florence

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

همه چیزش زیباست، حتی خیابانی که داخل آن قرار دارد. آرایشگران این مرکز در کار خود بهترینند و موهایتان را درست مطابق چهره تان درست می کنند، بدون ذره ای خطا. مهارت، دانش و عشق به کار کارکنانش حتی سختگیرترین مشتریان را راضی به خانه می فرستد. تجهیزات پیشرفته اش هم جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد.

آرایشگاه آلتو سنوسو؛ مسکو، روسیه / alto senso in moscow

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

به محض وارد شدن مبهوتش می شوید؛ شکوه، زیبایی، هنر، ظرافت و اعتماد، اولین تاثیر آرایشگاه آلتو سنسو روی شماست. این تازه اولش است چون موقع خروج احساس رضایتمندی هم اضافه می شود. اصلا معنی اسمش هم همین است «حس فوق العاده» که البته ریشه یونانی دارد، چون فضای داخلی آن با گل های طبیعی سفید تزئین شده است که هر روز نو می شوند. کارکنان این مرکز در معتبرترین آموزشگاه های جهان آموزش دیده اندو به این معروفند که زیبایی درونی را به زیبایی بیرونی پیوند می دهند.

آرایشگاه کلوس؛ بوداپست، مجارستان / Close budapest

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

اسمش را همینطور و بدون منظور کلوس نگذاشته اند. کلوس یا نزدیک واقعا به ارتباط نزدیک آرایشگران و مشتریان آرایشگاه کلوس اشاره دارد که انگار قرن هاست با هم آشنا هستند. این آرایشگاه به این معروف است که امکان ندارد حتی یک مشتری ناراضی از آنجات بیرون برود، چون همه چیز در عالی ترین سطح قرار دارد. فضای آرام و راحت این آرایشگاه با بهترین استراحتگاه های تفریحی برابری می کند. این آرایشگاه همکاری نزدیکی با معتبرترین مجلات تناسب اندام و زیبایی دنیا و همچنین برندهای معروف پوست و مو دارد و حتی چند آگهی بازرگانی مهم آنها نیز داخل خود آرایشگاه فیلمبرداری شده است.

آرایشگاه باربارادیلی؛ لیورپول، انگلستان / Barbara Daley Liverpool

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

یکی از زیباترین ساختمان های لیورپول با نمایی که کل شهر در آن دیده می شود، فقط یک معنی می دهد؛ آرایشگاه باربارا دیلی. این موسسه در تمام فهرست های برترین آرایشگاه های جهان حضور دارد. باکیفیت ترین خدمات در کنار فضای آرام باعث می شود آدم بخواهد گوشه ای لم دهد و برای مدتی بی خیال دنیا شود.

آرایشگاه مونچومورنو؛ مادرید، اسپانیا / monchomoreno madrid

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

آرایشگاهی لوکس و زیبا واقع در قلب مادرید که حرفه ای ترین و بهترین آرایشگرهای دنیا را در کنار همه امکانات مورد نیاز در خود جمع کرده است. آخرین فناوری های مراقبت از پوست و مو در این مرکز ارائه می شود تا هیچ کم و کسری نداشته باشید. فکر می کنید حوصله تان سر می رود؟ تا نوبت تان شود می توانید از کتابخانه و آرشیو بزرگ مجلاتش استفاده کنید و بهترین و خوشمزه ترین نوشیدنی های محلی را که از میوه های درجه یک تهیه شده اند بنوشید. فضای اصلی هم با شمع های روشن تزئین شده؛ صحنه ای که به رویا بیشتر شبیه است.

آرایشگاه وی لانژ؛ استکلهم، سوئد / vi Lanzh Stockholm

لوکس‌ترین سالن های زیبایی کجاست؟ +عکس

در آرایشگاه وی لانژ، هنر و فناوری با هم یکی شده اند. فضایی که هارمونی درآنموج می زند در کنار کارکنان خلاق و ماهر، کاری می کند که دیگر دوست ندارید پس از پایان کارتان از آنجا خارج شوید. اگرچه سلیقه خودتان حرف ندارد اما کارکنان آنجا چنان مدل هایی برای موهایتان پیشنهاد می دهند که نمی توانید ردشان کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرجان

      واقعا؟؟؟تاحالافکرنمیکردم آرایشگاه میتونه محل تفریح وآرامش باشه/بازدچارفاصله طبقاتی شدم/خدامرگت بده بابک که نیومدی منوبگیری

      پاسخ ها

      • kasra

        چرا بابک ؟ در خدمتم سرکار ... :دی

      • عارفه

        اوا............بذا من باهاش صحبت میکنم میاد میاد...نگران نباش...گریه نکنیا...افسوسم نخور....عززززززززززززیم...امیدت ب برادرا باشه...

    • بدون نام

      پس سالن سوزی بندانداز خودمون کووووووووووووو

    • انامیکا

      سالنهای مجلل زیادی تو ایران وجود داره ،چرا تو عکسها نبود .

    • ساحل

      بسم اله ! بابک کیه ؟ سوزی بندانداز کیه ... خدا نکشتتون ترکیدم از خنده

    • ژلا

      چه زیبان،خدایا به من هم کمک کن بتونم یکی از اینا بزنم

    • بدون نام

      از کانادا و امریکا نداشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج