۹۰۰۹۹۸
۱۷ نظر
۵۲۰۲
۱۷ نظر
۵۲۰۲
پ

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

با شروع هفته دولت، بازار افتتاح از پروژه‌ها در سطح کشور داغ است و خبر‌های زیادی از افتتاح‌های جدید از گوشه و کنار کشور به گوش می‌رسد. اما یکی از افتتاح‌های عجیب چند وقت اخیر که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با بازتاب گسترده‌ای همراه بود مربوط به افتتاح دو دیوار در دومین روز از هفته دولت در رامسر بود.

روزنامه خراسان: با شروع هفته دولت، بازار افتتاح از پروژه‌ها در سطح کشور داغ است و خبر‌های زیادی از افتتاح‌های جدید از گوشه و کنار کشور به گوش می‌رسد. افتتاح پروژه‌های بزرگی که امیدواریم باعث ایجاد اشتغال برای جوانان باشد، اما در این میان عده‌ای که در تمامی ادوار هم حضور دارند با کج سلیقگی‌هایی باعث می‌شوند افتتاح دستاورد‌های بزرگ دیگر نادیده گرفته شود.

یکی از این کج سلیقگی‌ها که خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با بازتاب گسترده‌ای همراه بود مربوط به افتتاح دو دیوار در دومین روز از هفته دولت در رامسر بود.

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

بنا بر اعلام مسئولان رامسر، این دیوار برای جلوگیری از رانش زمین با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوادثی تامین و احداث شده است. تا این جای خبر هیچ نکته‌ای وجود نداشت، اما تصاویری از این افتتاح منتشر شد که نشان از کج سلیقگی‌هایی بود که گفتیم.

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

روبانی برای بهره‌برداری از این طرح بر روی دیوار نصب شده بود و مسئولان شهری و استانی در کنار دیوار ایستاده بودند و روبان را قیچی کردند. آن‌ها که انگار از این ابتکار خودشان بسیار راضی بودند سعی کردند این شیوه افتتاح را تکرار کنند و در روستای «پتک» نیز این شیوه را در پیش گرفتند، اما این افتتاح دیوار، تنها عجیب و غریب‌ترین افتتاح‌ها در این هفته‌ها نبوده است و پیش از این نیز افتتاح‌های دیگری در سال‌های گذشته داشته ایم.

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

سیم خاردار در «بیله سوار»

یکی از چند افتتاحی که سال گذشته بسیار مورد نقد کاربران در فضای مجازی قرار گرفت مربوط به افتتاح سیم خاردار در شهرستان بیله سوار از توابع اردبیل بود. در این تصویر فرماندار بیله سوار در حال بریدن روبان بسته شده به سیم خارداری دیده می‌شود که باعث شد کاربران به آن افتتاح سیم خاردار بگویند. البته فرماندار بیله سوار بعد از بازتاب گسترده این تصویر در فضای مجازی به آن واکنش نشان داده و گفته بود: «این پروژه انسداد مرزی بود، نه افتتاح سیم خاردار!»

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

سرویس بهداشتی در «ایلام»

در هند افتتاح یک پروژه سرویس بهداشتی شاید به قدری اهمیت داشته باشد که برای آن مراسم هم بگیرند که دلیل آن نیز کمبود سرویس بهداشتی در شهر‌های پر جمعیت هند است، اما شنیدن خبر افتتاح سرویس بهداشتی در کشور ما اتفاق عجیبی است که حتما مورد تمسخر و نقد قرار خواهد گرفت.

این اتفاق، اما در کشور ما رخ داد و مسئولان با بستن روبان جلوی در یک سرویس بهداشتی آن را افتتاح کردند که با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه بود، اما عارفی رئیس جمعیت هلال احمر ایلام که در این مراسم حضور داشته درباره این افتتاح گفته بود: «افتتاح از یک سرویس بهداشتی نبود بلکه افتتاح ۱۸ حمام و سرویس بهداشتی در روستا بود که به همت خیران ساخته شده بود.»

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

ستون برق در «رشت»

از دیگر افتتاح‌های حاشیه‌ای که تصویرش بار‌ها و بار‌ها در همان زمان در فضای مجازی دست به دست شد مربوط به افتتاح یک پست برق بود که به دلیل کج سلیقگی و نبود هیچ خبر رسانه‌ای درباره آن، به افتتاح ستون برق شهرت یافت. هر چند بعد از واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی مسئولان رشت درباره آن پروژه اطلاع رسانی کردند و گفتند این افتتاح مربوط به افتتاح ۱۰۷ پروژه تقویت برق روستا بوده که در کنار یک پست برق به شکل نمادین انجام شده است.

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

شیرینی فروشی در بردسیر و تابلوی بولوار در ازنا

جدای از تمام افتتاح‌هایی که گفته شد افتتاح شیرینی فروشی در بردسیر کرمان با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و رئیس یکی از بانک‌هاهم با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

آیین رونمایی و افتتاح تابلوی بولوار گردان مالک اشتر ازنا باحضورشهردار، شورای شهر و نیروی انتظامی هم از دیگر افتتاح‌های عجیب و غریبی بود که می‌شد از آن نوشت. ورای آن چه نوشتیم افتتاح‌های عجیب و غریب دیگری هم اتفاق افتاده که می‌شود به افتتاح جکوزی مخصوص مدیران مترو که یک سرویس بهداشتی به همراه دستشویی فرنگی بود و افتتاح استخر با کت و شلوار هم اشاره کرد. افتتاح سرسره و کلنگ‌زنی چهار نفره هم از دیگر موارد عجیب و غریب این فهرست بوده است.

افتتاحیه‌های عجیب مسئولین؛ دیوار و سیم‌خاردار و توالت!

مشکل کجاست؟

بخش بزرگی از این اتفاقات مربوط به کج سلیقگی‌هایی است که با مدیریت صحیح می‌شد جلوی آن را گرفت یا به شکل صحیح به مردم نشان داد. اگر افتتاح‌ها چه کوچک، چه بزرگ دارای پیوست رسانه‌ای باشد و یک تیم رسانه‌ای ماهر آن را مدیریت و اطلاع رسانی کند و کم و کیف افتتاح را برعهده داشته باشد، دیگر شاهد بستن یک روبان به سیم خاردار برای افتتاح پروژه انسداد مرزی یا بستن یک روبان به در دستشویی برای افتتاح یک پروژه روستایی نخواهیم بود. بهتر است مدیران حداقل برای این گونه مراسم کمی دقت به خرج دهند تا افتتاح دستاورد‌های بزرگ دیگر نادیده گرفته نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران که خودشان این مراسمها را که طرح ریزی نمیکنند یه مشت عمله که مجری هستند باید حواسشون جمع باشد اصلا مدیر نمیداند کجا دارد میرود وقرار یک روبان توالت را قیچی کند یا یک پروژه بزرگ را چون همش هم تزویر وریاست خوب معلومه چی از آب در میآید دولت که خوب صادقانه خدمت کند نیاز نیست که حتما در هفته دولت پروژه ای افتتاح بشه کماکان شاهد آبرو بریها یی بوده ایم که شایسته هفته دولت نبوده

      پاسخ ها

      • واقعیت

        اخبار میگه ۱۳۷۶پروژه به بهره برداری رسید من خودم شخص فکر میکردم حتما سدی خیابونی ورزشگاهی نگو هر استان یه ۱۰تا اینجور پروژه رو رونمایی میکنه ....الله برکته الله

      • بدون نام

        .آفففرین به اون مدیری که نمی دونه کجا داره می ره. باریک
        !!! صدای دستا رو نمی شنوم

      • بدون نام

        وای بر اون مدیری که حتی خبر نداره کجا دارن می برندش

      • واقعیت

        دولت امروز ۱۳۵۶تاپروژه افتتاح کرد

    • بدون نام

      واقعا پونصد سال از دنیا عقبیم و هی داره بیشترم مبشه

    • بدون نام

      حیف ازدستشویی ایرانی نیست دستشویی فرنگی با اون کسافتکاریهاش وگندکاریهاش

      پاسخ ها

      • رهگذر

        داداش تو نرو اونجا برو سنتی. ما با فرنگیش راحتیم.

      • بدون نام

        واقعا حیف و صد حیف. بخصوص اون دستشویی مثلثیا خیلی خوبه، که همش حس می کنی می خواد ببلعتت

      • بدون نام

        شما ایرانی استفاده کن. کاری به روش قضای حاجت بقیه نداشته باش.

    • بدون نام

      لازمه هر چیزی رو حتما افتتاح کنن؟

    • mtr

      کشور که نیست دیونه خونه لاکچری با مسوولین خیلی لاکچری هست

    • ناشناس

      توالت فرنگی کاملا غیر شرعی و نجس کاری است

    • بدون نام

      احساس میکنم شاید این عزیزان روح باشن و بعد از افتتاح از داخل دیوار رد بشن و بعدش میرفتن داخل جنگل ومحو میشدن، خیلی دراماتیک میشد، the ghost of boss

    • بدون نام

      اراذل و اوباش

    • babak

      کاش خبرنگاران ما خبری هم در مورد پروژه های آسفالت ریزی در لاین قدیمی بزرگراه آزادگان تهران از شمال به جنوب منتشر میکردن تا مسئولان ما باخبر بشن که چند ساله مردم درگیر ترافیک شدید شدن یک شبه نصف جاده را بسته و کندن آسفالت رو شروع می کنن اما برای ترمیم و ریختن آسفالت جدید پروژه رو رها کرده و چند یا چندین ماه تاخیر می اندازند آخه یکی نیست بره به مسئولان بگه اگر آسفالت ندارین چرا میکنید که بعد رهاش کنید از طرف دیگه مدام از هدر رفتن بنزین میگید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ گفتیییییی یه آزادگان ساختن هزاااار بار آسفالت کاریش کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج