جاباما
۹۰۲۷۰۳
۹ نظر
۶۹۲۴
۹ نظر
۶۹۲۴
پ

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

برای رسیدگی به مو‌های خود لازم نیست همیشه از محصولات گران قیمت استفاده کنید! بلکه بسیاری از محصولات مراقبت از مو وجود دارند که قیمت مناسبی داشته و تاثیر بسیار مثبتی برروی مو‌ها نیز دارند. در ادامه این مقاله با چند ماسک مو با قیمت مناسب آشنا خواهید شد

برترین‌ها: عوامل متعددی موجب آسیب رساندن به مو می‌شوند. از جمله این عوامل می‌توان به تغذیه نامناسب، آلودگی هوا، نور خورشید، استفاده مداوم از رنگ مو‌های شیمیایی یا دکلره کردن موها، یا استفاده از سشوار، بابلیس یا اتو مو اشاره کرد. برای از بین بردن مشکلات مو‌های خود باید میزان رسیدگی به مو‌ها را بیشتر کرده و از ماسک مو و دیگر محصولات مراقبت از مو استفاده کنید.

اما برای رسیدگی به مو‌های خود لازم نیست همیشه از محصولات گران قیمت استفاده کنید! بلکه بسیاری از محصولات مراقبت از مو وجود دارند که قیمت مناسبی داشته و تاثیر بسیار مثبتی برروی مو‌ها نیز دارند. در ادامه این مقاله با چند ماسک مو با قیمت مناسب آشنا خواهید شد. این ماسک‌ها اکثرا جزء گزینه‌های مورد علاقه بسیاری از کاربران به حساب می‌آید.

ماسک مو کالیون

برند کالیون یکی از تولید کننده‌های ایرانی در حوزه ماسک مو، کرم مو، چسب مو، و دیگر محصولات مربوط به مو است. این محصول مناسب مو‌های خشک و آسیب دیده بوده و حاوی عصاره گندم است. همچنین حاوی ویتامین، پروتئین و کراتین بوده که سبب احیا، بازسازی و مرطوب کردن مو‌های آسیب دیده می‌گردد. استفاده از این ماسک، سبب بازسازی عمقی مو‌های آسیب دیده و نرمی و حالت دهندگی مو‌ها می‌گردد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک موی روغن آرگان مارال

مارال که یکی از برند‌های شناخته شده ایرانی است، محصولات موی فراوانی با قیمت مناسب دارد و طبق نظر کاربرات، اکثر افراد از محصولات این برند رضایت کافی را داشته‌اند. این مدل ماسک مو، حاوی ویتامین‌های مختلفی است که علاوه بر آبرسانی موها، از ایجاد موخوره و شکنندگی مو‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. این محصول مارال حاوی پروتئین، آنتی کسیدان‌های موثر، ویتامین E، ویتامین A، امگا ۶ و امگا ۹ است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نرم کنندگی، درخشندگی، حالت پذیری مو‌های خشک و برطرف کردن موخوره و وز مو اشاره کرد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک موی دو فاز

این ماسک مو، به صورت اسپری دوفاز بوده و حاوی کراتین می‌باشد. به همین دلیل سبب نرمی و لطافت مو‌ها شده، وز و خشکی مو‌ها را از بین می‌برد و برای انواع جنس مو‌های مختلف مناسب می‌باشد. استفاده از این اسپری موی دو فاز حالت مو‌ها را بهتر کرده و رطوبت مو را حفظ می‌کند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم پیش از استفاده از اتوی مو، سشوار یا بابلیس از این اسپری استفاده کنید. نکته حائز اهمیت این که، قبل از استفاده از این محصول باید به خوبی آن را تکان دهید تا هر دو فاز آن به خوبی باهم ترکیب شده و تاثیر بهتری روی مو‌ها بگذارد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک موی شون با عصاره آووکادو

شون یکی دیگر از برند‌های ایرانی معروف بوده که تولید کننده محصولات بهداشتی است. آووکادوی موجود در این ماسک، سبب نرمی و لطافت مو‌ها شده و از این رو، برای مو‌های خشک و زبر بسیار مناسب خواهد بود. به دلیل چرب بودن میوه آووکادو، این ماسک قادر خواهد بود تا آسیب مو‌ها را از بین برده و آن‌ها را بهبود بخشد. از دیگر مواد معدنی موجود در این ماسک می‌توان به آنتی اکسیدان‌های A، B، C، D و E اشاره کرد که نقش خارق العاده‌ای در افزایش نرمی و درخشندگی مو‌ها ایفا می‌کنند.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

کرم مو آرگان دوماسی

این کرم مو، خاصیت ضد وز داشته و بدون نیاز به آبکشی، مو‌ها را آبرسانی می‎‌کند. برای استفاده از این محصول، پیشنهاد می‌کنیم پس از آنکه مو‌های خود را به کمک حوله آبکشی کردید، مقداری از آن را به ساقه مو‌های خود بزنید. این کرم مو آرگان، حاوی ویتامین B و E می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به افزایش مقاومت و همچنین افزایش درخشندگی مو‌ها اشاره کرد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک مو حالت برای مو‌های آسیب دیده

حالت یکی دیگر از برند‌های ایرانی مورد علاقه کاربران است که نسبت به سایر ماسک موها، قیمت کاملا مناسبی دارد. این ماسک مو مناسب مو‌های آسیب دیده بوده و حاوی ویتامین‌های B و E می‌باشد. این محصول حاوی عصاره سیب سبز بوده و از این رو برای بهبود مو‌های خشک و افزایش درخشندگی آن‌ها بسیار مناسب می‌باشد. همچنین حجم این ماسک مو نسبت به قیمت آن کاملا زیاد و مناسب می‌باشد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک مو پروتئینه مای

مای را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین برند‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در ایران دانست. محصولات این برند اکثرا با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب ارائه می‌شوند. ماسک مو پروتئینه برند مای، حاوی مقادیر فراوانی مواد مغذی و پروتئینی برای مو‌ها بوده و از این رو برای مو‌های خشک و رنگ شده کاملا مناسب است. با استفاده از این ماسک، رطوبت، درخشندگی و نرمی به مو‌های شما باز خواهد گشت. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تاثیر فراوان آن در از بین بردن الکتریسیته ساکن مو اشاره کرد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک محافظت کننده مو‌های رنگ شده آدرا

این محصول حاوی عصاره انار بوده و سبب تقویت و ترمیم مو‌ها و همچنین از بین بردن ضرر‌هایی که با استفاده مداوم از رنگ مو یا دکلره به مو‌های خود وارد کرده‌اید، می‌گردد. استفاده از این ماسک مو مو‌ها را خوش حالت کرده و سلامت را به آن‌ها برمی‌گرداند. لازم به ذکر است که پس از استفاده از این ماسک باید مو‌های خود را آبکشی کنید. جهت استفاده از آن، تنها کافی است مقدار مناسبی از آن را به مو‌های مرطوب خود زده و آن را ماساژ دهید؛ پس از ۵ تا ۱۰ دقیقه مو‌های خود را آبکشی کنید.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک مو گندم مارال

از دیگر برند‌های مشهور و پرطرفدار ایرانی می‌توان به برند مارال اشاره کرد. محصولات مختلف برند مارال با کمترین قیمت و بیشترین کاربرد عرضه می‌گردند. این مدل ماسک موی برند مارال، سبب افزایش رطوبت مو‌ها گشته و سبب ثابت ماندن رنگ مو‌ها نیز می‌گردد. همچنین گندم موجود در این ترکیب، خشکی مو‌ها را از بین خواهد برد. لازم به ذکر است که این ماسک مناسب استفاده در حمام بوده و توصیه می‌شود پس از استفاده از آن، مو‌های خود را با آب ولرم شستشو دهید.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

کرم مو ضد شوره گتسبی

اکثر محصولاتی که تا اینجا معرفی کردیم، مناسب مو‌های خشک و آسیب دیده بودند. اما در این بخش محصولی را خدمت‌تان ارائه می‌کنیم که مناسب از بین بردن شوره سر می‌باشد. این کرم مو که محصول کشور اندونزی می‌باشد و در ایران نیز طرفداران زیادی دارد، علاوه بر از بین بردن شوره سر، سبب افزایش رطوبت، درخشندگی، نرمی و لطافت مو‌ها گشته و مو‌ها را احیا می‌کند. همچنین حاوی ویتامین E بوده و آسیب، خشکی و وز مو‌ها را نیز از بین می‌برد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک مو دو فاز ریلنس

ماسک مو دو فاز ریلنس حاوی عصاره چای سبز و انار به همراه کراتین بوده و از این رو به افزایش نرمی و لطافت مو‌ها کمک خواهد کرد. از دیگر مواد معدنی موجود در این ماسک مو می‌توان به ویتامین B۵ اشاره کرد که از این رو سبب افزایش مقاومت مو‌ها می‌گردد. همچنین ترمیم قسمت‌های آسیب دیده مو و آبرسانی قوی آن، از دیگر خصوصیات این ماسک دو فاز به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم، هر بار پس از استحمام این ماسک را روی مو‌های خود اسپری کنید.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

ماسک مو سورفین

سورفین یکی از برند‌های پرطرفدار داخلی و خارجی است. این محصول برند سورفین حاوی ویتامین B و E و همچنین مواد مغذی مثل روغن زیتون، روغن جوبابا و روغن آرگان است و از این رو سبب نرمی و لطافت مو‌ها می‌گردد. این محصول مناسب مو‌های آسیب دیده بوده و سبب تقویت، نرمی، افزایش رطوبت و ترمیم مو‌ها می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های این محصول نیز می‌توان به حجم زیاد و کاربردی بودن، و در عین حال، قیمت مناسب اشاره کرد.

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

معرفی چند ماسک مو با قیمت مناسب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من ماسک موی مای کراتینه هفته ای یکبار استفاده میکنم واقعا عالی هست موهام رو نرم و ابریشمی میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من استفاده میکردم ریزش مو گرفتم

      • بدون نام

        بدترین برنده

    • بدون نام

      ممنون
      ماسك موي كراتينه ماي خيلي عالي هست

    • z

      فقط آرگان دکتر رضایی. عالیه ه ه ه . من قبلا خیلی کرم و سرم و ... امتحان کردم. ولی این یه چیز دیگه س

    • بدون نام

      بهترین ماسک مو وِلا هستش. ولی چون پول تبلیغ بهتون نداده اسمشو نیاوردین

    • بدون نام

      من یه موقع به خاطر کاهش هزینه ها رفتم دنبال محصول ایرانی چهار پنج تا رو اوتحان کردم هم اینکه عملکرد خوب ماسکهای خارجی رو نداشت هم اینکه یه چند تاش حسابی ریزش مو میاورد با اینکه فقط به ساقه مو با چهار سانت فاصله از ریشه میزدم دوباره سوییچ کردم رو ماسک خارجی که اینترنتی سفارش میدادم از ترکیه میاوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب تو باید با توجه به تیپ موهات یا پوستت از محصولات مختلف استفاده نه که همینجوری خودت تشخیص بدی بعدشم یه سری از محصولات ایرانی نمایندگی خارج رو دارن ولی به نظرم محصولات نفیس رو امتحان کن هم قیمتش و هم کیفیتش خوبه

    • هستی

      من از محصولات برند نفیس مث سوپر استار و ام ان دی استفاده میکنم عالیه تازشم محصولاتشونو با مشاوره ی تلفنی به فروش میرسونن و همینجوری الکی نمیدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج