اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۱۳۳۰
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

شورش آفریقایی های قمه به دست! +عکس

پس از آنکه در هفته‌های گذشته درگیری نظامیان فرانسوی با گروه‌های مسلح و معترض تشدید شده است روز گذشته این خشونت ها منجر به مرگ یکی از شورشیان شد.

فرارو: پس از آنکه در هفته‌های گذشته درگیری نظامیان فرانسوی با گروه‌های مسلح و معترض تشدید شده است روز گذشته این خشونت ها منجر به مرگ یکی از شورشیان شد.

در ادامه موج تازه خشونت ها در افریقای مرکزی دیروز نیروهای صلحبانی فرانسه با گروهی از شبه نظامیان اسلامگرا در شمال غرب جمهوری آفریقای درگیر شدند.

از ماه ها قبل هزاران تن از نظامیان فرانسوی و آفریقایی در مقابله با موج خشونت های طایفه‌ای آفریقای مرکزی میان اسلامگرایان و مسیحیان ناکام مانده اند. این خشونت ها پس از آن تشدید شد که گروهک مسیحی تروریستی "آنتی بالاکا" صدها مسلمان را در آفریقای مرکزی کشته و هزاران نفر را آواره کرد. آنها همچنین خانه‌ها و مساجد مسلمانان را ویران و اموال آنها را غارت کردند.

در همین حال بسیاری از مسلمانان در این کشور در پی حملات شبه نظامیان به "بامباری" منتقل شدند. درگیری های دیروز در این منطقه پس از آن تشدید شد که نظامیان فرانسوی سعی در خلع سلاح معترضان داشته و در جریان درگیری یکی از آنها را کشتند. عکس های زیر که در رویترز منتشر شده وقایع روز گذشته را نشان می دهد. در این میان حضور نوجوانان کم سن و سال مسلح بیش از دیگر تصاویر به چشم می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج