۱۲۴۲۰۴۳
۴۶۶۶
۴۶۶۶
پ

کدوم چهره داره می‌خنده؟ باهوش‌ها جواب بدن

تست های تصویری جزو بهترین تست ها برای شخصیت شناسی هستند. این تست جالب می تواند علاوه بر شخصیتتان، اطلاعاتی از مغزتان به شما بدهد.

برترین‌ها: روانشناسان مدت هاست که مجذوب تست های تصویری شخصیتی شده اند، چرا که این دست تست ها، به آنها کمک می کند تا ذهن و بخش خاصی از شخصیت انسان را درک کنند. در این تست تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید و به ما بگویید کدام چهره شادتر است و پاسخ شما مشخص می کند که مغز شما چگونه کار می کند.

در دنیای علم نظریه ای وجود دارد که به نظریه تسلط چپ یا راست مغز معروف است. طبق این نظریه، هر قسمت از مغز برای عملکرد متفاوت طراحی شده است، حتی اگر کار کلیدی فکر کردن باشد. با توجه به نوع شخصیت هر فرد، تا حدودی میتوان گفت که او از کدام قسمت مغزش بیشتر استفاده میکند.

افرادی که گفته می شود چپ مغز هستند، نگاه عملی، منطقی و عینی تری به مسائل دارند.

برعکس، افرادی که راست مغز هستند، بیشتر به حس و احساسات اعتقاد داشته و رویکرد ذهنی تری به مسائل دارند. حالا برای آنکه بدانید شما دقیقا از چه نوع افرادی هستید و کدام بخش مغزتان فعال تر است، پاسخ تست را انجام داده و نتیجه را دریابید.

کدوم چهره داره می‌خنده؟ باهوش‌ها جواب بدن

کدام چهره شادتر است و در حال خنده؟

مشخص کنید کدام یک از این دو تصویر و چهره ای که مشاهده می کنید، از نظر شما شادتر به نظر می رسد. برای تصمیم گیری زیاد تاخیر نداشته باشید چرا که حیاتی ترین تصمیم اولین تصمیم است. بسته به چهره ای که انتخاب می کنید، می توانید اطلاعات زیادی در مورد شخصیت و عملکرد مغز خود کسب کنید.

پاسخ تست

۱. اگر چهره A را انتخاب کردید

اگر تصویر A برای شما شادتر به نظر می رسد، احتمالاً چپ مغز هستید. این بدان معناست که شما یک رویکرد بسیار سیستماتیک و عملی به زندگی و هر آنچه در آن است، دارید.

شما خیلی منطقی به مسائل فکر می کنید و در واقع یک متفکر انتقادی هستید. اغلب دوست دارید چیزها را از منظری متفاوت ببینید تا مطمئن شوید که نتیجه گیری شما درست است.

۲. اگر چهره B را انتخاب کردید

اگر تصویر B را انتخاب کنید، پس احتمال قوی شما فردی راست مغز هستید، یا بهتر بگوییم، فردی هستید که سمت راست مغزتان فعال تر است. به همین دلیل شخصی واقعا خلاق محسوب می شوید که عاشق بیان و نمایش توانایی های خود است.

شما رویکردی بسیار ذهنی به مسائل دارید و یک ذهن تخیلی خارق العاده از آن شماست که با کمک آن سعی می کنید از همه چیز، چیز جدیدی خلق کنید. در توصیف بهتر باید بگوییم که ذهن شما یک بوم رنگارنگ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج