۱۲۵۵۷۸۴
۷۴۴
۷۴۴
پ

معرفی سریال های شبکه نمایش خانگی در فیلیمو

تماشای سریال‌های جذاب و پرطرفدار به همراه خانواده، بسیار لذت بخش است. اکثر سریال‌های نمایش خانگی در ژانرهای درام یا اجتماعی تولید می‌شوند و نمونه‌هایی از ژانرهای کمدی، هیجانی و غیره نیز مشاهده شده است. طی چند سال گذشته سریال‌های نمایش خانگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. این سریال‌ها با کیفیت‌های کاملا متفاوت و داستان‌های جدید برای علاقه‌مندان تماشای فیلم و سریال، ارائه شده‌اند. در ادامه برخی از سریال‌های نمایش خانگی در وبسایت فیلیمو را معرفی می‌کنیم.

 

معرفی سریال های شبکه نمایش خانگی در فیلیمو

۱.سریال آقازاده

سریال آقازاده در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تولید شد. کارگردان این سریال «بهرنگ توفیقی» و تهیه کننده و نویسنده آن «حامد عنقا» است. ژانر سریال آقازاده خانوادگی و عاشقانه است. بازیگران محبوب و حرفه‌ای مثل «امین تارخ»، «امیر آقایی»، «ثریا قاسمی»، «لعیا زنگنه»، «محمدمهدی سلطانی سروستانی»، «سینا مهراد»، «دیبا زاهدی»، «مهدی کوشکی»، «سامیه لک»، «مسعود فروتن»، «کاوه خداشناس»، «سعید داخ»، «روزبه معینی»، «امین حیایی»، «کامبیز دیرباز»، «نیکی کریمی»، «جمشید هاشم پور»، «محمدحسین لطیفی» و «پردیس پورعابدینی» در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال آقازاده بسیار جذاب بوده و شما را از ابتدا تا انتهای فیلم خسته نخواهد کرد. در این داستان، شخصی به نام حامد به عنوان شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کند و شغل او دادیاری است. سریال آقازاده درباره آقازاده‌ها و اشاره به عملکرد آنها طی سال‌های گذشته است.

۲.سریال جیران

سریال جیران در سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه و تاریخی تولید شد. کارگردان این سریال «حسن فتحی» است. در سریال جیران از بازیگران مشهوری مثل «بهرام رادان»، «پریناز ایزدیار»، «مریلا زارعی»، «امیرحسین فتحی»، «امیر جعفری»، «رویا تیموریان»، «مهدی پاکدل»، «رعنا آزادی ور»، «کتانه افشارنژاد»، «ستاره پسیانی»، «غزل شاکری»، «مرتضی اسماعیل کاشی»، «هومن برق نورد»، «مهدی کوشکی» و «سمیرا حسن پور» دعوت شده است.

سریال جیران بعد از ورود به بازار، به سرعت محبوب شد و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. داستان سریال جیران بیانگر یک روایت تاریخی درباره ناصرالدین شاه و سوگلی‌اش، جیران است. این سریال، وقایع و اتفاقات زمان ناصرالدین شاه و عشق و علاقه او به جیران را مطرح می‌کند. در خلاصه داستان جیران آمده است:

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…»

۳.سریال بی گناه

سریال بی گناه یکی از فیلم‌های پرطرفدار در ژانر خانوادگی و درام است که در سال ۱۴۰۰ تولید شد. کارگردان سریال بی‌گناه «مهران احمدی» است. در این سریال بازیگرانی مثل «محسن کیایی»، «ویشکا آسایش»، «شبنم مقدمی»، «مهران احمدی»، «ماهور الوند»، «آتیلا پسیانی»، «نسرین نصرتی»، «حسین پورکریمی»، «هدیه بازوند»، «نوید لایقی مقدم»، «منوچهر زنده دل»، «دنیا مدنی»، «مبینا طبایی»، «مهران وثوقی»، «مسعود رایگان»، «مهرانه مهین ترابی»، «رویا تیموریان»، «باران احمدی»، «احسان معجونی» و «یگانه راد» به ایفای نقش پرداختند.

 در این سریال شخصیتی به نام بهمن مردانی که نقش او را «محسن کیایی» ایفا می‌کند، تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن عشق خود به ایران بازگردد. بهمن مردانی ۲۵ سال قبل به دلیل حوادث و اتفاقات آن زمان مجبور شد از کشور فرار کند. شخصیت دیگر این سریال، خانواده رشید فرشباف است که تا حد زیادی بر روند داستان  تاثیر گذار است.

۴.سریال هم گناه

سریال هم گناه در سال ۱۳۹۸ به کارگردانی «مصطفی کیایی» تولید شد. ژانر سریال همگناه درام و رازآلود است. بازیگران مشهوری مثل «پرویز پرستویی» و «هدیه تهرانی» در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. باقی بازیگران سریال هم گناه، «محسن کیایی»، «پدرام شریفی»، «مسعود رایگان»، «رویا تیموریان»، «مهدی پاکدل»، «حبیب رضایی»، «شاهرخ فروتنیان»، «افسانه ناصری»، «احسان کرمی»، «روشنک گرامی»، «افسانه چهره آزاد»، «مارال بنی آدم»، «علی باقری»، «سوگل خلیق»، «حسین امیدی»، «شیرین اسماعیلی»، «محمد موحدنیا»، «مرتضی آقاحسینی»، «محمد رسول صفری»، «هنگامه قاضیانی»، «فرانک کلانتر»، «ساقی حاجی پورم، «آیتک جاوید نژاد» و «فروغ قجابگلی» هستند.

این سریال بعد از ورود به بازار به سرعت محبوب شد. معمولا آثار «محسن کیایی» بسیار پرطرفدار هستند و انتظار می‌رفت که سریال هم گناه نیز یک اثر فوق العاده و جذاب باشد. این سریال بیانگر زندگی و حوادث خانواده صبوری است. خانواده صبوری، خانواده‌ای بزرگ و با اصالت است که فعالیت صادرات و واردات گل و گیاه را انجام می‌دهد. برخلاف تصور، محل زندگی خانواده صبوری به دور از تجملات است. این خانواده در یک خانه قدیمی و سرشار از آرامش مشغول زندگی هستند. شخص جوانی وارد این خانواده می‌شود و آرامش را به طور کامل بر هم می‌زند.

۵.سریال یاغی

یاغی درسال ۱۴۰۱ به کارگردانی «محمد کارت» و در ژانر عاشقانه تولید شده است. این سریال مدتی کمی بعد از ورود به بازار، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرد. داستان این سریال در ابتدا با جذابیت بسیار زیادی آغاز می‌شود. بازیگران حرفه‌ای مثل «پارسا پیروزفر»، «علی شادمان» و «طناز طباطبایی» در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

 همچنین بازیگرانی مثل «امیر جعفری»، «فرهاد اصلانی»، «نیکی کریمی»، «آبان عسکری»، «مهدی حسینی نیا»، «مه لقا باقری»، «عباس جمشیدی فر»، «جواد خواجوی»، «ناهید مسلمی»، «امیر رضا دلاوری»، «بهرام ابراهیمی»، «نادر شهسواری»، «سید محمد هادی دیباجی»، «الیکا ناصری»، «محمد صابری»، «توفیق حیدری»، «سامان مهکویه» و چندین نفر دیگر با ایفای نقش حرفه‌ای خود جذابیت سریال یاغی را افزایش داده‌اند. داستان این سریال درباره نقش جاوید است.

جاوید یک مرد نوجوان است که در محله‌های پایین شهر زندگی می‌کند. شخصیت جاوید یک شخصیت رنج کشیده و آسیب دیده است که به دلیل مسائل گذشته خود، توانایی دریافت شناسنامه نداشته است. جاوید در عین حال به دختری به نام اَبرو علاقمند است. ولی برای ازدواج با او باید ابتدا مدارک شناسایی داشته باشد. برای دریافت مدارک شناسایی، جاوید ابتدا باید خانواده خود را راضی کند که برای انجام آزمایش ژنتیک اقدام کنند.

در همین حین جاوید با شخصی به نام بهمن آشنا می‌شود که قصد دارد از او یک کشتی گیر قهرمان بسازد. به همین دلیل جاوید برای رسیدن به آرزوهای کودکی‌اش، پیشنهاد بهمن را قبول می‌کند و وارد ماجراهای پیچیده‌تری می‌شود. برای دانلود سریال یاغی با کیفیت عالی می‌توانید به وبسایت فیلیمو مراجعه کنید.

۶. سریال زخم کاری

سریال زخم کاری در سال ۱۴۰۰ به کارگردانی «محمد حسین مهدویان» تولید شد. تهیه کننده این سریال «محمدرضا تخت‌ کشیان» است. ژانر سریال زخم کاری درام و رازآلود است. این سریال نیز یکی از محبوب‌ترین سریال‌های سال ۱۴۰۰ است که در آن بازیگران مشهوری مثل «جواد عزتی»، «رعنا آزادی فر»، «هانیه توسلی»، «سعید چنگیزیان»، «الهه حصاری»، «سیاوش طهمورث»، «عباس جمشیدی فر»، «مهدی زمین پرداز»، «امیرحسین هاشمی»، «کاظم هژیرآزاد»، «منوچهر علیپور»، «مه لقا باقری»، «مائده طهماسبی»، «مرتضی امینی تبار» و «سارا حاتمی» حضور داشتند.

داستان این سریال درباره دو شخصیت به نام مالکی و ریزآبادی است. مدیریت و اداره یک شرکت موفق بر عهده ریزآبادی بوده و مالکی از دیگر مدیران این شرکت است. ریزآبادی قصد دارد یک معامله بزرگ با نروژی‌ها انجام دهد. این معامله یک قرارداد نفتی است که مالکی ماموریت انجام آن را بر عهده می‌گیرد. بعد از انجام قرارداد، نروژی‌ها باید چندین میلیون دلار را به ازای مبلغ قرارداد به حساب شرکت واریز کنند. ولی مشکلات بسیار پیچیده‌ای باعث تغییر مسیر داستان می‌شود.

بررسی کلی

سریال‌های نمایش خانگی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرگرم شدن و سپری کردن اوقات فراغت هستند. برای دانلود فیلم کافی است به وبسایت فیلیمو مراجعه کرده و سریال مورد نظر خود را انتخاب کنید. سعی شده است سریال‌های ارائه شده در این وبسایت از میان جدیدترین و پرطرفدارترین سریال‌ها انتخاب شود. اکثر این سریال‌ها به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و نیازی به پرداخت اشتراک نیست.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج