۱۲۸۹۴۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تصاویری زنده از بدن انسان‌ در فضای شهری

بدن انسان‌ها در فضای شهری یک طرح موقتی با هدف ایجاد تنوع در محیط معماری شهری است. هدف از ارائه و اجرای طرح “بدن انسان‌ها در فضای شهری”، از یک سو به تصویر کشیدن ساختار عملی شهر و از سویی دیگر نمایان ساختن احتمالات و فضاهای جنبشی و حرکتی محدود شده ...

بیست: بدن انسان‌ها در فضای شهری یک طرح موقتی با هدف ایجاد تنوع در محیط معماری شهری است. هدف از ارائه و اجرای طرح "بدن انسان‌ها در فضای شهری"، از یک سو به تصویر کشیدن ساختار عملی شهر و از سویی دیگر نمایان ساختن احتمالات و فضاهای جنبشی و حرکتی محدود شده اما در عین حال رعایت قوانین و تمام محدودیت‌های قانونی است. این طرح با قرار دادن بدن افراد در نقاط مشخص شده و اعمال این نوع ابتکار، به دنبال ایجاد یک فرایند و نوعی محرک است که عابرین و سایر مشاهده کنندگان را به فکر وا می‌دارد.

مشاهده این تصاویر زنده، رهگذران، ساکنان و مخاطبان را تحریک به بازتاباندن فضای شهری اطراف خود و بازنگری در حرکات، رفتارها و عاداتشان می‌نماید. "بدن انسان‌ها در فضای شهری" ساکنان شهر را دعوت به عبور و رفت و آمد عادی و روزمره خود در شهر همراه با ایجاد یک نوع ارتباط قوی‌تر و نزدیک‌تر با محله، منطقه و شهر خود می‌نماید. این طرح موقتی که در اصل نوعی مداخله در محیط معماری شهر محسوب می‌شود، بعد از پایان مدت اجرا هیچ نوع اثر و ردپایی از خود به جای نمی‌گذارد؛ اما قطعاً برای مدتی طولانی و شاید تا ابد در حافظه شاهدان عینی خود باقی خواهد ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج