۱۳۱۲۰۶۴
۵۴۷۲
۵۴۷۲
پ

کدام خودرو باید حرکت کند تا قفل این ترافیک باز شود؟

بازی های فکری روشی لذت بخش برای تمرین ذهن، تحریک افکار و تقویت مهارت های حل مسئله هستند. معماها و بازی های فکری، نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند به هوشیار نگه داشتن ذهن و بهبود حافظه کمک کنند.

روزیاتو: بازی های فکری روشی لذت بخش برای تمرین ذهن، تحریک افکار و تقویت مهارت های حل مسئله هستند. معماها و بازی های فکری، نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند به هوشیار نگه داشتن ذهن و بهبود حافظه کمک کنند. آیا می خواهید قدرت ذهن خود را آزمایش کنید؟ سعی کنید این معمای ترافیک را در ۱۵ ثانیه حل کنید و پیدا کنید با حرکت دادن کدام خودرو راه عبور بقیه اتومبیل ها باز می شود؟

کدام خودرو باید حرکت کند تا قفل این ترافیک باز شود؟

این روزها استفاده از تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی بیشتر اوقات بیکاری ما را پر می کند، اما یک راه سرگرم کننده که در عین حال باعث تقویت توانمندی ها و مهارت های ذهنی شما می شود، انجام داد بازی های فکری ای است که ذهن شما را به چالش می کشند.

بازی های فکری فقط برای بچه ها نیستند. بزرگسالان همچنین می توانند از بازی هایی که آنها را به چالش می کشد سود ببرند. معماها همچنین می توانند به عنوان یک راه عالی برای از بین بردن یکنواختی روز یا پر کردن اوقات فراقت با ارائه یک چالش ذهنی عمل کنند. اگر به دنبال یک فعالیت سرگرم کننده و محرک هستید، چرا یک بازی فکری را امتحان نکنید؟

کدام خودرو باید حرکت کند تا قفل این ترافیک باز شود؟

پیدان کردن راه حل این معما ممکن است در نگاه اول ساده باشد، اما اگر به اندازه کافی چالش برانگیز نباشد، بازی فکری سرگرم کننده ای نخواهد بود. پس اگر در پیدا کردن راه حل موفق نشدید و یا خیلی طول کشید که آن را پیدا کنید، نگران نباشید.

راه حل: رفع انسداد ترافیک

کدام خودرو باید حرکت کند تا قفل این ترافیک باز شود؟

حاضرید جواب را بدانید؟ اگر ماشین ۶ به عقب حرکت کند، به ماشین ۴ اجازه می دهد به جلو حرکت کند و به این ترتیب راه ماشین ۳ و سپس ماشین ۵ و بقیه باز خواهد شد.

به افرادی که توانستند این معما را در کمتر از ۳۰ ثانیه حل کنند، تبریک می گوییم. شما ذهن آماده ای دارید. می توانید با به اشتراک گذاشتن این بازی فکری با دیگران لحظات سرگرم کننده ای برای خود و دوستانتان خلق کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج