اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۴۳۵
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

بزرگترین مراسم قربانی کردن انسان +عکس

در بزرگ‌‌ترین و پربیننده‌ترین مراسم قربانی، آزتک‌ها تعداد بیست هزار نفر از مردم، در پایتخت آزتک‌ها به نام تنوکتیت لان، قلب‌های خود را به هوتزیلیو پوکتلی -خدای جنگ- تقدیم کردند.

یک پزشک: در بزرگ‌‌ترین و پربیننده‌ترین مراسم قربانی، آزتک‌ها تعداد بیست هزار نفر از مردم، در پایتخت آزتک‌ها به نام تنوکتیت لان، قلب‌های خود را به هوتزیلیو پوکتلی -خدای جنگ- تقدیم کردند.

بزرگترین مراسم قربانی کردن انسان +عکس

این جشن تحت نظارت آهوتزوتل -فرمانروای آزتک‌ها- برپا شد و آنها که در دو ردیف ۱۰ هزارنفری منتظر قربانی شدن در مسلخ ایستاده بودند، همگی از افرادی بودند که در شورش شمال اکساکا، شرکت داشته و توسط آزتک‌ها دستگیر شده بودند. آنها در دو سوی محراب و در کنار مذبح بزرگ‌ترین معبد قرار گرفته بودند تا با فرمان آهوتزوتل -پادشاه آزتک- قربانی شوند.

جلادان لباس‌های قربانیان را کنده، سینه‌های آنها را شکافته و قلب آنها را به پای خدای جنگ نثار می‌کردند و بقیه جسد آنها را هم به نذر خدای جنگ می‌سوزانیدند.

بزرگترین مراسم قربانی کردن انسان +عکس

آنگاه که دسته‌ای از جلادان که خسته می‌شدند، همکاران آنها به هوتزیلو پوکتلی جای آنها را می‌گرفتند و به کشتن ادامه می‌دادند. باز هم با خروج این دسته، مشاوران آهوتزوتل به این کار مبادرت می‌ورزیدند. پس از کنار رفتن این جلادان، عده‌ای دیگر از میرغضبان برای شفائت و تسکین خدایشان و تلفیق این که این قربانیان را در راه رضایت خدایان می‌کشند، به کشتن افراد بدبخت اقدام می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج