اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۴۰۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نقشه آماری «اینترنت ندار» ها در دنیا!

از میان ۷ میلیارد و ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت کره زمین حدود ۴. ۴ میلیارد نفر، یعنی بیشتر از نصف آنها از اینترنت استفاده نمی‌کنند.

گجت نیوز: از میان ۷ میلیارد و ۱۲۵ میلیون نفر جمعیت کره زمین حدود ۴. ۴ میلیارد نفر، یعنی بیشتر از نصف آنها از اینترنت استفاده نمی‌کنند.

براساس تازه‌ترین نقشه پراکندگی دسترسی به اینترنت که از سوی موسسه مک کینزی منتشر شده ۴. ۴ میلیارد انسان بر روی کره زمین از اینترنت استفاده نمی‌کنند.در گزارشی که این موسسه منتشر کرده کشورهای مختلفی در جهان هستند که دست یابی به اینترنت در آن‌ها به دلایل مختلف مشکل یا تقریبا غیرممکن است.

در چین ۷۳۶ میلیون نفر و در ایران ۵۳ میلیون نفر از اینترنت استفاده نمی‌کنند.به طور کلی در نقشه طراحی شده از سوی این موسسه آسیا و آفریقا بیشترین مشکل را در دست یابی به اینترنت دارند.در این دو قاره در برخی کشور‌ها مثل اتیوپی، تانزانیا و جمهوری کنگو تقریبا ۹۰ درصد مردم از اینترنت بهره‌ای ندارند.

هرچند این کشور‌ها جزو سرزمین‌هایی هستند که ساکنانشان در دست یابی به امکانات اولیه مثل برق، بهداشت و آموزش هم با مشکل مواجه هستند.اما نکته جالب در این نقشه این است که در آمریکای شمالی نیز ۵۰ میلیون نفر از اینترنت استفاده نمی‌کنند. هرچند این موضوع در ایالات متحده دلایل سیاسی ندارد اما براساس آنچه در این گزارش منتشر شده به دلیل عدم عدالت اجتماعی در همه نقاط این قاره است.

همچنین این گزارش نوشته که این ۴. ۴ میلیارد انسانی که از اینترنت استفاده نمی‌کنند در صورت دست یابی به آن می‌توانند در بازار اینترنت تحولاتی اساسی پدید آورند.

نقشه آماری «اینترنت ندار» ها در دنیا!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج